Buitenlands voetbal 2021-2022 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Dan kan weer ni kijken en winnen we 6-0 tegen Gladbach. Nooit ni verwacht 😂

Reyna weer geblesseerd blijkbaar. Net terug na maanden aan de kant te hebben gezeten 🙄

Dan kan weer ni kijken en winnen we 6-0 tegen Gladbach. Nooit ni verwacht 😂

Reyna weer geblesseerd blijkbaar. Net terug na maanden aan de kant te hebben gezeten 🙄
Ja terug weer van het ene uiterste naar het andere uiterste.

Nu Zagadou en Reyna weer out. Als ik hoor dat er al beweerd wordt dat ze na de rangers al spraken om Rose buiten te smijten. Sorry hoor daar ligt het probleem niet. Dat ze eens beginnen met heel de medische staf door te lichten en te verbeteren. Dat blijft van de ene blessure naar de andere gaan. Rose heeft met moeite 2 matchen zijn sterkste ploeg kunnen opstellen.

Rose ontslaan zou inderdaad vrij onnozel zijn. Hoeveel wedstrijden is Haaland al bijvoorbeeld afwezig geweest dit seizoen? Erg lastig voor een trainer om dan een deftige ploeg te kneden als uw beste speler regelmatig afwezig is. Malen is geen echte spits en Moukoko komt net kijken.

Ik zie er natuurlijk geen minuut van, ik ben meer een Deliverooman, maar de Clement is nu ook niet bepaald bezig aan een topprestatie bij Monaco.

Pffff, wat een drama tegen RKC. Verdiend gewonnen, maar van 2-0 naar 2-2 en dan via een, weliswaar terechte, penalty winnen in de 90ste minuut, is gewoon niet goed genoeg tegen een ploeg als RKC.

Ik zou graag Tagliafico zien beginnen ipv Blind. Heb het gevoel dat sommige spelers niet hun niveau halen. Althans niet tegen dit soort tegenstanders.

Napoli - Milan
Wat een duels en tackles man.
Indien dit in België was hadden we al 2 penalty's en was het 10 vs 19 na een halfuur

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=401317

Man man man. Het gaat van kwaad naar erger.

Of is dit ook weer te verantwoorden?

De verantwoording staat in het artikel.

Zou het jou echt niks doen als Belgie aangevallen wordt door Duitsland, met duizenden doden en tienduizenden gewonden en miljoenen vluchtelingen en miljarden aan schade, terwijl een Lukaku/Vertongen/Courtois/De Bruyne doodleuk blijft werken bij Wolfsburg en doet alsof er niks aan de hand is in je eigen land? Zo'n icoon? Dat niet eens zegt dat de inval/aanval onrechtvaardig/slecht is en zijn invloed niet probeert aan te wenden ter verbetering van de situatie? Echt niks?

Dan vind ik het begrijpelijk dat zo'n persoon persona non grata wordt en niet meer kan werken voor de Oekrainse overheid.

Laatst bewerkt:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=401317

Man man man. Het gaat van kwaad naar erger.

Of is dit ook weer te verantwoorden?
Wanneer uw uw familie, vrienden, collega's vermoord worden in Russische bombardementen en beschietingen; wanneer die omkomen door koude, honger, dorst of gebrek aan medicatie en medische zorgen nadat de Russen alle essentiële voorzieningen hebben vernietigd; wanneer uw huis, uw school, het café waar ge uw eerste pint hebt gedronken en uw eerste lief hebt binnen gedaan met de grond gelijk gemaakt worden; wanneer je zelf met je geliefden en al wat je kon meesleuren je land bent moeten ontvluchten niet wetende wanneer en of je ooit nog naar huis zal keren en de mensen die je hebt achtergelaten zal terugzien; wanneer je zelf de wapens hebt opgenomen om de vrijheid van die geliefden te beschermen, wetende dat de kans zeer groot is dat je het niet zal overleven ... dan mag je al eens een irrationele beslissing nemen, denk ik. En het is dan nog voor discussie vatbaar of deze beslissing echt irrationeel is. Het is oorlog. Hij heult met de vijand. 1 + 1 = 2.

Ik heb toch echt het gevoel dat sommigen hier waanzinnig onder een steen leven hoor. Dit is geen ver van ons bed show. Dit is geen spelletje. Op een dag rijden van ons vallen de bommen.

Pfff weer een enorm zwakke 2de helft van Ajax waardoor ze een 2-0 voorsprong weer weg gaven. Gelukkig nog 3 punten dankzij een knappe goal van Gravenberch. Ze moeten zich dringend herpakken.

Pfff weer een enorm zwakke 2de helft van Ajax waardoor ze een 2-0 voorsprong weer weg gaven. Gelukkig nog 3 punten dankzij een knappe goal van Gravenberch. Ze moeten zich dringend herpakken.

Schijnt ook wel 1-2 penalties niet gefloten volgens ne collega van me.

Juist nog is naar BVB gaan kijken, matige match gezien de startelf die ze moesten opstellen mja content met de 3 punten zeker ^^ Nu woensdag die inhaalmatch tegen Mainz nog winnen en we komen op 4 punten van Bayern 🤓

Terug
Bovenaan