Borderlands 4

Hoe stijg je in die UVH's eigenlijk? K vind dat ze toch niet veel uitleg geven hierover. K moet wel nog eerst 50 worden en heb nog tientallen quests, vaults, ... te doen.
Dat staat onder uw "challenges" in je options.
Daar op het ultimate vault hunter onderdeel klikken en dan krijg je te zien wie/wat/waar je moet gaan doen.

Idem voor al je andere challenges, zoals wapen challenges.

Btw doe je vaults zeker al als je die kan doen, want daar krijg je upgrades voor je jetpack na iedere encounter.
Kan je verder en langer door de lucht zweven.
Wat ook bij sommige encounters en lastig te bereiken Poi's handig is.

Laatst bewerkt:
BHXBB-W6BCB-WXJ3W-B3BTT-FTW3Z
BZX3B-6RTWB-5FTBW-TBT3B-3XZCT
J9FB3-9XTW3-56JJK-TBBTJ-TF9X3

Zal er hierna misschien eens mee stoppen zodat dit hier geen dood topic wordt met enkel code-spam:)

Ik gebruik deze website als tracker :

Maar blijf gerust maar posten hoor ;)

Ik heb de indruk dat het niet veel gespeeld wordt hier. Ik ben nog veel te druk ermee bezig om al over te stappen naar andere games, al zou ik ook graag Yotei en BF6 spelen.

Ik heb hem recent uitgespeeld lvl 50 vex, maar zoals aangehaald hier al is de gameplayloop in Endgame bijna onbestaande.

Andere borderlands games hadden toch nog iets van Endgame activiteiten maar hier is het gewoon umvh5 halen door middel van challenges en dan niets meer.

Amuseer mij er wel mee maar zal toch nog wat wachten worden tot nieuwe content maar volgens de roadmap zal het niet zo lang wachten worden.

Mijne Rafa is level 30 en ik zit in het gebied met Vile Lictor. Net een legendary shotgun te pakken gekregen, ideaal voor mijn build. Ik amuseer mij goed. Spijtig om te horen dat de endgame pover is ...

Mijne Rafa is level 30 en ik zit in het gebied met Vile Lictor. Net een legendary shotgun te pakken gekregen, ideaal voor mijn build. Ik amuseer mij goed. Spijtig om te horen dat de endgame pover is ...
Idem maar dan lvl35.
Ik laat voorlopig de meeste sidemissies voor wat ze zijn zodat ik nog iets heb om te doen als het uitgespeeld is.
Over het aantal legendaries kan ik alvast niet klagen, heb er redelijk wat.

Idem maar dan lvl35.
Ik laat voorlopig de meeste sidemissies voor wat ze zijn zodat ik nog iets heb om te doen als het uitgespeeld is.
Over het aantal legendaries kan ik alvast niet klagen, heb er redelijk wat.
is vooral endgame dat de drops tegenvallen, door mijn story had ik er ook wel redelijk wat gekregen.

Main story uitgespeeld. Weinig side missies gedaan en toch nog lvl46 geëindigd.
Nu begint het eigenlijk nog maar pas 😝

Ja dat wel maar vind de map gewoon kut om te navigeren Hidden objects waar je soms niet door kan ook onduidelijk langs waar je moet en dergelijke.
Ik mispak me wel eens aan de lagen van de map maar vind het over het algemeen meevallen. Ik vond het vorige concept met verschillende maps wel toffer. Bracht ook meer diversiteit in de omgevingen.
Main story uitgespeeld. Weinig side missies gedaan en toch nog lvl46 geëindigd.
Nu begint het eigenlijk nog maar pas 😝
Brr, nog maar level 22 en +/- 33% ver in de main. En daar zal de komende weken weinig verandering in komen 😆

Brr, nog maar level 22 en +/- 33% ver in de main. En daar zal de komende weken weinig verandering in komen 😆
Prioriteiten hé ;)

Het gebeurd ook niet veel dat ik is een paar uur aan 1 stuk kan doorspelen, anders had ik het al eerder uitgespeeld.
Ik wou eigenlijk zo snel mogelijk de main story uitspelen zodat al de extra's unlocked zijn, ben nu bezig aan UVHM1.

Ondertussen alle trophies behaald, behalve die van Catch-A-Ride - Collect all personal vehicles.
Daarvoor moet ik nog 2 nieuwe characters naar lvl50 brengen.
Ik weet niet of ik dat ga volhouden, momenteel begonnen aan een 2de nl. Vex. We zien wel hoe ver ik geraak.

Ik ben eigenlijk gestopt één uur nadat ik 50 geworden was. Alle motivatie om een build te maken ontbreekt toch omdat er geen endgame is? Echt zonde want ik had wel nog goesting tot dat punt.

Ondertussen alle trophies behaald, behalve die van Catch-A-Ride - Collect all personal vehicles.
Daarvoor moet ik nog 2 nieuwe characters naar lvl50 brengen.
Ik weet niet of ik dat ga volhouden, momenteel begonnen aan een 2de nl. Vex. We zien wel hoe ver ik geraak.
En die vallen niet te behalen met 1 char?

Ik ben eigenlijk gestopt één uur nadat ik 50 geworden was. Alle motivatie om een build te maken ontbreekt toch omdat er geen endgame is? Echt zonde want ik had wel nog goesting tot dat punt.
Ik heb mij eerst gefocust op de main story uitspelen. Endgame had ik dus nog héél veel te doen en verder levellen na lvl50 voor de specializations.
En die vallen niet te behalen met 1 char?
Nee, elk character krijgt een eigen vehicle dat maar pas unlockt aan lvl50. Een 2de extra zat bij het Halloween event, dus moet je "maar" 3 characters meer naar lvl50 brengen.

Terug
Bovenaan