Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Is dat eigenlijk geen speler voor Atletico Madrid met hun betonvoetbal? Dan kan hij naar hartelust buffelen op de counter. Maar Simeone gaat daar weg zeker?

2-0 voorstaan, de match domineren en dan een beker gooien :rofl:
Is dat een nieuwe regel in Nederland, match stilleggen als er plastieken bekers worden gegooid?

Ik zie hier 1 bekertje door de lucht vliegen, is dat nu het incident?

Is dat een nieuwe regel in Nederland, match stilleggen als er plastieken bekers worden gegooid?
Jip, nadat Klaassen tegen Feyenoord is geraakt, is de regel dat er gewoon gestaakt wordt zodra iets gegooid wordt. Het is heel streng, maar als je ziet hoe de supporters reageren en de spelers, gaat het misschien toch eens helpen met sociale controle. Het is echt, zeker in Nederland, de spuigaten aan het uitlopen.

Dit is van gisteren, nadat hetzelfde is gebeurd en de match dus wel gestaakt is (wordt wel nog ingehaald).

Bij Ajax gaat het ook van kwaad naar erger. De ene na de andere vertrekt. Ze gaan zich snel moeten herpakken, want er blijft stilletjes aan niks meer over van de ploeg van 2 jaar geleden :cry: .

Bij Ajax gaat het ook van kwaad naar erger. De ene na de andere vertrekt. Ze gaan zich snel moeten herpakken, want er blijft stilletjes aan niks meer over van de ploeg van 2 jaar geleden :cry: .
Ge mist de Marc he?

Ik vind nochtans net die duidelijkheid die er nu is met onze sportief directeur een stap in de goede richting. Tijd om aan een nieuwe verhaal te beginnen, en eens met de borstel door de kern te gaan. En heel cruciaal, de nieuwe coach.

Waanzin dat we meer dan een jaar 2 stagiairs de transfers lieten doen. ;)

Ik vind nochtans net die duidelijkheid die er nu is met onze sportief directeur een stap in de goede richting. Tijd om aan een nieuwe verhaal te beginnen, en eens met de borstel door de kern te gaan. En heel cruciaal, de nieuwe coach.

Waanzin dat we meer dan een jaar 2 stagiairs de transfers lieten doen. ;)
Dat is helemaal waar, maar de personen die nu weg zijn aan het gaan, is toch niet echt positief te noemen. Maar goed, tijd om weer te bouwen.

Dat is helemaal waar, maar de personen die nu weg zijn aan het gaan, is toch niet echt positief te noemen. Maar goed, tijd om weer te bouwen.

Idd, keuze van de nieuwe trainer zal een hele belangrijke worden. Van der Sar sinds het vertrek van Overmars toch wel al een pak pluimen verloren.

Wordt wel weer een enorm boeiende zomer om te volgen.

Idd, keuze van de nieuwe trainer zal een hele belangrijke worden. Van der Sar sinds het vertrek van Overmars toch wel al een pak pluimen verloren.

Wordt wel weer een enorm boeiende zomer om te volgen.
Ik vrees dat Heitinga gaat blijven eerlijk gezegd.

Denk dat dat plan na zondag al half de vuilbak in ligt.

Blijft zonde dat Van den Sar de ballen niet heeft om Bosz te halen ondanks hun ruzie. Nog altijd de perfecte kandidaat imo.
Ja, denk het ook. Ik zou niet direct weten wie ook een goede kandidaat zou zijn. Op Slot na natuurlijk, maar lijkt me niet realistisch.

Wow, iedereen mag gratis binnen bij Fortuna Dusseldorf. Ze willen geen tickets meer verkopen. Ze hopen het verlies van ticketinkomsten te compenseren met extra drank- en merchandising.

Weliswaar de bedenking, in Duitsland mag je met matchticket gratis gebruik van OV maken. Hoe gaat dat hier dan zonder ticket?
En wat met de veiligheid, als iedereen er anoniem zit/staat. Hooligans festijn of net niet? Benieuwd.

Volgens de geruchtenmolen zou Ajax Hazard willen lenen van Real Madrid volgend seizoen :laugh:
Daar kan toch letterlijk niemand in Amsterdam zo stom voor zijn, @Wilcao ?
Zou toch cool zijn? Zeker in de Eredivisie waar offensieve spelers zich wat meer kunnen uitleven.

Maar zal niet voor een appel en een ei zijn, dus die inspanning zie ik Ajax sowieso niet doen. En Hazard zelf zal ook wel liever gewoon nog een jaartje in Madrid blijven ipv in Amsterdam te gaan wonen.

Volgens de geruchtenmolen zou Ajax Hazard willen lenen van Real Madrid volgend seizoen :laugh:
Daar kan toch letterlijk niemand in Amsterdam zo stom voor zijn, @Wilcao ?
Een kameraad zei het al vanmorgen en heb het eens gegoogled. Op de eerste site stond dit:

Bij het niet al te betrouwbare Futbol Total komt men namelijk met een heel bijzonder gerucht. Zo klinkt het dat Ajax eraan denkt om Hazard komende zomer naar Nederland te halen, waar broer Thorgan momenteel op huurbasis uitkomt voor PSV.

Dus hecht er weinig geloof aan. Maar ook een klok die stuk is, staat 2 keer per dag goed, dus wie weet :unsure:

Terug
Bovenaan