Boom Beach

GETHEZ

Well-known member
boombeach.png

release: 26 maart 2014
genre: strategy
dev: Supercell

Ok, wou deze thread al eventjes aanmaken. Wie van jullie speelt er deze game? Zitten jullie in een gevechtsgroep, en wat is de lvl die je bent? Lijkt me wel leuk indien er nog andere spelers zijn om samen te spelen. Ik zit zelf in een clan, en ben co leider.

Welcome to Boom Beach: come with a plan or leave in defeat!

Fight the evil Blackguard with brains and brawn in this epic strategy battle game. Engage in intense war and combat enemy bases to free enslaved islanders and unlock the secrets of this tropical paradise. Create a Task Force with players around the world to take on the enemy together in fierce multiplayer combat war games. Scout, plan, then BOOM THE BEACH in this action-packed RTS warzone!

Hier alvast een screenshot van mijn basis :

moV1nX9.png

Ik speel dus dagelijks, en ik denk dat mijn account wel 11 tal jaar oud moet zijn. Ik heb er niks van echt geld ingestoken, want is dus sinds enkele jaren dat je grondstoffen en diamanten kan kopen.

Ik denk dat de hoogste lvl 84 moet zijn, maar er komen dus steeds upgrades uit van het HQ, en dan moet je elke defense en item terug upgraden, dus bijna alles wat je kan zien op de kaart moet je dan terug upgraden, wat je telkens veel grondstoffen kost aangezien al een hoog lvl...

Ben is benieuwd wie dit hier speelt, ik verwacht geen stormloop, maar hier moeten toch spelers zitten neem ik aan?

Ik speel het wel graag, je moet tactisch andere basissen aanvallen, zo efficiënt mogelijk, komt echt wel tactics bij kijken. Maar zou nu niet meer van scratch willen starten, zou ik echt wel terug mega veel tijd moeten insteken, of gewoon de season pass aanschaffen, maar dat doe ik principieel niet

Ik heb dat jarenlang uitgebreid gespeeld (vond het leuker dan Clash Of Clans).

Een half jaar geleden denk ik ben ik ermee gestopt, het stak me iets te hard tegen dat de resource kost voor upgrades echt wel absurd hoog lagen.
Ik zat ook in een (wel toffe) clan uit de USA, dus door het tijdsverschil was het soms moeilijk om de dagelijkse clan-activiteiten op tijd te kunnen doen.
Ik zat ook in een mentale dip, en de dagelijkse "verplichting" was mij er te veel aan. (Ik ben toen met meerdere games gestoptà

Kheb het net nog eens geïnstalleerd.
Ik ben lvl82 , HQ28 momenteel.

1000053367.jpg

@Ruigen Das als je nog een plekje vrij hebt in je clan, laat maar weten..

Ik heb dat jarenlang uitgebreid gespeeld (vond het leuker dan Clash Of Clans).

Een half jaar geleden denk ik ben ik ermee gestopt, het stak me iets te hard tegen dat de resource kost voor upgrades echt wel absurd hoog lagen.
Ik zat ook in een (wel toffe) clan uit de USA, dus door het tijdsverschil was het soms moeilijk om de dagelijkse clan-activiteiten op tijd te kunnen doen.
Ik zat ook in een mentale dip, en de dagelijkse "verplichting" was mij er te veel aan. (Ik ben toen met meerdere games gestoptà

Kheb het net nog eens geïnstalleerd.
Ik ben lvl82 , HQ28 momenteel.

Bekijk bijlage 45970

@Ruigen Das als je nog een plekje vrij hebt in je clan, laat maar weten..
Allright de max.

Onze clan was vroeger super bedrijvig. Nu zitten er een paar lurkers tussen, die ik na verloop van tijd wel kick/boot. Wij deden vroeger bolwerk en hoger, nu zitten we meestal flessenhals bezig, pretty low dus.

Dus vers bloed is zeker welkom. U level is toch ook heel nice. Komt dus zeker in orde.

Je vind ons gewoon door te zoeken op legends of war, een 50 groep qua grootte, ik sta daar bovenaan de ledenlijst als co leider.

En goed dat ik je niet de ins n outs moet uitleggen. Er zijn dit jaar wel wat veranderingen geweest, ik zou zeker die graveur doen. Daar moet je edelstenen in pompen, maar daar kan je een ability upgraden die je dan kan inzetten voor 12u met 1 krachtpoeder, en ik ben defense aan het upgraden, geeft momenteel in de 60 extra % verdediging aan je troepen tijdens aanvallen...

Net de krab gedaan en diamant gehaald, level 61.

Goed ook dat we via hier kunnen communiceren, of via pm. Want daar heb je geen pm mogelijkheden..

Welkom, ik ga u direct officier maken, maar ik vraag het uit beleefdheid even aan de clan leader, deze avond mission starten, foxtrot

Mooi gedaan meteen foxtrot kern neergehaald. Klein punt van kritiek, uw tanks sneller uit de vuurlinie halen, dus sneller naar links met flares

Ik heb het ook is geïnstalleerd, voorlopig vind ik het niet zo heel fun.

Ben ook al 2 x aangevallen geweest door iemand met veel hoger lvl, dus alle resources bijna geplunderd.

In tegenstelling tot andere soortgelijke games begin je meestal met een schild voor tot bepaald niveau wat hier dus niet het geval is.

Nu van 0 beginnen is zoals ik hierboven zei niet gemakkelijk, mijn account is 11 jaar oud, is niet van vandaag op morgen, eenmaal je er wat weg mee kunt is het echt wel dikke fun, maar op een weekje effe bijbenen met level 80 zonder echt geld erin steken zal echt niet gebeuren, zelf al heb je de recources dan nog moet je er tijd over laten gaan, tenzij je terug dure diamantjes gebruikt, in de clan zit er iemand die op een weekje level 17 was geworden, maar daar doe je in vele missies weinig schade mee spijtig genoeg... Maar echt spelen en het tactische aspect van deze game is pertang top notch hoor, ook een aantal YT creators die vids maken van hun crazy aanvallen, volledig geboost en echt top efficiëntie.

Ik word ook bijna dagelijks aangevallen door levels 60s zelf, en die winnen vs mijn basis, is part of the game

Ja, de game is officieel naar de klote, ik had gedacht dat ze de slimme manier zouden blijven aanhouden, maar nee, een nieuwe currency gekoppeld aan allemaal upgrades/helden /skill levels

De bedoeling was misschien om het wat te verdiepen, maar is echt een gedrocht nu.

Ik ga beginnen afhaken denk ik, zeeer spijtig. Zo zie je maar wederom, aan alle schone liedjes komen een einde

Is jammer heel vaak in zo’n games.

Ik speel ongeveer 2 jaar Last War en als ge ziet hoeveel geld dat daar door sommige wordt ingestoken…

Dat gaat over duizenden euro’s…. Spel wordt gedomineerd door Chinezen, Koreanen en Amerikanen.

Top speler heeft er al zeker 10k ingestoken.

Maakt het allemaal kapot.

Is jammer heel vaak in zo’n games.

Ik speel ongeveer 2 jaar Last War en als ge ziet hoeveel geld dat daar door sommige wordt ingestoken…

Dat gaat over duizenden euro’s…. Spel wordt gedomineerd door Chinezen, Koreanen en Amerikanen.

Top speler heeft er al zeker 10k ingestoken.

Maakt het allemaal kapot.
Ik dacht dat ze slimmer gingen zijn als dat, de game bestaat letterlijk al een jaar of 12 ondertussen denk ik?

Dit gaat imo veel kapot maken. Ja je had die diamantjes waarbij je levellen kon versnellen, maar deze upgrades trekken op niks, onduidelijke knoppen, veel te gecompliceerd, en vooral weeral iets extra om te moeten kopen.

Ik log echt meerdere keren in per dag, zal nu wel stoppen denk ik. Er zal weeral een investeerder achter zitten die met dit plannetje meer inkomsten wil zien gegenereerd worden, het verhaal zoals altijd dus. Trieste dag voor mij. Ik dacht echt dat ze hun identiteit gingen bewaren, en verlieslatend zal het wel niet geweest zijn. Ik denk echt dat dit in hun gezicht gaat ontploffen, weeral de zoveelste game waarbij je moet farmen achter die nieuwe tickets of whatever.

T'is ne schonen tijd geweest, een goeie tactische game in al zijn eenvoud die nu verneukt wordt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan