Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Tgoh, ik zit hier nu niet echt om indruk te maken hoor. Wist niet dat dat de bedoeling was.

Was een onnozele post van mij ja, maar als repliek op een post die niet beter verdiende. ;) :p :eek: :D
Aangezien outsider ook al belachelijk aan het doen was in het rode duivel topic verdient die zelfs geen reactie want het is puur voor wat de stoken uzelf dan tot dat belachelijk niveau verlagen is dan ook niet de oplossing denk ik dan.

Newsflash: geen enkele spits werkt 100% van zijn kansen af hoor. Ook wereldspitsen als Benzema, Lewandowski, Mbappé, ... niet.
Beetje een dooddoener wel hè dit. Natuurlijk mist elke spits wel eens een opgelegde kans, maar bij Lukaku is het wel wat vaker dan 'eens'.

Lukaku is uiteraard ook geen wereldspits zoals die namen die jij hier opsomt.

Gaan we deze discussie nu echt elke keer hebben telkens Lukaku scoort of niet scoort?
Inter speelt niet geweldig de laatste tijd en ze laten veel onnodige punten liggen, en Lukaku met zijn missers heeft daar toch een groot aandeel in. Die tegengoal van Salernitana was een dikke pietegoal met een mislukte voorzet die binnenwaaide. Die malchance heeft Inter de laatste weken enorm. Maar als Lukaku daar 0-2 maakt is de match gespeeld. Zonder die missers van vorige week en van zonet had Inter gewoon 4 punten meer gehad.
Lukaku is toch echt de enige spits op het hoogste niveau die zo klunzig met open kansen omspringt? We spreken hier niet van een zeldzaam geval. We spreken hier ook niet van eens een 1 op 1 met de keeper te missen. Maar kansen voor een lege goal binnen de kleine backlijn die hij niet weet binnen te pissen.
En in het spel verliest hij gewoon 7 of 8 van de 10 ballen door zijn heel beperkte techniek, balbehandeling en passing en met kopduels geraakt hij amper van de grond. En ja als het enige dat hij wel kan, nl doelpunten maken, dan ook nog wegvalt, zelfs bij de simpelste kansen, dan mag er wel kritiek volgen toch

Gaan we deze discussie nu echt elke keer hebben telkens Lukaku scoort of niet scoort?
Bij sommigen zit het precies wel heel diep. Elke kans wordt aangegrepen om toch maar eens te vermelden dat Lukaku toch niet zo goed is als "ze" denken. Want een bal zo kort voor de goal moet natuurlijk altijd erin zijn. Op geen enkele manier rekening houdend met de rest van de situatie. (Niet persé over deze kans).

Dit is toch gewoon pech en heeft niks met kwaliteit te maken. 99x van de 100 gaat die bal wel binnen hoor.

Kunnen het ook omdraaien en onder de indruk zijn dat Lukaku altijd op de juiste plaats staat en dan nog zeer vaak vrij van zijn man.
Wat zeker niet elke spits gegeven is.

Mja afbreken is gemakkelijk natuurlijk.

Dit is toch gewoon pech en heeft niks met kwaliteit te maken. 99x van de 100 gaat die bal wel binnen hoor.

Kunnen het ook omdraaien en onder de indruk zijn dat Lukaku altijd op de juiste plaats staat en dan nog zeer vaak vrij van zijn man.
Wat zeker niet elke spits gegeven is.

Mja afbreken is gemakkelijk natuurlijk.
Ik zie maar weinig spitsen die loopbeweging maken en zo anticiperen dat een bal daar kan komen. Alleen de Benzema’s, (dikke) Ronaldo’s duiken zo op voor doel. Bal komt op een heel ongelukkige hoogte (kop of met de voet) + je weet niet of Ochoa uitkomt of niet.

Dat is toch echt om gek te worden die ploeg :mad:. 2 keer voorsprong en weggeven tegen 10 man ... Wat een chokers. Net nu Bayern punten laat liggen.

K ben echt razend 😂 lang geleden dat ik nog zo heb liggen roepen en lastig geweest ben tijdens en na een match van Dortmund.

Precies of ze doen het van expres bij Dortmund om ni te willen winnen als Munchen punten laat liggen. Onvoorstelbaar

Dortmund :laugh: Onvoorstelbaar.

Grootste chokers van de laatste jaren toch wel hoor. Bayern heeft 'amper' 59 punten en toch slaag je erin om weer niet te profiteren.

Juventus' 15-point deduction has been revoked
There’s still a 30-day period for the prosecutor to appeal the decision and still get the 15 points deducted.

Voetbal is tegenwoordig een extra sportieve show geworden :laugh:

Behoorlijk schandalig zoiets. Als concurrent zou ik onmiddellijk protest aantekenen. Competitievervalsing pur sang.

OMG als Dortmund straks niet wint in Frankfurt, doe ik mezelf iets aan :') Weer zo'n fail zoals vorige week ga ik ni aankunnen haha. Munchen gewoon 3-1 achter in Mainz dus we kunnen 1 punt voor komen na winst :D

Voorspelbaar na deze week midweek te spelen dat ze vandaag zouden verliezen. Mainz heeft ook de punten nodig om Europees nog te halen. Hopelijk kan Dortmund er van profiteren. Op zich wel spijtig dat Bayern nu Europees ook uitgeschakeld is. Nu moeten ze wel alles ook op de competitie zetten. Het gaat een spannend einde worden. Bayern in principe een zwaarder programma maar het gaat die worden die de minste fouten gaat maken. En daar hebben ze bij Dortmund spijtig genoeg wel een handje van weg. Dit seizoen al iets te veel foutjes gemaakt.

Maar als Dortmund dit jaar geen kampioen speelt dan worden ze het de eerst komende 10 jaar ook niet meer

Terug
Bovenaan