Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Dien Dennis weer. Die rijdt zich continu vast in zijn eigen zever hé zeg. Awkward as fuck.

'Ge zijt een grote dame, heel lang. Maar dat is iets goeds.'
'Nee, ik vind dat niet.'
'Mensen zijn daar jaloers van hoor.'
'Neen.'
'Ja maar kijk, da heeft voordelen, ge hebt lange benen en dat is... ja, lang en mooi.'
'Euh.'

't Is toch een machtig programma hé.

Die experten zijn toch ook een flop? Waarmee ik zeker niet ga beweren dat ik het beter zou kunnen want 2 onbekende mensen aan elkaar koppelen die elkaar ook nog nooit gezien hebben is zeer zeer moeilijk om de juiste match te vinden.

Maar had ik bij de experten gezeten dan zou ik die oude kerel niet genomen hebben, ik heb die direct door hoe zo iemand is, dus heel bizar dat ze die hebben genomen ook omdat die al 2 huwelijken achter de rug had, dan zou er bij mij een belletje rinkelen.

En degene die zo raar reageren en doen zou ik ook niet nemen.
Als twee personen ergens in verschillen zijn ze complementair en vullen ze elkaar aan en als ze ergens in hetzelfde zijn dan hebben ze dezelfde interesses of passies en passen die goed samen. Op die manier kun je gelijk welke twee personen bij elkaar zetten :rolleyes:

En dat noemen ze dan experts... Het is maar hoe ge het kunt uitleggen zeker?

Ik blijf erbij: ge moet elkaar aantrekkelijk vinden vanaf het begin om een goede start te hebben.
Altijd die zever van het innerlijke is belangrijker dan het uiterlijk.

Innerlijk is inderdaad belangrijk en ook al is iemand z'n uiterlijk niet helemaal uw ding, dat kan groeien.

Maar in dit type programma met zo'n korte tijdspanne moet er vanaf het begin aantrekking zijn op dat gebied. Voor de rest niet te serieus opnemen (zoals daten) en gewoon plezier maken en zien hoe alles verloopt. Als je het wilt forceren gaat het ook niet.

Disclaimer: ik ben geen expert en zou ongetwijfeld ook anders reageren met 10 camera's op mijn smoel.

Ze hebben daar dan ook een buitenlandse expert bij gesleurd, echt om te doen alsof ze een topteam van experten hebben staan precies. Om dan uiteindelijk toch weer op een paar zeer bedenkelijke matches uit te komen.

Ze hebben daar dan ook een buitenlandse expert bij gesleurd, echt om te doen alsof ze een topteam van experten hebben staan precies. Om dan uiteindelijk toch weer op een paar zeer bedenkelijke matches uit te komen.
Goh, ze moeten ook interessante televisie maken. Als je vier koppels hebt waar alles koek en ei bij is zonder drama of bedenkelijkheid, ga je niet veel kijkers meer hebben. Waarom denk je dat de Australische variant zo berucht is geworden? Alleszins niet om de succesverhalen.

Goh, ze moeten ook interessante televisie maken. Als je vier koppels hebt waar alles koek en ei bij is zonder drama of bedenkelijkheid, ga je niet veel kijkers meer hebben. Waarom denk je dat de Australische variant zo berucht is geworden? Alleszins niet om de succesverhalen.

Ik heb dat is met een half oog gevolgd, daar werd er meer gevogeld met de andere kandidaten dan met hun eigen match.

Het is tv he.. Ze moeten koppels hebben waarover gesproken wordt. Slagen ze ieder seizoen alvast in. Plus gaan ze ook beelden tonen die diezelfde verhalen gaan versterken en die eventueel nog verrassend kunnen zijn. Wat die 'veranderingen' zorgen dan weer dat het als kijker niet te voorspelbaar is

Die gaan een paar keer goed van bil gaan op reis en dan zal het wel stilaan afkoelen vermoed ik.
Maar ik ben al vaker fout geweest. :)
Die Candice en haar man zijn dan ook het enige koppel waar er wat seksuele spanning en verleiding in de lucht hangt. De rest is precies seksueel ongevoelig of mist seksuele social skills zoals die opdringerige fotograaf daar.

Ik had ook gelezen dat die Candice ondertussen iets van schoonheidsverzorging geeft in het secundair en daarvoor dus bij Ici Paris werkte. Moet je geen hoger diploma hebben om les te geven? Kan mij echt moeilijk inbeelden dat die hoger geschoold is.
Goh, voor les te geven moet ge een lerarenopleiding gedaan hebben maar bij die praktijkvakken is dat vaak gewoon een opleiding in avondschool en dan met werkervaring dat ze die vakken mogen geven. Dus hooggeschoold hoeft niet per se.

Die australische variant is scripted reality volgens mij. Ietske te veel drama

Ik blijf erbij: ge moet elkaar aantrekkelijk vinden vanaf het begin om een goede start te hebben.
Altijd die zever van het innerlijke is belangrijker dan het uiterlijk.

Innerlijk is inderdaad belangrijk en ook al is iemand z'n uiterlijk niet helemaal uw ding, dat kan groeien.

Maar in dit type programma met zo'n korte tijdspanne moet er vanaf het begin aantrekking zijn op dat gebied. Voor de rest niet te serieus opnemen (zoals daten) en gewoon plezier maken en zien hoe alles verloopt. Als je het wilt forceren gaat het ook niet.

Disclaimer: ik ben geen expert en zou ongetwijfeld ook anders reageren met 10 camera's op mijn smoel.
ik kan dit alleen maar beamen.

Vandaag trouwens precies die met haar krolletjes zien lopen in sint niklaas. uiteraard moeilijk te zeggen met mondmasker en ik weet niet of ze van die kanten is, maar het was een mooie verschijning :)

Ik ben al dagen mijn hoofd aan het breken over aan wie Sven mij zo hard doet denken.

Nu valt het mij te binnen: Jan Verheyen. Die stem, dat accent, die mimiek...

Die Candice en haar man zijn dan ook het enige koppel waar er wat seksuele spanning en verleiding in de lucht hangt. De rest is precies seksueel ongevoelig of mist seksuele social skills zoals die opdringerige fotograaf daar.
Dat zijn de enigen waarvan ik denk: Die gaan minstens een keertje van de grond gaan.
Maar volgens mij gaan er dit seizoen, nul koppels overblijven op het einde van de rit (but we shall see).

Voorlopig heb ik er alvast géén goed oog op.

Toch wel wat liggen cringen bij Dennis deze aflevering.
Zo'n koppel is er toch elk seizoen bij. Zij is nogal gesloten, voelt niet meteen een klik en 'heeft tijd nodig'. Hij ziet meteen het potentieel, zit meteen al veel verder in zijn hoofd en pakt het onhandig aan. Lost cause, vrees ik...

Bij Sven en Veerle is het niet veel beter. Al denk ik dat zijn enthousiasme toch ook al wat bekoeld is.

Hanne en Davy maken misschien nog wel een kans. Al komen ze beiden niet bepaald 'makkelijk' over, maar het lijkt niet alsof de ene al 'verder' staat dan de andere. Mijn gok is dat daar toch wat frustraties naar boven gaan komen zodra die samenwonen.

Marijn en Candice, dat ziet er nu wel goed uit, maar ik vraag me of hun persoonlijkheden wel zo goed bij elkaar passen. Marijn kan zich al wat meer permitteren, maar is precies toch ook iets té hevig met zijn complimentjes.

Ma lol, diene champagnekurk. en dan nog een half uur daarover dubbelzinnig over doen.
Just get on with it :LOL:

Voor mij is dat simpel; als het mijn type helemaal niet is dan gaat het hoogst waarschijnlijk ook niet lukken.
Ook al staan er camera's op.

Dat innerlijke gedoe is onzin. Je kijkt altijd naar het uiterlijk waarmee ik niet zeg dat er geen uitzonderingen zijn.

Voor mij uiterlijk belangrijk, als je daar bv de komende 30 jaren ofzo nog naar moet kijken dan wil ik ermee over straat kunnen lopen.

Vrij saaie aflevering toch wel. Wat net één van de leukste afleveringen zou moeten zijn, wanneer ze op reis zijn, is net het omgekeerde. Vorig seizoen had ge da homokoppel da nog leuk was om naartoe te zien en die Winnie met die gast maar dit jaar is enkel die Marijn & Candice nog leuk om naartoe te zien. Ge hebt zin om weg te zappen wanneer ze die drie andere koppels volgen. Ze zijn mekaar precies al beu na amper 2 dagen op reis lol.

Denk ni dak het seizoen uit kijk.

Voor mij is dat simpel; als het mijn type helemaal niet is dan gaat het hoogst waarschijnlijk ook niet lukken.
Ook al staan er camera's op.

Dat innerlijke gedoe is onzin. Je kijkt altijd naar het uiterlijk waarmee ik niet zeg dat er geen uitzonderingen zijn.

Voor mij uiterlijk belangrijk, als je daar bv de komende 30 jaren ofzo nog naar moet kijken dan wil ik ermee over straat kunnen lopen.
Stijn en Nuria waren elkaars type niet en dat is toch gelukt?

Er zijn uitzonderingen heb ik gepost.
Ik moest mijn eerste koffie nog drinken, mea culpa. :p

Tenzij je blind bent is uiterlijk en fysieke aantrekking inderdaad belangrijk en bij een eerste ontmoeting kan dat zelfs primeren, maar je hebt mensen die daar minder om geven. Een schoon lief is één ding, maar dat is geen garantie op een plezant lief.

Terug
Bovenaan