Bloodborne

Bloodborne

PlayStation sluit Bluepoint…
BB remaster hopes deleted

Fromsoft zelve bestaat nog. Nuja, Bloodborne heeft nog een lang leven te gaan. Met of zonder Sony :p

Denk dat Sony op het moment even in cooldown modus is qua grote producties. Wolverine en Intergalactic en dat is het zeker?

Bloodborn.... nog steeds nachtmerries van.
Als ik me goed herinner geraakte ik zelfs niet voorbij de eerste zone. En nee ik probeer nooit meer opnieuw.
Sfeer en graphics waren wel zalig.
Man, daar heb ik lang vastgezeten. Uiteindelijk dan toch beetje opgezocht wat te doen en hoe het te doen. De parry onder de knie krijgen was ook een belangrijke. En niet te bang spelen.

Ik zit bijna halfweg Ghosts of Tsushima, maar kan mss wel even een pauze gebruiken. Wie weet probeer ik deze game nog wel eens. Ben alleen niet zo'n adrenalinejunk bij het gamen. Liever wat jagen en vissen bij Red Dead Redemption 2. En GoT is zelfs op "moeilijk" een eitje vergeleken met BB. Maar goed, het enthousiasme in deze thread doet natuurlijk weer zin krijgen.

Fromsoft zelve bestaat nog. Nuja, Bloodborne heeft nog een lang leven te gaan. Met of zonder Sony :p

Denk dat Sony op het moment even in cooldown modus is qua grote producties. Wolverine en Intergalactic en dat is het zeker?
Saros en Phantom Blade zero, señor 😁

PlayStation sluit Bluepoint…

Da snapt ge toch niet eh, al die retards mogen stoem games blijven maken en een bedrijf als bluepoint dak nog niks heb zien verkeerd doen gaan ze sluiten xD

Da snapt ge toch niet eh, al die retards mogen stoem games blijven maken en een bedrijf als bluepoint dak nog niks heb zien verkeerd doen gaan ze sluiten xD
Moesten een live service game maken van Sony dat nu gecancelled is. Weer belachelijke zet van Sony. Onze Hollander Herman is niet echt heel goed in zijn job toch?

Zegt wie? Ik wil zeer graag een goeie port zien naar PC en PS5 met betere FPS, textures etc.

Gij speelt ne niet officiële PC port...
Ik snap het probleem niet, de BB modding community levert gigantisch goed werk. Alle BB fans zijn laaiend enthousiast en geven aan niet meer terug te kunnen keren naar BB op 30 fps maar ik ben de 'raren' volgens u omdat ik BB op 60+fps speel.

Er lopen wel wat gatekeepers rond id. Fromsoft community maar dit is wel een first.

Dat een officiële port of remaster toffer zou zijn versta ik, maar de pc port speelt gewoon perfect en het duurt 30 minuten om hem draaiende te krijgen.

Ik snap het probleem niet, de BB modding community levert gigantisch goed werk. Alle BB fans zijn laaiend enthousiast en geven aan niet meer terug te kunnen keren naar BB op 30 fps maar ik ben de 'raren' volgens u omdat ik BB op 60+fps speel.

Er lopen wel wat gatekeepers rond id. Fromsoft community maar dit is wel een first.

Dat een officiële port of remaster toffer zou zijn versta ik, maar de pc port speelt gewoon perfect en het duurt 30 minuten om hem draaiende te krijgen.
Laatste keer dat ik die port in werking zag, zag die er nog redelijk flawed uit met veel glitches, misschien is het verbeterd ondertussen en heb ik dat gemist.. Is geen gatekeeping, mijn ervaring er mee was gewoon dat je voor 30 fps meer te hebben heel wat opoffert, maar misschien is dat al minder het geval.

Nooit begrepen waarom mensen zeggen dat Bloodborne onspeelbaar zou zijn op de PS, door die 30? fps. Nooit last van gehad, en nu, denk ik, nog steeds niet. Zou het nog es moeten opzetten.

Of misschien ben ik daar gewoon zo ongevoelig voor.

Nooit begrepen waarom mensen zeggen dat Bloodborne onspeelbaar zou zijn op de PS, door die 30? fps. Nooit last van gehad, en nu, denk ik, nog steeds niet. Zou het nog es moeten opzetten.

Paar weken geleden nog helemaal door gegaan, kmoet zeggen was wel verrast hoe oud het voelde, maar speelde nog altijd goed en neig tof.

Wie zegt dat?

Het enige wat gezegd wordt is dat eenmaal je 60+ fps speelt, je nog moeilijk terugkan naar 30.

Vergelijk het met het moment waarop je van een hdd naar ssd ging of 60hz naar 144hz monitor, beide ook te lang uitgesteld omdat het toch ging. Maar eenmaal je de overstap maakt zie je de voordelen.

Ik heb Bloodborne op 30, 60 en 100 fps gespeeld en ja dat is een immens verschil, en nee dat wil niet zeggen dat 30 fps onspeelbaar is.

Het is wel zo dat je een deftige pc moet hebben om het op 60 fps te draaien en dan is zo een officiële remaster natuurlijk veel zuiniger en beter.

EDIT: vergeten zeggen, iedereen speelt natuurlijk hoe hij graag zelf wilt. Da's het belangrijkste.

Laatst bewerkt:
Wie zegt dat?

Het enige wat gezegd wordt is dat eenmaal je 60+ fps speelt, je nog moeilijk terugkan naar 30.

Vergelijk het met het moment waarop je van een hdd naar ssd ging of 60hz naar 144hz monitor, beide ook te lang uitgesteld omdat het toch ging. Maar eenmaal je de overstap maakt zie je de voordelen.

Ik heb Bloodborne op 30, 60 en 100 fps gespeeld en ja dat is een immens verschil, en nee dat wil niet zeggen dat 30 fps onspeelbaar is.

Het is wel zo dat je een deftige pc moet hebben om het op 60 fps te draaien en dan is zo een officiële remaster natuurlijk veel zuiniger en beter.
Was niet persoonlijk op jou, maar ik lees dat wel zo geregeld op fora, dat mensen Bloodborne onspeelbaar vinden op 30 fps

Ik heb het nog nooit gezien/gespeeld op 100fps, dus kan niet zeggen of het een groot verschil is, maar ik kan perfect de og versie spelen, en het nog steeds mijn favoriete spel ooit vinden

Terug
Bovenaan