Buitenlands voetbal 2021-2022 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Een klassieker winnen is natuurlijk het mooiste wat er is qua wedstrijd in de eredivisie, maar nu toch ook wat aandacht voor die beschamende taferelen. Eerst al een spandoek met steun aan Promes. Hoe haal je het in je hoofd. Dan staat er nog een spandoek in de fik bij het begin van de match. En dan nog die komedie van Anthony. Dat ze/hij daar eens mee stoppen. Ronduit beschamend. Goed dat hij daardoor rood heeft gekregen. Voetballend moeten we gewoon winnen van eender welke ploeg in de eredivisie, los van hier en daar een misstap. Maar stop aub met dat toneel spelen. Ronduit beschamend is het.

Maar toch blij met de overwinning, dat wel.

De vraag is ook waarom he. Blind heeft het onder controle en is eerst aan de bal. Dessers ging daar nooit meer iets kunnen doen. Zo zou je maar onnodig een penalty tegen krijgen.
Goh, dat maakt toch op zich niets uit? Hier is het misschien nog wat in de grijze zone, maar als je een duidelijke fout maakt hoort het uiteindelijk gewoon penalty te zijn.

Ik vind dit alleszins toch vrij riskant en onnodig wat Lisandro Martinez doet. Je spreekt over een onnodige penalty tegenkrijgen, maar dat kan je ook gewoon omdraaien. Je zou maar een penalty tegen krijgen door zo'n domme ingreep. Als ze hier voor fluiten heb je imo niets te zeggen.

Goh, dat maakt toch op zich niets uit? Hier is het misschien nog wat in de grijze zone, maar als je een duidelijke fout maakt hoort het uiteindelijk gewoon penalty te zijn.

Ik vind dit alleszins toch vrij riskant en onnodig wat Lisandro Martinez doet. Je spreekt over een onnodige penalty tegenkrijgen, maar dat kan je ook gewoon omdraaien. Je zou maar een penalty tegen krijgen door zo'n domme ingreep. Als ze hier voor fluiten heb je imo niets te zeggen.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt aangezien ik hetzelfde als u zeg. Ik bedoel dat het onnodige penalty zou zijn omdat Martinez een onnodige actie doet. Onnodig omdat Dessers niks meer met die bal kan doen.

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt aangezien ik hetzelfde als u zeg. Ik bedoel dat het onnodige penalty zou zijn omdat Martinez een onnodige actie doet. Onnodig omdat Dessers niks meer met die bal kan doen.
Oei ja, nu lees ik het opnieuw en inderdaad je bedoelt gewoon hetzelfde als ik. :biglaugh:

Mijn excuses.

What the actual F***…

Gelukkig wel met zijn mottige kop vol in beeld.

Dat Spaanse voetbal is toch ook lachen hoor... zonet die fase met de VAR... hoe kan da nu dat die kerel van Barça geen geel krijgt na die fout op Modric en dan in diezelfde actie Vinicius ook geen geel krijgt voor een flagrante schwalbe???

Dat Spaanse voetbal is toch ook lachen hoor... zonet die fase met de VAR... hoe kan da nu dat die kerel van Barça geen geel krijgt na die fout op Modric en dan in diezelfde actie Vinicius ook geen geel krijgt voor een flagrante schwalbe???
Hoewel ik ermee akkoord gaat dat de Spaanse arbitrage op niet veel trekt, komt de VAR voor zulke zaken niet tussen.

Zowel Pedri als Vinicius hadden daar geel moeten krijgen, maar dat kan enkel van de scheidsrechter zelf komen

Waardeloze opstelling + tactiek trouwens van Ancelotti.

Ik bedoel ook niet dat de VAR moet tussenkomen, ik wou aantonen dat het om die fase ging waar de VAR gebruikt werd, die ref geeft voordeel voor die fout op Modric, maar moet daarna gewoon geel trekken voor die Barça speler en nadien Vinicius dezelfde kaart geven voor duidelijke schawlbe

Ik bedoel ook niet dat de VAR moet tussenkomen, ik wou aantonen dat het om die fase ging waar de VAR gebruikt werd, die ref geeft voordeel voor die fout op Modric, maar moet daarna gewoon geel trekken voor die Barça speler en nadien Vinicius dezelfde kaart geven voor duidelijke schawlbe
Die speler, precies of dat is zo'n random voetballer. Toevallig een van de grootste talenten op dit moment. En volgens de regels ook geen geel denk ik.

Heel goede transfers afgelopen januari gedaan. En Pedri dat terug uit blessure is. Opeens een heel ander team zo.
Nu nog zien dat Ansu eindelijk blessurevrij wordt.

Kunnen jullie dit niet bespreken in het Spaans topic en dit laten voor de competities die niemand interesseert 😭 .

Die speler, precies of dat is zo'n random voetballer. Toevallig een van de grootste talenten op dit moment. En volgens de regels ook geen geel denk ik.
Lol. Zuurkool gegeten? Ik heb die match op een stream gezien, geen idee wie die fout maakte... Ik kijk ook bijna nooit naar de Spaanse competitie dus sorry als ik een speler niet (her)ken... Grappig dit. En waarom is dit geen geel dan?

Terug
Bovenaan