Kryptoknight
Member
Allez, Dennis is ook (weeral) van't straat 
https://nl.metrotime.be/entertainme...dan-toch-de-liefde-gevonden-we-voelen-allebei

https://nl.metrotime.be/entertainme...dan-toch-de-liefde-gevonden-we-voelen-allebei
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

In zijn kastWaar was damianooo
Hij heeft nochtans een vriendinIn zijn kast

Op HLN:Na 1 keer onveilige sex, hoe toevallig...
Mja. Als het 1 keer zou zijn, dan weet ge toch wie het is. Tenzij het een erg spontane one-night-stand zou zijn.Christophe weet niet wie hem besmet heeft en is daar bewust niet naar op zoek gegaan.
Toch wel mooi om te zien hoe hiv geevolueerd is van doodsvonnis naar er es goe mee lachen.
En dat 30 jaar na de dood van Freddie M.Ook deze ochtend gehoord op radio.
Ik was geshockeerd door het minimaliseren van HIV.
Een pilletje nemen, normaal leven..,
Praten over preventie? Neen, niet nodig.
The Great Pretender.En dat 30 jaar na de dood van Freddie M.
Ik zie hier mensen spreken over preventie. Denken we dan echt nog dat je mensen in 2021 moet uitleggen hoe dat werkt.
En van easy-EEn dat 30 jaar na de dood van Freddie M.

Eh, chlamydia is in de laatste tien jaar op een absoluut hoogtepunt, gonorroe en zelfs syfilis zijn aan het boomen. Nu HIV en gelijke in de media niet meer als dramatisch worden afgeschilderd, zijn de mensen het precies gewoon weer vergeten.De reacties hier zijn op z'n minst ongepast.
Het is erg voor Christophe maar hij doet er goed aan om dit naar buiten te brengen via Linde. Ik zie hier mensen spreken over preventie. Denken we dan echt nog dat je mensen in 2021 moet uitleggen hoe dat werkt. Het zijn net publieke getuigenissen van bekende figuren die veel meer bijdragen tot preventie.
Op HLN:
Mja. Als het 1 keer zou zijn, dan weet ge toch wie het is. Tenzij het een erg spontane one-night-stand zou zijn.
Of het waren meerdere mensen gedurende 1 keer en hij weet niet wie van die groep.
Zijn dat onze zaken eigenlijk? Wordt jouw seksleven ook zo geanalyseerd?Na 1 keer onveilige sex, hoe toevallig...