Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Verdorie bena de 3e erin door Adeyemi. No chillin met 2 goals voorsprong 😅

Toch 3-0 ondertussen. 3 punten binnen zeker. Nu gewoon 15/15 pakken komende weken :p

Laatst bewerkt:

"Italiaanse voetbalbond komt met sterk signaal tegen racisme"

Lachwekkend gewoon, een sterk signaal is Turijn enkele weken zonder publiek laten spelen.

Ik juich pas als het verschil minstens 4 punten is :D
maat van me kwam je juist ook al feliciteren haha. Dikke Bayern fan die zelfs Mia san Mia op zen arm heeft staan :p
Nee nee, er kan nog vanalles gebeuren op 5 speeldagen.
Inderdaad. Nog 15 punten pakken moeten ze gewoon doen, kwestie van helemaal zeker te zijn. Ik zie BVB volgende week afgaan tegen Bochum bv. Dat is al paar jaar beetje hun zwart beest. En een kleine derby dus die mannen zijn gemotiveerd. En die hebben ook de punten nog nodig om hen te redden. We zijn altijd beter, meeste kansen maar alles behalve efficiënt. En dan elke keer dat die oversteken een goal binnen. 3-4 thuis verloren vorig jaar.

Inderdaad die 2 matchen op verplaatsing heb ik t meest schrik voor. Bochum zijn ze zeker nog ni gewonnen, Augsburg kan ook ne lastige zijn.

Tuchel kan er niks van
Sinds diej vertrokken is (buiten geduwd door Watzke eigenlijk) bij Dortmund destijds hebben ze nocthans genen betere meer gehad...

Wat ik vooral niet begrijp van Bayern is dat ze in die fase van het seizoen plots op de noodrem gaan staan en plots een nieuwe coach halen. Dat wil eigenlijk zeggen dat je als bestuur vind dat je spelers onvoldoende renderen en dat je een soort shock-effect wil creëren. Je kan niet op zo'n moment Nagelsmann buiten zetten en verwachten dat Tuchel daar op 3 dagen tijd een volledig overhaul doet, zo werkt het niet. En als het niet "plots" is dan hadden ze dat beter tijdens de WK/winterstop gedaan ipv in volle seizoensfinale.

Dat gezegd zijnde is dit ver van gespeeld: het zou niet de eerste zijn dat Dortmund in choke mode gaat in het slot van het seizoen. Hoewel, we zijn wel eind april ondertussen, hun dipje valt klassiek rond februari dus zelfs met het WK uitstel in het achterhoofd zijn we daar wel voorbij :unsure:

Zijn wijsvingertje naar de mond mag wel eens wijzigen in iets anders.

Tegen Empoli. Das het equivalent van Zulte Waregem?
Dat is toch fijn op zich? Bij Lukaku is het positief, tegen Juve zo gevierd en dan gewoon scoren en doorzetten. Dat is peak Lukaku. En ik ben niet zijn grootste fan maar bij hem past het gewoon. Die krijgt zo veel bagger over zich heen terwijl hij gewoon een van de betere spitsen aller tijden is stilaan.

Één keer moest hij echt zwijgen, die transfersaga was dom. Voor de rest verdient hij gewoon krediet.

Ik hoop dat hij fit blijft en met de voeten blijft spreken. Nog een paar keer de monden snoeren en dan weer met 100% plezier op het veld staan.

En godverdomme dat EK winnen voor ons!!

Goed dat hij weer scoort. Hopelijk kan hij volgend seizoen bij een club geraken waar hij zich wel goed voelt en basisspeler is.

Terug
Bovenaan