Boer zkt Vrouw 2025

vishnusixclix

Well-known member
Crowdfunder FE
Boer zkt Vrouw (VTM) - nieuw seizoen

Dina Tersago trekt vanaf nu twee keer per week haar laarzen aan voor een nieuw seizoen van Boer zkt Vrouw, met in de hoofdrollen 6 Vlaamse boeren met het hart meer dan ooit op de tong. Yarne, Tom, Fauve, Ruben, Eline en Alberic: allen beschikken ze over vruchtbare grond, maar dit jaar willen ze meer dan alleen maar aardappelen of groenten oogsten. Spoiler alert: Cupido heeft deze keer férm raak geschoten.

1736539580309.jpeg

Laatst bewerkt:
Die blonde boerin is toch echt een gevaar op de weg? Als je in 1 rit meerdere keren mensen hebt die claxonneren, ben je gewoon niet geschikt om te autorijden.

Die blonde boerin is toch echt een gevaar op de weg? Als je in 1 rit meerdere keren mensen hebt die claxonneren, ben je gewoon niet geschikt om te autorijden.
Zoals ze zelf zegt, gewoon van enkel op het erf en rond de kerktoren te rijden. Dit met de auto van de ouders/grootouders (zie nummerplaat).
Is idd een gevaar op de weg maarja, niets aan te doen.

Echt niet ok, en steeds door gevaarlijke manoeuvers , niet omdat ze traag was ofzo.

Die Jan zijn mama bij ophaalmoment was ook de moeite, ik zou toch afknappen 🤭

Lijken toch allemaal al een duidelijke voorkeur te hebben.

Ohja branko en robbe zijn verloofd zag ik:)

Zoals ze zelf zegt, gewoon van enkel op het erf en rond de kerktoren te rijden. Dit met de auto van de ouders/grootouders (zie nummerplaat).
Is idd een gevaar op de weg maarja, niets aan te doen.
Haar argument was dat ze het niet gewoon was om op de autosnelweg te rijden, maar zelfs bij haar in het dorp kreeg ze getoeter hè.

Dat was echt verschrikkelijk. Ik hoop dat die moeder dat ook beseft als ze dat heeft teruggezien
Echt he! Die moeder is gewoon de reden dat die gast nog alleen woont.
Iemand die nog thuis woont, zou ik vanaf een bepaalde leeftijd al een afknapper vinden (al snap ik wel dat dit financieel interessant is) maar als die moeder dan nog zo is...
Dringend tijd dat de navelstreng doorgeknipt wordt 🤭

Ik had echt iets helemaal anders in gedachten bij die kinderboerderij.
Blijkt dat gewoon een tuin met een varken in te zijn.

Bij Fauve haar groep zaten precies toch ook een paar mannen die heel ver buiten hun comfortzone zaten.
Moedig om dan toch te willen deelnemen aan zoiets op tv.

Ik had echt iets helemaal anders in gedachten bij die kinderboerderij.
Blijkt dat gewoon een tuin met een varken in te zijn.

Bij Fauve haar groep zaten precies toch ook een paar mannen die heel ver buiten hun comfortzone zaten.
Moedig om dan toch te willen deelnemen aan zoiets op tv.

Ik volg het programma niet maar ik ken die Fauve persoonlijk en die kinderboerderij is enkel tijdens de schoolvakanties en weekends. In de week is die gewoon toezichthouder op een school.

Dat zweverig microboerke, daar krijg ik toch de creeps van.
Vier Alberic kiest voor Aicha maar die lijkt elke keer gegenereerd als hij haar aanraakt of complimenteert

Zie toch ook maar weinig succesverhalen. Die jonge Limburger wil ook veel te snel gaan, waar ik die Jolien uiteindelijk nog zie op afknappen. Idem Alberic.
Die ene boerin gaat ook nooit iets worden, alleen al omdat die gast een eigen bedrijf heeft, en niet genoeg “pit” heeft voor madam. Fauve heel misschien met de mollige man. De meetjeslander met zijn tune madam en 30 jarige die er 50 uitziet lijkt mij ook maar weinig potentieel te hebben.

Enkel die microboer zie ik goedkomen als hij die Limburgse kiest.

Goed ja, vorig jaar waren er ruzies om kaarsjes op de salontafel en koos de boerin zelfs geen van haar mannen om op trip te gaan wegens te erg.

MODEDIT: koosnaampje weggehaald

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan