Botslab S8 robot vacuum cleaner

Einddatum + uur van de verkoop
20/02/2025 22:00

LouGarou

Well-known member
iTrader: 100% (398/398)
Algemene informatie/specificaties
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Hooglede
Te koop:

Is een robotstofzuiger die ook kan dweilen en een eigen laadstation heeft (waar de zak in verwerkt zit).
Net 2 jaar en 1 maand oud geworden. Was een defect aan het pompje en nog binnen garantie laten herstellen (lees: volledig nieuw ontvangen).

Komt in doos met papieren bij, zo goed als nieuw (plastic hangt er dus nog op) en extra onderdelen (reserveborstels, reserve plastics, reserve dweilen).

Ik doe hem weg wegens te weinig in gebruik. Was goed om wekelijks eens te laten rondrijden, maar ik betrapte mij er toch op dit beter zou werken in een appartement dan in een huis (met verdiepingen), waar ik dan toch de gewone stofzuiger en dweil voor moet bovenhalen. Doe hem dan liever van de hand nu hij weer zo goed als nieuw is.

Min. prijs: 150 euro
Meeneem: 250 euro

Dus voor de duidelijkheid, dit is een volledig nieuwe of?
Het belangrijkste onderdeel is volledig nieuw, de stofzuiger zelf zitten ook nog alle stickers rond enzo, maar is gebruikt geweest. Wel zo goed mogelijk gekuist (haren in de borstel), maar nieuwe borstels zitten er ook bij ter vervanging. Ook de dweil en dweilbracket is volledig nieuw.

Mogelijks interesse, heb je foto's van jouw toestel (wat is nieuw, wat is gebruikt)
Zeker, heb van de reservestukken (borstels, dweil, etc) wel geen foto's nu, maar al de rest wel.
Bij deze:

Terug
Bovenaan