Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima op PS5... Ik heb geen pro nodig (want ik heb daar toch geen geld voorHoe is de performance op ps5 of heb je een pro ?
)
Ik speel ook op ps5, enige minpunt is de FOV te laag, maar volgens Randy gaan ze een slider toevoegen.Ik speel op ps5 speelt lekker weg
Denk dat die skin ook enkel is op de accounts van Gearbox en officiële account van Borderlands, heb die skin ook nog niet.2 wapens en een skin te winnen door enkel streams te bekijken op Twitch :
https://borderlands.2k.com/twitch-drops/
De wapens heb ik ondertussen maar de skin wilt niet lukken.
Dat is ook zo maar er staan momenteel geen live streams meer op. Degene die ge zogezegd kunt herbekijken werken hier niet mee.Denk dat die skin ook enkel is op de accounts van Gearbox en officiële account van Borderlands, heb die skin ook nog niet.
Heb wel de wapens al, gisteren ook een legendary grenade gehad tijdens het vissen.
Op een hekje of zo springen eerst, van daar kan je weer iets hoger springen.zijn er al guides, ik moet een collectible hebben in het eerste gebied die zo op een silo staat en ik vind geen weg naar boven. Ik dacht via die boost ballon naar daar te gliden maar ik kom te kort tot daar.