Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Ja maar hij heeft niet eens iets geprobeerd.

Ik zal het nog banaler maken dan. Hij heeft zelfs géén poging gedaan om haar een kusje te geven.
Zelfs toen hij in die laatste aflevering een doos vasthad en Hanne hem een knuffel wilde geven, stond hij daar voor pietprut.

Vijgen na pasen hé. Spijt komt na de zonde.
Hij is er toch maar mooi in geslaagd om een selfietje te nemen met haar!

Davy en Hanne roepen maar 1 beeld bij me op:

ccle328l1iq21.jpg

Volgende keer weten we dus de afloop met Dennis en Nathalie en Marijn en Candice?
En dan nog eens de samenkomst zoveel maanden later?

In de proloog van volgende week zag ik Sven heel kil doen tegen Veerle. Machtig.

Die heeft ondertussen misschien de afleveringen op tv gezien en hoe ze over hem spreekt ... zou wel veel verklaren
Wsl wel, ze komen normaal gezien nogmaals bij de koppels 6 maanden later, om te zien of ze dan nog getrouwd blijven of niet. Dus hij zal wel al een aantal afleveringen hebben gezien

In de proloog van volgende week zag ik Sven heel kil doen tegen Veerle. Machtig.

Zat die Veerle niet zo'n beetje slijmerig te doen? Daarmee dat Sven waarschijnlijk zoiets heeft van please mens en terecht ook. Ik dacht dat die kerel het grote probleem zou zijn maar het kwam vooral aan haare kant.

Op deze foto heeft Hanne precies een blauw en opgezwollen oog!
Valt me ook al een tijd op tijdens het programma dat er redelijk ruw uit ziet onder haar ogen, noem het wallen of zwarte zakken of whatever je wil maar het valt wel op en daardoor zie je er een stuk ouder oud dan je bent.
In de promo shots van het programma duidelijk niet dus daar zal het wel make up zijn ( of ye old' fotosjoep )

En die Veerle kwam daar inderdaad in die proloog die ruimte in met ne grote smile en ne '' ik heb u zo gemist allemaal '' ofzo iet, geen idee wat ze precies 100% zei maar had wel goesting om door mne tv te meppen op de plek waar haar gezicht stond, was toch weer redelijk hypocriet.

Valt me ook al een tijd op tijdens het programma dat er redelijk ruw uit ziet onder haar ogen, noem het wallen of zwarte zakken of whatever je wil maar het valt wel op en daardoor zie je er een stuk ouder oud dan je bent.
In de promo shots van het programma duidelijk niet dus daar zal het wel make up zijn ( of ye old' fotosjoep )

En die Veerle kwam daar inderdaad in die proloog die ruimte in met ne grote smile en ne '' ik heb u zo gemist allemaal '' ofzo iet, geen idee wat ze precies 100% zei maar had wel goesting om door mne tv te meppen op de plek waar haar gezicht stond, was toch weer redelijk hypocriet.
Ik heb ergens in een interview gelezen dat het slecht ging met de vader van Hanne op het einde van de opnames en dat die een paar maanden later is overleden, dus het kan zijn dat dat er wel mee te maken heeft.

En die Veerle kwam daar inderdaad in die proloog die ruimte in met ne grote smile en ne '' ik heb u zo gemist allemaal '' ofzo iet, geen idee wat ze precies 100% zei

Het zal weer een hoogdag voor haar etterige karakter geweest zijn, waarschijnlijk.
Vmaar had wel goesting om door mne tv te meppen op de plek waar haar gezicht stond, was toch weer redelijk hypocriet.
Oh, maar zoiets moogt ge ni doen he! Daar blijft Veerle nog altijd Veerle mee en dan vliegt uwen TV misschien ook nog van het kastje. Ge kunt haar beter wat wit poeder in een enveloppe sturen, als ge zo kwaad zijt.
En dan misschien nog een goede raad: zondag beter ni kijken?

Volgende keer weten we dus de afloop met Dennis en Nathalie en Marijn en Candice?
En dan nog eens de samenkomst zoveel maanden later?

Viel mij ook op. Die komt rechts van hem staan en die draait zijne kop knal naar links. Wa nen boss move. Groot gelijk ook aja.

Van Dave en Hannah had ik eigenlijk een kleine hoop dat ze gingen samen blijven. Ze hadden beter eens deftig geklapt en gezegd 'we blijven samen zodat we een goeie beslissing kunnen nemen over X tijd'. Nee, nu weten ze van elkaar niet en was het finito.

De laatste 2 weken toonden toch dat den Dave eindelijk wat aan het open bloeien was. In theorie was het een rotslechte match, in de praktijk had het slaagkans.

Het zal weer een hoogdag voor haar etterige karakter geweest zijn, waarschijnlijk.

Oh, maar zoiets moogt ge ni doen he! Daar blijft Veerle nog altijd Veerle mee en dan vliegt uwen TV misschien ook nog van het kastje. Ge kunt haar beter wat wit poeder in een enveloppe sturen, als ge zo kwaad zijt.
En dan misschien nog een goede raad: zondag beter ni kijken?
Mne TV is al redelijk oud dus wel een goed excuus voor ne nieuwe :unsure:
Ik kijk eigenlijk maar sporadisch op TV en vaak via VTM GO op PC, die stukken zoals toen met die doos knutselen of die muur afbreken vond ik totaal niet interessant dus dan kan ik via VTM GO snel skippen ( ook een idee om Veerle nie te moeten zien Zondag :thinking: )

Davy uit ‘Blind Getrouwd’ bekent: ‘Ik was van plan om ja te zeggen tegen Hanne’​

Ik heb ergens in een interview gelezen dat het slecht ging met de vader van Hanne op het einde van de opnames en dat die een paar maanden later is overleden, dus het kan zijn dat dat er wel mee te maken heeft.
Stond in bovenstaande artikel inderdaad, zou er wel mee te maken kunnen hebben.

Damn je zag letterlijk het hart breken van Dennis toen Nathalie nee zei :(

Laatst bewerkt:
Wat had dien Dennis dan gedacht?
Je bent er zolang bij, was allang duidelijk dat het niks ging worden maar hem heeft dat dan niet door?? Dat die blijkbaar dacht dat ze toch ja zou zeggen?
Hem is veel te soft, net een puppy en constant down zijn en bleiten, is da ne vent zeg, zucht.

Ik zou het zelfs zover niet laten komen.
De camera's zijn er niet altijd bij e: als ik een slecht gevoel heb dan vraag ik vlakaf tegen die van ziede het zitten of niet echt? Ze zal wel dat 2de antwoorden, dan ist snel gedaan e.

Maar dien kerel bleef maar hopen en hopen.

Haha: 3 woorden: den Sven: een ervaring rijker, vult zelf maar in, ik lag plat.
Den Sven zijn reactie en zijn gezicht waren ook duidelijk en hem wou geen contact meer, geef hem eens ongelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben Uitgesteld aan het kijken naar Blind Getrouwd. Best zeer zielig om Dennis tegen Nathalie bezig te zien. Al denk ik dat iedereen dat al eens heeft meegemaakt met een persoon. Als tiener zelf al eens meegemaakt, verliefd zijn, niet wederzijds ... daar ben je toch kapot van. 'k Weet niet hoe het zou voelen als je ouder bent maar het moet nóg veel veel harder aankomen denk ik.

Als tiener zelf al eens meegemaakt, verliefd zijn, niet wederzijds ... daar ben je toch kapot van. 'k Weet niet hoe het zou voelen als je ouder bent maar het moet nóg veel veel harder aankomen denk ik.
Ja hehe, ik was ook eens verliefd op een meisje, ik was afgewezen, en dat was pijnlijk. Ik had toen echter niet door dat ander meisje, het wel zag zitten met mij. Maar ik heb die dan afgewezen omdat ik zelf met liefdesverdriet zat. :cry:

Terug
Bovenaan