Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

'k Vond deze aflevering nogal langdradig en nutteloos, zeker met die knutseloefeningen willen ze het toch extra 'rekken'.

Candice en Marijn => als er een middenweg wordt gevonden ivm hun woonplaats komt dat zeker goed.

Davy en Hanne => totaal onvoorspelbaar, maar ik zie het eerder niet goed komen. Hij is misschien iets te stil

Nathalie en Dennis => 'K Zeg niet dat hij met z'n blote piet moet staan zwaaien voor haar, maar het wordt hoog tijd dat hij eens weet waar hij staat. 't Is godverdomme z'n vrouw, wees er toch een beetje closer mee!

Wat ook echt niet werkt: hoe Marijn daar Binkom zit op te hemelen bij Candice. Dat is misschien leuk als ge zo 1 keer eens zegt van waw, kei hoe mooi en leuk en landelijk en prachtig het hier is.
Maar niet op elke hoek ff gaan stilstaan, wat in de verte turen en dan wat mijmeren over de prachtige kerk van Binkom. :eek:

En dan in één van de interviews zeggen dat zij het te emotioneel bekijkt en dat hij het gewoon praktisch bekijkt op vlak van woonplaats :lol:

Of daar kwam het toch zowat op neer. Lijkt me toch een harde noot om kraken. Misschien een buitenverblijf in de andere gemeente :p

'k Vond deze aflevering nogal langdradig en nutteloos, zeker met die knutseloefeningen willen ze het toch extra 'rekken'.

Candice en Marijn => als er een middenweg wordt gevonden ivm hun woonplaats komt dat zeker goed.

Davy en Hanne => totaal onvoorspelbaar, maar ik zie het eerder niet goed komen. Hij is misschien iets te stil

Nathalie en Dennis => 'K Zeg niet dat hij met z'n blote piet moet staan zwaaien voor haar, maar het wordt hoog tijd dat hij eens weet waar hij staat. 't Is godverdomme z'n vrouw, wees er toch een beetje closer mee!
Ook wel het verschil met de Australische versie: daar vragen de experts bijna iedere aflevering of ze al intiem zijn geweest. Bij momenten vroeg ik me af wanneer David Attenborough zou inspringen om het paargedrag van het mannetje te beschrijven dat met omfloerste bewegingen als een praalhans het vrouwtje probeert te paaien.

Wat ook echt niet werkt: hoe Marijn daar Binkom zit op te hemelen bij Candice. Dat is misschien leuk als ge zo 1 keer eens zegt van waw, kei hoe mooi en leuk en landelijk en prachtig het hier is.
Maar niet op elke hoek ff gaan stilstaan, wat in de verte turen en dan wat mijmeren over de prachtige kerk van Binkom. :eek:
Dieje mens woont daar graag en wil dat aan haar tonen (en proberen dat zij zijne kant op komt).

Ik was gisteren gewoon verliefd op hen als koppel. Deed echt deugd om ze zo te zien.

Dieje mens woont daar graag en wil dat aan haar tonen (en proberen dat zij zijne kant op komt).

Ik was gisteren gewoon verliefd op hen als koppel. Deed echt deugd om ze zo te zien.
Ja, maar dat kwam echt heel storend over. Candice zei er ook niet veel op, dus ik denk ook wel dat het haar (licht) stoorde.

Jawel, maar héééél kort. Dat viel mij op dat er daar nau-we-lijks iets over is gezegd. Vanavond nog eens checken.

En inderdaad, Nathalie .... eigenlijk vind ik die twee een hele goeie match: allebei vreemde figuren. Als ik zo lees op sociale media, vinden mensen haar een sociale madam en een warme vrouw, maar ik zit altijd stijf als een plank te kijken als zij iets zegt. Inderdaad, ze zegt wel iets maar 'in haar kaarten' laat ze niet kijken. En dan altijd dat beleefd-verlegen laggeske: gisteren ook weer, kan nu niet meer van buiten zeggen wat het was. Ging misschien ook weer een beetje richting intimiteit en dan moet ge volgens mij niet bij Nathalie zijn. Die is precies opgevoed door dezelfde mensen als koningin Mathilde. Zo van die zuinige gebaren. Altijd rond de pot draaien. Zeg gvd in beschaafde termen waar het op staat. Heeft die nu al één keer in welke richting dan ook haar gedacht over Dennis gegeven? Altijd 't kan vriezen, 't kan dooien.
Behalve heel efkes gisteren, (toen ze op 't punt stonden naar zee te gaan) toen viel ze een beetje uit haar 'rol': ze praatte een halve decibel harder en ook iets sneller. Haar gegiechel was er niet en ze sloeg ook niet met haar hoofd. (precies een hele studie van gemaakt).

Volgens mij heeft die meegedaan onder de noemer: wie niet waagt, blijft maagd. (En ik denk dat ze dat nog is).

Ik had nu wel gedacht dat Sven en Veerle nog in beeld zouden komen. Apart natuurlijk. Niet dus. Spaaitzig. Moet ik iets anders zoeken om mij druk in te maken. Oh, ja, den Dennis natuurlijk.
Awel ik heb hetzelfde gevoel bij die Nathalie. Echt een ijskoningin waar nul komma nul passie in zit. Denk niet dat het per se aan de match ligt.
Ze had beter non geworden want op zich is ze wel lief en zorgzaam maar als ge als man er zo hard moet aan sleuren, pff... Dennis verdient beter.

Vond ironisch dat Marijn zei dat zij een vrouw is die in haar dorpje rond de kerktoren wil blijven, maar zelf wel alles op alles zetten op onder zijne kerktoren te blijven wonen bij zijn mama.

Volgens mij heeft Nathalie dat al duidelijk gecommuniceerd met hem buiten beeld.

Want hij zei toch zelf dat hij haar standpunt weet maar toch de moeite wil doen omdat het de moeite waard is. En dat die gevoelens met elkaar vechten en daarom was hij zo nukkig toen hij met zijn rode schoentjes heen en weer liep om naar zeetje te gaan.

Toen Hanne zei '' ik vind die doos zo moeilijk he '' als Dave dat kon horen moest em gedacht hebben : '' dat denk ik ook ''

😂

Mensen met jonge kinderen die af en toe al eens Ketnet Junior moeten bekijken herkennen hier toch ook duidelijk Dennis in hé? :lol: Alé, dat is gewoon twee druppels water! Mijn vriendin en ik kunnen die twee gewoon niet meer los zien van elkaar :unsure:

Awel ik heb hetzelfde gevoel bij die Nathalie. Echt een ijskoningin waar nul komma nul passie in zit. Denk niet dat het per se aan de match ligt.
Ze had beter non geworden want op zich is ze wel lief en zorgzaam maar als ge als man er zo hard moet aan sleuren, pff... Dennis verdient beter.
Vind ik toch wel raar. Ze wordt gematched met iemand waarvoor ze het duidelijk niet voelt en vervolgens is ze een ijskoningin omdat ze er lief tegen is maar haar benen niet opensmijt? :wtf:

Volgens mij is die Nathalie wel een aangename persoon. Het is duidelijk dat die haar problemen met Dennis wel op tafel durft te gooien, gewoon niet voor de camera. Dan missen de kijkers wel wat juicy discussies maar op zich niet slecht voor hen denk ik dan. Den Dennis is wel een klein kind, zowat liggen mokken in stilte, daar lost ge niks mee op.

Ze vroeg uitleg wat er op dat moment scheelde met hem, omdat hij toen overduidelijk ambetant liep.
Daaruit kan je toch niet echt concluderen dat ze al haar problemen die ze met hem heeft ook op tafel durft te gooien?

Edit: Ik geef je wel gelijk hoor, door enkel te mokken los je niets op en zij heeft daar de situatie ontmijnd.

Laatst bewerkt:
Ja, maar dat kwam echt heel storend over. Candice zei er ook niet veel op, dus ik denk ook wel dat het haar (licht) stoorde.
Da's natuurlijk het voordeel aan een flapuit. Wanneer het stil is, is het vermoeden sterk dat er wordt nagedacht.

Is in mijn ogen een lastige beslissing rond die woonplaats/afstand en de argumentatie van Marijn toen ze daar wandelden volg ik niet;

"- Hier is het mooi en rustig en zij wil gewoon onder de kerktoren blijven."

Hij haalt toch gewoon exact dezelfde redenering boven en wil ook bij zijn bakermat blijven...

Redelijk wat pagina's terug had iemand iets gepost dat het ergens logisch is dat er dichter bij Candice hare regio iets gezocht zou moeten worden, daar Marijn waarschijnlijk bedrijfswagen + tankkaart heeft en zijn job meer 'reizend' is vermoedelijk. Candice zal eerder een vast werkplek hebben waar ze meer vast aanwezig moet zijn, plus geen bedrijfswagen. Moesten deze gegevens waar zijn en ik zou in hun plaats moeten zitten, denk ik wel dat dat een redelijk doorwegende factor is dat je op tafel kan leggen. Tenzij er vanuit de gezamelijke pot naft en auto voor Candice wordt betaald, maar da's dan weer 'zot' geld.

Ze vroeg uitleg wat er op dat moment scheelde met hem, omdat hij toen overduidelijk ambetant liep.
Daaruit kan je toch niet echt concluderen dat ze al haar problemen die ze met hem heeft ook op tafel durft te gooien?
Het is inderdaad altijd wat giswerk wat er achter de camera’s gebeurt. Maar het is toch een duidelijk signaal dat zij een minder aangenaam gesprek durft aan te gaan, terwijl hij daarentegen ofwel zeemzoet gezever verkoopt, ofwel stil is omdat het hem niet aanstaat.
Dat die als icequeen omschreven wordt vind ik wel wat onterecht. Indien die effectief niks voelt voor Dennis en hij blijft super awkward contact zoeken, dan is dat een hele vervelende situatie. Ik denk dat het dan moeilijk kan zijn om een evenwicht te vinden tussen enerzijds “een Veerleke doen” en anderzijds te beleefd het allemaal over zich heen te laten komen.

Dusja, dat koppel blijft wel een raadsel. Maar ik DENK dat er daar veel geknipt wordt om het mysterieus te houden, en ik DENK dat Nathalie naast de camera’s wel kan zeggen wat ze al dan niet apprecieert. Maar den Dennis maakt het ook niet gemakkelijk hé, zo een emotionele kerel die precies toch snel gekwetst is.

sidenote: waarom altijd die insulinespuit gewoon aan tafel zetten. Is dat nu zo veel moeite om dat effe in de badkamer te doen?

Ik denk dat Candice ook wel iemand is die veel met vrienden/familie doet. Dan wil je ook niet aan de andere kant ineens gaan wonen. Als die in de buurt van Beveren werkt zit je nog met woon-werk verkeer. Ook al heb je een bedrijfswagen of deel je die kost. Dat is ineens anderhalf uur pendelen ofzo en dat 2 keer per dag.

Terug
Bovenaan