Borderlands 4

Ik dacht dat ge het sowieso zou kopen, als Borderlands fan 😋
Ziet er toch weer goed uit, met een hele hoop verbeteringen precies.
Ja, ging het uiteindelijk wel kopen maar allicht niet op release. Dacht dat jij wat van de reeks was afgestapt, tiny tina's wonderlands heb je niet gespeeld toch?

Ja, ging het uiteindelijk wel kopen maar allicht niet op release. Dacht dat jij wat van de reeks was afgestapt, tiny tina's wonderlands heb je niet gespeeld toch?
Niet echt. BL3 gespeeld maar niet zo intens als de vorige, niet genoeg veranderingen en teveel andere games ook uit. Ik dacht om 1 of andere reden dat Tiny Tina gewoon een DLC was die ik al gespeeld had 😅
BL4 ook wel enkel maar de basis game gekocht want er komen ook weer andere games uit de maand erna. Kan later nog altijd beslissen of ik het de moeite vind om de dlc te kopen. Bij BL3 had ik de versie gekocht met alles erbij maar nooit de dlc gespeeld.
BL4 ziet er wel meer de moeite uit met een aantal leuke nieuwigheden.

G0GRSvdWsAA78Hh

Niet echt. BL3 gespeeld maar niet zo intens als de vorige, niet genoeg veranderingen en teveel andere games ook uit. Ik dacht om 1 of andere reden dat Tiny Tina gewoon een DLC was die ik al gespeeld had 😅
BL4 ook wel enkel maar de basis game gekocht want er komen ook weer andere games uit de maand erna. Kan later nog altijd beslissen of ik het de moeite vind om de dlc te kopen. Bij BL3 had ik de versie gekocht met alles erbij maar nooit de dlc gespeeld.
BL4 ziet er wel meer de moeite uit met een aantal leuke nieuwigheden.
Snap ik, er was "something off" bij BL3. Ook beetje teveel de nostalgie-noot gekozen in de story.
2 van de 4 dlc's heb ik nog gespeeld maar ook stilgevallen dan.
Wonderlands was nochtans wel de moeite, met toch redelijk wat nieuwigheden. Maar beetje te laat om nog op te pikken.
Ga me wel eens wat moeten beginnen bijlezen rond BL4 want eerlijk gezegd heb ik er bitterweinig van gevolgd. Weet zelf niks over de vaulthunters 😅
Blijft wel altijd verleidelijk om voor de versie met uitbreidingen te gaan want die zijn meestal ook gewoon goed. Toch nog es over nadenken hier

Borderlands 3 had echt goede gameplay maar de launch was rampzalig en de story was ook voor velen slecht, nu ik speel borderlands nu ook niet voor de story heb de 3 met veel plezier gespeeld.

Enige dat beetje Shady is dat er nog altijd een week voor launch geen deftige console beelden zijn, dus toch nog twijfels over de launch qua optimalisatie.

Afgaande op de previews zou het precies wel een grote stap vooruit zijn.
Meer mobility met een hookshot en die blijkt ook voor boss mechanics te zorgen dus wat minder bullet sponges hierdoor.
De over-the-top comedy zou wat teruggeschroefd zijn en het voelt wat donkerder aan.
Gameplay, lootfest en coop fun zat sowieso al goed.
Inderdaad mogelijk wel nog optimalisatieproblemen want dikke PC's hebben het al moelijk om zeer hoog in fps te zitten. Maar tussen previewbuild en day one patch kan al veel op punt gezet worden, hoop ik.

Ga me wel eens wat moeten beginnen bijlezen rond BL4 want eerlijk gezegd heb ik er bitterweinig van gevolgd. Weet zelf niks over de vaulthunters 😅
Blijft wel altijd verleidelijk om voor de versie met uitbreidingen te gaan want die zijn meestal ook gewoon goed. Toch nog es over nadenken hier
Ben daar ook nog maar sinds verleden week mee begonnen 😋
Ik heb de standaard versie gekocht. Ik kan de DLC nog altijd achteraf kopen als ik wil.

Als diehard fan van de franchise gaat story/gameplay mij zeker niet teleurstellen van wat ik al gezien heb.
Ik pre-order dan ook de super deluxe versie, easy +500u playtime.

Maar de argwaan rond performance is wel terecht, UE5 engine en console in 1 zin...🤐
Hopelijk een stabiele 60fps op base ps5.

Als diehard fan van de franchise gaat story/gameplay mij zeker niet teleurstellen van wat ik al gezien heb.

Maar de argwaan rond performance is wel terecht, UE5 engine en console in 1 zin...🤐
Dit hoop ik ook Randy heeft gezegd smooth 60 fps op ps5 maar ja de Randy zegt ook van alles.

Is er ooit al (noemenswaardige) slechte performance geweest in Borderlands? Bij normale gameplay.
Ik heb indertijd ook nog wel ene geweten die de game kwam breken toen die, ik dacht met Krieg, even OP crit's ging gaan spammen in een party van 4. (Ooo hell, nastolgie-shot! Wie was dat ook alweer, was iemand van hier. )
Maar verder heb ik zelden performance troubles meegemaakt in de reeks.

Heb me vlug vlug even bij gelezen over de hunters... Het is de 1e keer dat ik niet meteen iets voel voor 1 van de 4. Siren heeft me nooit aangesproken, all gun blazing soldierboy ook niet meteen. De viking tank doet me ook weinig. En ook bij Harlowe denk ik: meh?
Ik nam vroeger wel steeds het buitenbeentje. Mordecai, Zero, claptrap, Fl4k waren mijn dudes, maar nu... 🙃

Is er ooit al (noemenswaardige) slechte performance geweest in Borderlands? Bij normale gameplay.
Ik heb indertijd ook nog wel ene geweten die de game kwam breken toen die, ik dacht met Krieg, even OP crit's ging gaan spammen in een party van 4. (Ooo hell, nastolgie-shot! Wie was dat ook alweer, was iemand van hier. )
Maar verder heb ik zelden performance troubles meegemaakt in de reeks.
GoSu :)
Heb me vlug vlug even bij gelezen over de hunters... Het is de 1e keer dat ik niet meteen iets voel voor 1 van de 4. Siren heeft me nooit aangesproken, all gun blazing soldierboy ook niet meteen. De viking tank doet me ook weinig. En ook bij Harlowe denk ik: meh?
Ik nam vroeger wel steeds het buitenbeentje. Mordecai, Zero, claptrap, Fl4k waren mijn dudes, maar nu... 🙃
Ik twijfel tussen Rafa en Harlowe. Ben er nog niet uit.

Terug
Bovenaan