Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Vooral die Van Boomen gooit hoge ogen, eerst vorig seizoen in L2 en dit seizoen ook sterk bezig in L1. Dejaegere ook niet slecht bezig eigenlijk.
Zeker en vast. Wel knap dat Dejaegere eerst twee seizoenen Ligue 2 speelde en nu toch mooi meedraait in Ligue 1 terwijl hij bij Gent toch wat naast de basis viel door Odjidja en Kums als ik mij niet vergis.

Er is nog een Nederlander, Spierings blijkbaar

Nog eentje om in het oog te houden, maar Cyril Ngonge is deze winter van Groningen naar Verona getrokken en heeft nu toch 2x op rij gescoord in zijn eerste 3 wedstrijden. Tegen Lazio en tegen Salernitana. Heel bedrijvig, actief, schiet graag naar goal.
Jonge kerel, wordt er 23 in Mei.
Goed begonnen, is half gewonnen. Hopelijk kan die zo verder blijven presteren in de Serie A.

Nog eentje om in het oog te houden, maar Cyril Ngonge is deze winter van Groningen naar Verona getrokken en heeft nu toch 2x op rij gescoord in zijn eerste 3 wedstrijden. Tegen Lazio en tegen Salernitana. Heel bedrijvig, actief, schiet graag naar goal.
Jonge kerel, wordt er 23 in Mei.
Goed begonnen, is half gewonnen. Hopelijk kan die zo verder blijven presteren in de Serie A.
Is bij Groningen wel buiten gewerkt omdat hij o.a. dronken op een training stond.

Engels weer volledige wedstrijd in de basis bij Augsburg - Hoffenheim, enige doelpunt van de match viel uit zijn getrapte corner. Dus pre-assistje erbij.

PSG van kwaad naar erger. Van 2-0 naar 2-3 en Neymar geblesseerd naar de kant. :bow:

edit: En van 2-3 naar 4-3, lol.

Laatst bewerkt:
Theate 2e match op rij op de bank bij Rennes, was tot dusver de man met de meeste speelminuten van allemaal in de kern dus hopelijk wordt hij gerust en niet geslachtofferd voor de zwakkere resultaten. Doku ook op de bank.

Hazard bij PSV geblesseerd, Bakayoko wel gescoord vandaag.

Tadic met 100ste goal. Wat een absolute heerser en onze beste transfer van de laatste jaren. Kreeg veel kritiek dit seizoen, ook van mij, maar sinds Schreuder weg is, bloeit hij weer helemaal open. Held :love:

Yeees Dortmund ploeg int form! Nog altijd niks laten liggen sinds de terug ronde begonnen is. Al ff geleden dat ik ze zo heb zien spelen

Brandt en Adeyemi (spijtig van de blessure, maar dan nog even voorzetten voor we neervallen) zijn echt wel goed bezig de laatste weken. Hopelijk kunnen ze de vorm daar in Dortmund nog een beetje doortrekken. Kampioenschap ziet er nog eens spannend uit dit jaar met de top6 op 5 punten.

Terug
Bovenaan