Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Proficiat BVB met de titel.

Tuchel kan er niks vanProficiat BVB met de titel.
![]()
Na zoveelste racisme-rel rond Lukaku: waarom is het Italiaanse voetbal zo verrot? | sporza
De geschiedenis herhaalt zich. Voor de zoveelste keer was Romelu Lukaku slachtoffer van racisme in Italië. Waarom is het zo moeilijk om een mentaliteitsverandering tot stand te brengen? "De rel duurt twee dagen en het waait weer over, het is de structuur die moet veranderen."sporza.be
Inderdaad. Nog 15 punten pakken moeten ze gewoon doen, kwestie van helemaal zeker te zijn. Ik zie BVB volgende week afgaan tegen Bochum bv. Dat is al paar jaar beetje hun zwart beest. En een kleine derby dus die mannen zijn gemotiveerd. En die hebben ook de punten nog nodig om hen te redden. We zijn altijd beter, meeste kansen maar alles behalve efficiënt. En dan elke keer dat die oversteken een goal binnen. 3-4 thuis verloren vorig jaar.Ik juich pas als het verschil minstens 4 punten is
maat van me kwam je juist ook al feliciteren haha. Dikke Bayern fan die zelfs Mia san Mia op zen arm heeft staan
Nee nee, er kan nog vanalles gebeuren op 5 speeldagen.
Sinds diej vertrokken is (buiten geduwd door Watzke eigenlijk) bij Dortmund destijds hebben ze nocthans genen betere meer gehad...Tuchel kan er niks van

Toch best ironisch. Lukaku die geschorst is, krijgt gratie, scoort dan 2x en geeft 1 assist in misschien wel zijn best match van het seizoen.Lukaku legt er een hobbelbal in.

Lukaku legt er een hobbelbal in.
Zijn wijsvingertje naar de mond mag wel eens wijzigen in iets anders.
Dat vingertje naar de mond is speciaal voor jou.Zijn wijsvingertje naar de mond mag wel eens wijzigen in iets anders.
Tegen Empoli. Das het equivalent van Zulte Waregem?
Dat is toch fijn op zich? Bij Lukaku is het positief, tegen Juve zo gevierd en dan gewoon scoren en doorzetten. Dat is peak Lukaku. En ik ben niet zijn grootste fan maar bij hem past het gewoon. Die krijgt zo veel bagger over zich heen terwijl hij gewoon een van de betere spitsen aller tijden is stilaan.Zijn wijsvingertje naar de mond mag wel eens wijzigen in iets anders.
Tegen Empoli. Das het equivalent van Zulte Waregem?
Anderlecht.Goed dat hij weer scoort. Hopelijk kan hij volgend seizoen bij een club geraken waar hij zich wel goed voelt en basisspeler is.