Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas welAjax gaat Bergwijn proberen terug halen.

Geen fan van ?Helaas wel![]()
Ik zie gewoon geen plek voor hem. Ik ga ervanuit dat hij als tijdelijke vervanger gaat gehaald worden voor Haller en dan Tadic in de spits en Bergwijn als linksbuiten. Ik weet alleen niet of hij het niveau aan gaat kunnen. Heeft al heel lang niks meer gepresteerd. Bij PSV was ik wel fan voor de duidelijkheid.Geen fan van ?

Ik droomde vannacht dat ik tegen Thomas Vermaelen zei dat hij zijn laatste match heeft gespeeld en hem een empathische schouderklop gaf.
Deze ochtend lees ik dat hij vanaf februari een vrije speler is, contact wordt niet verlengd.
Grappige toevalligheid. (ik droom normaal nooit over voetballers)

https://www.instagram.com/p/CXoBdsGMsH-/
Het zijn toch kleuters. De klassieker is de mooiste wedstrijd voor Ajacieden en Feyenoorders en het uitdagen hoort er absoluut bij. Dat er weer een paar "supporters" over moeten gaan was ook weer te denken, maar het is toch typerend dat het weer lijkt alsof het door een kleuter is verzonnen.
Vermeend slachtoffer Marco Borsato houdt rekening met “langdurige lijdensweg” nu zanger haar aanklaagt wegens lasterIk snap em niet? Bij Borsato op schoot?
Toch veruit de lelijkste van dit seizoen@Wilcao LELIJKE TRUITJES

Zo matchen moet met publiek eigenlijk, dan spat de passie ervanaf. Buiten het stadion wel wat rellen geweest niks anders verwacht van rotterdam's marginale omgeving.Uiteraard blij met het resultaat, maar wat een draak van een match. Klassieker onwaardig. Van beide kanten. Nauwelijks dreiging, laat staan kansen, nauwelijks mooi voetbal noch passie. Nog een hoop geblesseerden. Kortom, een draak van een match.
Klopt, hier hoort publiek bij voor de passie op het veld. Ik heb eigenlijk bijna alles live meegemaakt van Ajax (bekerfinale, kampioenschap, PSV, EL, CL), maar de klassieker nog niet. Eigenlijk puur omdat er geen uitpubliek aanwezig mag zijn. Anderzijds zijn het die idioten (harde kern Ajax en Feyenoord) zelf schuld en is het beter zo. Dat is natuurlijk nog iets anders dan een leeg stadion.Zo matchen moet met publiek eigenlijk, dan spat de passie ervanaf. Buiten het stadion wel wat rellen geweest niks anders verwacht van rotterdam's marginale omgeving.
Alsof die veel keus hadden? Anderen moeten toch ook spelen.14 afwezigen bij Bayern waaronder 8 met Covid, en toch spelen. Knap. Wel aan het verliezen, maar dan krijgt de Bundesliga misschien nog een beetje spanning als Dortmund zou winnen en tot 6 punten nadert.
Alsof die veel keus hadden? Anderen moeten toch ook spelen.