Boardgame in promotie gespot?

Oké oké, sorry @Marginal0 je hebt blijkbaar toch gelijk. Mijn excuses.
T'was maar uit een reviewvideo die ik had gezien dat ik dat gehaald heb. Het kon zijn dat het fout was, maar ik ga ervan uit dat dergelijke semi-pro's er iets van kennen.

Ik reageerde ook alleen maar omdat er "hoofdredacteur" naast uw naam staat. Als je dan vragen erkent maar gewoon compleet negeert, en als een community member dan behulpzaam wil zijn zeggen dat het van geen kanten klopt... vind ik een beetje jammer.
Het feit dat ik het nog niet gespeeld heb en dat het lijkt op Through the Ages klopt alleszins. :biglaugh:

Maar blijkbaar is het effectief geen engine builder (zie hier het bewijs), dus sry @Timberwinter . Normaal reageer ik niet als ik er niets van ken maar aangezien die promoties hier niet eeuwig zijn heb je rap respons nodig. Maar soit, ik verondertel dat je zelf wel kan googlen dus was het mss beter om inderdaad niet te antwoorden.

Laatst bewerkt:
€5 select korting op aantal bordspellen op bol.com, waaronder 7 wonders duel, kwakzalvers, patchwork, stone age, ...

Talisman(steam) compleet voor 11euro. Aan het twijfelen om het zelf aan te schaffen. Al wel geamuseerd met de reviews te lezen.
This game is absolutely ridiculous. Already 3 games been utterly ruined by becoming a Toad. All times I rolled 1 and rerolled to get a 1 again. Lost everything I gained and worked for. There should be at least a house rule to disable it. This takes all the fun out of the game.

Terug
Bovenaan