Borderlands 4

Ik heb mij eerst gefocust op de main story uitspelen. Endgame had ik dus nog héél veel te doen en verder levellen na lvl50 voor de specializations.

Nee, elk character krijgt een eigen vehicle dat maar pas unlockt aan lvl50. Een 2de extra zat bij het Halloween event, dus moet je "maar" 3 characters meer naar lvl50 brengen.
Oei oei dat is een tegenvaller

Oei oei dat is een tegenvaller
Ja en het is niet simpel als je een nieuw character start aan lvl30, de meeste vijanden zijn een pak hoger in lvl.
Ik heb nog wat golden keys opgespaard voor de start en er zit ook redelijk wat in mijn bank.
Ben nu bezig met alle fast travel punten te unlocken en de SDU van de bank en backpack volledig te krijgen.

Lvl36, alle vaults gedaan en ook zo goed als alle fast travel points zijn beschikbaar.
Beetje gefarmt voor deftige gear en het begint al goed te gaan ondertussen.

Moest er nog iemand legendary class iems voor Vex kunnen gebruiken, wegens opkuis bank doe ik de mijne weg. Wou ooit nog Vex altje maken maar ga ervoor passen. Misschien ooit 1 van de toekomstige uit de dlc's.
Nog altijd heel content van mijne Harlowe trouwens.

PSN: lookie_007

Moest er nog iemand legendary class iems voor Vex kunnen gebruiken, wegens opkuis bank doe ik de mijne weg. Wou ooit nog Vex altje maken maar ga ervoor passen. Misschien ooit 1 van de toekomstige uit de dlc's.

Is dat uitwisselbaar naar xbox? 😁

Ben nu vooral de main missies aan het doen en zit op lvl29 en zit wat vast. Heb betere gear nodig of moet eerst ff wat gaan levelen precies. Tegenstanders zijn paar levels te hoog.

graag maar heb gene online meer 😅

Lvl36, alle vaults gedaan en ook zo goed als alle fast travel points zijn beschikbaar.
Beetje gefarmt voor deftige gear en het begint al goed te gaan ondertussen.
Lvl29, Ik ben gelijk aan het wachten met de vaults totdat ik ooit es 50 wordt. Of is het zinloos om te wachten?
Of is dat met uw 2e char wat je beschrijft?

Ff vast gezeten met de eindbaas van mercenary day maar vanmorgen dan toch gehaald.
Kzit ook beetje vast in de main dus ben wat aan het rondklooien om enkele levels te stijgen en wat betere gear te vinden.
Miss moet ik splashzone es wat gaan farmen. Of is er nog ergens een goeie snelle farm plek?

Lvl29, Ik ben gelijk aan het wachten met de vaults totdat ik ooit es 50 wordt. Of is het zinloos om te wachten?
Of is dat met uw 2e char wat je beschrijft?

Ff vast gezeten met de eindbaas van mercenary day maar vanmorgen dan toch gehaald.
Kzit ook beetje vast in de main dus ben wat aan het rondklooien om enkele levels te stijgen en wat betere gear te vinden.
Miss moet ik splashzone es wat gaan farmen. Of is er nog ergens een goeie snelle farm plek?
Met mijn 2de char, Vex 😋

Niet wachten! De rewards na elke vault maakt het travellen door de wereld wat gemakkelijker (zonder teveel te spoilen).

Splashzone is de gemakkelijkste maar dropt geen specifieke wapens die echt de moeite zijn buiten een shield en een repkit.
Het beste wapen, de Bod shotgun, heeft nog een vrij simpele boss (Axemaul) en is gemakkelijk te farmen, al is de droprate wel héél laag.
Ik wil u gerust wat helpen anders ze, als het eens past.

Vex ook lvl50.
Nu nog Harlowe maar het begint toch wel een beetje tegen te steken. Weer van voor af aan beginnen aan lvl30....

Hoe lang doe je zo ongeveer per char? Is dat dan vaults op rinse en repeat?
2de character kan je aan lvl30 starten als je de story met een ander al hebt uitgespeeld. Denk dat ik er met deze ongeveer 20u heb over gedaan maar kan denk ik wat sneller. Het vervelende is dat je eerst je SDU points weer moet gaan verzamelen om je bank en backpack volledig te upgraden, anders kan je enkel maar dingen uit je bank halen en niet weer erin steken.
Ik moest af en toe tussendoor wat grinden voor betere gear. Vaults gedaan, een aantal drill sites, alle fast travels unlocked, order silo's,...Het snelste om te levellen is Vile bounties doen, die leveren ongeveer 20k op per stuk.

Harlowe gaat precies wat gemakkelijker.
Eerst een beetje Splashzone gefarmt voor de Firewerks shield en de Missilaser van de Halloween "DLC" en ik kan al direct Vile bounties aan op UVHM1 en dat aan lvl30/31!

Ik neem mijn woorden terug!
In de startzone is alles nog doenbaar maar eenmaal verder verkennen voor fasttravel points te unlocken wordt alles véél moeilijker. Vijanden zijn met gemak 5 levels hoger en gaan veel moeilijker neer.
Ben nu bezig met alles te unlocken op normal ipv op UVHM1.

Gebruiken van golden keys begint hier wel ne afknapper te worden. Elke keer ik er eens iets wil uithalen blijft de chest hangen, om nooit te openen. Quit to main menu en als ik dan terug start zijn zelfs al mijn keys voor onbepaalde tijd verdwenen. Nog eens quit en herstart lost het soms op...

Heb ik ook een paar keer gehad maar na een update was het opgelost.

Lvl37 ondertussen en gaat weer vlot nu in UVHM1.

Eindelijk platinum!
Blijkbaar nog een skin gekregen met de "12 Days of Mercenary Day" Shift codes die de trophy die ik nog nodig had (collect all 4 personal vehicles) deed poppen.
Ik moest mijn 3de character niet meer naar lvl50 brengen.
Uiteindelijk geëindigd met Rafa lvl50, Vex lvl50 en Harlowe lvl44.

Terug
Bovenaan