Borderlands 4 - digitale downloadcode

Einddatum + uur van de verkoop
25/09/2025 22:00

LouGarou

Well-known member
iTrader: 100% (398/398)
Algemene informatie/specificaties
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Niet van toepassing
Te koop:

(4 beschikbaar)

Vaste prijs: 50 euro per stuk

Laatst bewerkt:
Ter info: akkoord gegaan om code te ruilen met Splitr voor Clair Obscur (20 euro waardeverschil nota bene). Is door hem op 11 oktober verstuurd, zonder tracking. Heb enkel ticketje van postkantoor ontvangen als bewijs (onvoldoende bewijs in mijn ogen). Ongeduldig wou hij meteen zijn code, die ik dan ook bezorgde. Fair is fair, ik had hem gezegd dat ik ze ging sturen als zijn game op de post was. Tot heden helaas nog niks ontvangen... Fingers crossed.

Ter info: akkoord gegaan om code te ruilen met Splitr voor Clair Obscur (20 euro waardeverschil nota bene). Is door hem op 11 oktober verstuurd, zonder tracking. Heb enkel ticketje van postkantoor ontvangen als bewijs (onvoldoende bewijs in mijn ogen). Ongeduldig wou hij meteen zijn code, die ik dan ook bezorgde. Fair is fair, ik had hem gezegd dat ik ze ging sturen als zijn game op de post was. Tot heden helaas nog niks ontvangen... Fingers crossed.
Dat je mij in een slecht daglicht wil brengen is 1 zaak maar dan wil ik er wel eens op terugkomen:

Het was jij die voorstelde om de code direct door te sturen, ik quote: "Ik kan ze u sturen als je de game op de post hebt gedaan, goed?"
Ik liet je op vrijdag weten dat ik ze zaterdag 11/10 in de voormiddag ging binnenbrengen in mijn postpunt.
Om 10U29 liet ik je weten dat het was verzonden, pas om 21u28 heb je de code doorgestuurd.

Ik heb gedaan wat ik moest doen, zijnde de game binnengebracht in mijn postpunt en u een foto gestuurd van het kasticket met uur en datum waarop te zien is dat ik de envelop met game in heb laten frankeren.

Dat jij nu klaagt dat ik geen fotoreportage heb gemaakt als bewijs (van een envelop? Wat trouwens zo makkelijk kan vervalst worden) of een selfie met de madam achter de balie met de envelop in haar hand vind ik jammer.

Voor klachten moet je bij bpost zijn, die duidelijk niet goed bezig zijn gezien de envelop na 11 dagen nog niet bij u is aangekomen.

Trouwens dat jij aanhaalt dat er 20eu waardeverschil is, maakt toch niet uit? Het is trouwens jij die vroeg om te ruilen via PM.

MODEDIT: naam weggehaald

Laatst bewerkt door een moderator:
Graag mijn privégegevens niet te grabbel gooien aub.

Eerlijk is eerlijk: ik heb je mijn gegevens en email gegeven en je hebt gekozen om het niet met tracking op te sturen en er is nog altijd niks geleverd. Ik hoop dat het alsnog wordt geleverd en hou dit topic up to date.

Edit: Bpost zegt prior 1 dag, non-prior 3 werkdagen, dus we zitten aan 8. Ik kan als ontvanger geen klacht indienen bij hen, dus ik hoor graag de opties.

Laatst bewerkt:
Waarom zou ik een ps5 game met tracking verzenden? Heb dat nog nooit gedaan, altijd in een gewone bubbelenvelop.
Dat werd trouwens op voorhand ook niet gevraagd door u, anders kon ik daar rekening mee gehouden hebben.

Ik hoop het ook voor u dat het geleverd wordt want dit is voor beide partijen niet leuk (natuurlijk voor u nog meer of voor mij...)

Na overleg komen we tot volgend besluit:

Bij een ruil kunnen beide partijen aanzien worden als koper, waarbij de betaling in andere goederen gebeurt.
Indien er zaken verzonden moeten worden, staat duidelijk in onze regels dat dit altijd op risico van de koper is. De koper moet vragende partij zijn om eventueel verzekerd of via tracking te verzenden.
Die vraag werd niet gesteld door LouGarou, dus Splitr kan er niet verantwoordelijk voor worden gesteld.

Na overleg komen we tot volgend besluit:

Bij een ruil kunnen beide partijen aanzien worden als koper, waarbij de betaling in andere goederen gebeurt.
Indien er zaken verzonden moeten worden, staat duidelijk in onze regels dat dit altijd op risico van de koper is. De koper moet vragende partij zijn om eventueel verzekerd of via tracking te verzenden.
Die vraag werd niet gesteld door LouGarou, dus Splitr kan er niet verantwoordelijk voor worden gesteld.
Duidelijk, zal er rekening mee houden in het vervolg om dat specifiek te vragen. (en anders niet akkoord te gaan)

Mag slotje op.

Terug
Bovenaan