Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Eigenlijk zou Ajax gewoon moeten weigeren om door te spelen. En dit zou ik ook zeggen als het andersom was. Dit is gewoon los erover.

1 doelpoging... En er zit niet meer in vandaag. Vreemde ploeg toch. Te vaak laten afweten in belangrijke/grote matchen.

Ja enkel daar de 96e minuut nog een deftige kans van JBG. Eerste keer dat die keeper van RB iets moest doen 😂

En idd classic Dortmund. 2 maand in extase leven dat t misschien gaat gebeuren en ze de pannen van’t dak spelen om dan nu weer zo zwak te spelen 🤷‍♂️

Ja enkel daar de 96e minuut nog een deftige kans van JBG. Eerste keer dat die keeper van RB iets moest doen 😂

En idd classic Dortmund. 2 maand in extase leven dat t misschien gaat gebeuren en ze de pannen van’t dak spelen om dan nu weer zo zwak te spelen 🤷‍♂️
Enkele weken terug zei ik het nog. BVB heeft hun dipje nog niet gehad dit jaar. Het is daar. Nu in 2-3 weken alles verspelen zie.

Mannekes lief, dat publiek in Rotterdam, diegene die die aanstekers gooien zijn toch echt het uitschot dat het voetbal een slechte naam geeft.
Net zoals die Juve "supporters", ongelooflijk dat dat nog altijd gebeurt.

Lukaku gaat echt 1 match geschorst zijn voor die belachelijke rode kaart. Sterk bezig daar in Italië . :p
De commotie erond was ditmaal enorm dus zijn rode kaart bevestigen is gewoon nog eens extra olie op het vuur gooien.
Dit lijkt me eerlijkheidshalve absoluut geen goeie beslissing onder de huidige omstandigheden en commotie.

Opmerking: Blijkbaar kan men de schorsing niet ongedaan maken. Ironisch genoeg, had Lukaku rood gekregen dan kon het wel, maar bij 2x geel kan het niet. :rofl:Dat is een hiaat in het reglement van de voetbalbond.

Laatst bewerkt:
De commotie erond was ditmaal enorm dus zijn rode kaart bevestigen is gewoon nog eens extra olie op het vuur gooien.
Dit lijkt me eerlijkheidshalve absoluut geen goeie beslissing onder de huidige omstandigheden en commotie.

Opmerking: Blijkbaar kan men de schorsing niet ongedaan maken. Ironisch genoeg, had Lukaku rood gekregen dan kon het wel, maar bij 2x geel kan het niet. :rofl:Dat is een hiaat in het reglement van de voetbalbond.
Dus 2x truitje uit doen na een goal is 2x geel dus rood en dag schorsing, maar ene doormidden klieven en direct rood is geen dag schorsing? Hallucinant eigenlijk

Newsflash: geen enkele spits werkt 100% van zijn kansen af hoor. Ook wereldspitsen als Benzema, Lewandowski, Mbappé, ... niet.

Een patent zowaar. :sarcastic:

Toch al mooi 279 doelpunten in het betaald voetbal ondanks zijn zogezegd pAteNt ...
Ge weerlegt natuurlijk niet echt wat gezegd wordt aangezien een speler wel vanop andere afstanden kan scoren dan 1 meter.

kunt ge nog zoveel smileys posten als ge wilt en DiNgEn zO gAaN tYpEn echt indruk maakt zo'n post dan ook niet.

"Ja Lukaku durft wel eens opgelegde kansen te missen inderdaad, maar welke topspits niet? Heeft daarbij toch al mooi 279 doelpunten in zijn professionelen loopbaan gemaakt, dus zo slecht is het allemaal niet" Zou toch net iets anders lezen.

Terug
Bovenaan