Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Wel een fijne match om te volgen 👌 ajax baas voor de rust, 2e helft tot nu toe stuk minder.

Dortmund gisteren trouwens ook fors uitgehaald 😎 mag wel na die mislukking vorig weekend 😒
Enkel de eerste helft gezien. Toch even geschrokken toen ik de einduitslag zag.

Anderlecht keeper Wellenreuter blijkbaar niet slecht? ;)

Sjans dat Bayern los kampioen speelt :unsure:

L-O-S met de L van LOS.
3 matchen op rij gelijk en nog altijd gewoon 1ste. Na 6 speeldagen.

Niet met nagelsman aan het roer.

Die Nagelsmann is toch ook een trainer met rare kronkels hoor. Ze staan 0-1 voor op Leverkusen en meneer wisselt 3 maal tijdens de rust? 2-1 voor Leverkusen op dit moment.

:unsure:

Ik ben blij dat het ditmaal wat spannender is omdat Bayern minder regelmatig is, maar na 25 speeldagen proberen je gelijk te halen is toch ook maar voorbarig. Over 2 weken is het Bayern - Dortmund, wordt het traditioneel weer een goeie afstraffing en staat Bayern weer eerste om daarna de laatste 8 wedstrijden ook gewoon te winnen en kampioen te worden met 10+ punten voorsprong.

Als Dortmund vorige week geen punten liet liggen in Schalke en die match tegen Bremen ni verliest op de 3e speeldag waar ze in blessuretijd nog 2 goals op hun kap krijgen stonden ze gewoon 6 punten los -_-

Nuja, Bayern had ff goed ook gewoon al 10 punten kunnen voorstaan ma tzijn van dees seizoenen dat ge het moet hebben om kampioen te spelen.

Zwijg zeg. Die match tegen Bremen had ik nu net vergeten. 😁
Volgende match moet Dortmund winnen, dan gaat het er veel belovend uit zien. Bayern zit voorlopig ook nog in CL, dus dat kan fysiek in Dortmunds voordeel zijn. Maar het zijn nog 9 matchen, dat traditionele dipje hebben ze bij Dortmund ook nog altijd niet gehad.

Ik ben blij dat het ditmaal wat spannender is omdat Bayern minder regelmatig is, maar na 25 speeldagen proberen je gelijk te halen is toch ook maar voorbarig. Over 2 weken is het Bayern - Dortmund, wordt het traditioneel weer een goeie afstraffing en staat Bayern weer eerste om daarna de laatste 8 wedstrijden ook gewoon te winnen en kampioen te worden met 10+ punten voorsprong.
Mij ging het meer over de reply van Pinkman, alsook de reply die ikzelf gaf omtrent Nagelsmann in het begin van het jaar.
Die zijn kronkels maken het tot wat het is. heb het niet voor de man als trainer van.
In de cl zie ik dat net zoals vorig jaar niet goed komen. En de wedstrijd tegen Dortmund is de laatste jaren wat een bikke erover ja, maar als leverkusen kan winnen bvb sowieso ook.

Haha .. meestal vindt Messi het niet zo leuk als hij zomaar wordt lastig gevallen, maar in Argentinië is ie duidelijk god en daar geniet hij toch wel van, merk ik. Hij kan er mee lachen.

Of dat dan zo'n goed nieuws is voor Bayern weet ik toch niet, ik vond die bij Chelsea echt niet zo goed. Maar misschien hebben de Chelsea fans daar een beter zicht op? (@chomo misschien?)
RD trainer kan dat volledig ontleden met zijn laptop!

Geen idee of Tuchel een goede match is voor Bayern. Bij ons was die enorm geliefd, en terecht. Heeft met Chelsea toch prijzen gepakt. Ze hadden die ook nooit mogen ontslaan aan het begin van het seizoen. Volgens mij is hij ook de enige coach die PSG tot in de finale van de CL kreeg. Voor champagne voetbal (wat ze bij Bayern volgens mij wel willen) is hij imo. niet de juiste keuze... maar goed, ander team, andere spelers...

Terug
Bovenaan