Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

@Wilcao Enig idee wat er aan de hand is met Vitesse?
Niet in detail, maar volgens mij hebben ze op een te grote voet geleefd onder de Russen. Nu willen die verkopen, maar dat geraakt maar niet rond, omdat de KNVB nog onderzoek doet naar bepaalde uitgaves in het verleden. Volgens mij duurt dat al maanden. Zal misschien ook door de oorlog komen. Want er is een nieuwe potentiële koper, maar die moet dus wachten. Ook zijn er problemen met de eigenaar van het stadion, waardoor het nog niet zeker is of Vitesse daar kan blijven spelen. Eerlijk gezegd denk ik dat een degradatie de doodsteek kan beteken voor die ploeg. Wat jammer zou zijn uiteraard.

Clement loodst Rangers met gouden wissel naar groepswinst
Philippe Clement wint League cup met Rangers

Clement wordt soms wel eens onderschat als trainer. Bij Club deed hij het gewoon goed maar op een bepaald moment was het gewoon 'op'. En ja dan is het soms nodig om een nieuwe wind te doen waaien. Daar was niets mis mee.

Bij As Monaco vind ik nog altijd dat men hem niet eerlijk heeft behandeld. Hij deed het best goed met de middelen die hij had maar als hij dan een impressionante reeks neerzette dan verkochten de eigenaars steeds een basisspeler (of meerdere). Dan moest hij weer bouwen aan een nieuwe ploeg en als het dan even niet goed draait eind vorig seizoen, dan krijg hij zijn C4'ke. Je kan ook maar roeien met de riemen die je hebt.

En bij de Rangers doet hij het momenteel gewoon goed.

PSV raast gewoon voort als een pletwals, na 1 uur al 0-4 bij AZ zeg. :crazy:

Kane zet ook de puntjes op de ö in töpscörer door 2x te scoren in de topper tegen Stuttgart terwijl zijn concurrent Guirassy droog bleef. Kane zit hierdoor al aan 20 stuks in 14 wedstrijden. Heeft nu reeds meer gescoord dan de topscorer van vorig seizoen (allez, vorige speeldag ook al hoor), en meer dan 7 ploegen in de reeks :baard:

Niet in detail, maar volgens mij hebben ze op een te grote voet geleefd onder de Russen. Nu willen die verkopen, maar dat geraakt maar niet rond, omdat de KNVB nog onderzoek doet naar bepaalde uitgaves in het verleden. Volgens mij duurt dat al maanden. Zal misschien ook door de oorlog komen. Want er is een nieuwe potentiële koper, maar die moet dus wachten. Ook zijn er problemen met de eigenaar van het stadion, waardoor het nog niet zeker is of Vitesse daar kan blijven spelen. Eerlijk gezegd denk ik dat een degradatie de doodsteek kan beteken voor die ploeg. Wat jammer zou zijn uiteraard.
Zat nu net toevallig dit weekend op "uitnodiging" bij de rivalen van Vitesse. Daar is het al half feest vanwege de problemen bij Vitesse.

Zat nu net toevallig dit weekend op "uitnodiging" bij de rivalen van Vitesse. Daar is het al half feest vanwege de problemen bij Vitesse.
Begrijp ik eerlijk gezegd niet. Als zo'n ploeg verdwijnt, verdwijnt ook de derby/rivalenstrijd. Dat is toch één van de mooiste dingen die er is in voetbal imo. Ik zou de matchen tegen Feyenoord en PSV niet willen missen elk seizoen. Wij moeten uiteraard wel winnen :unsure: .

Begrijp ik eerlijk gezegd niet. Als zo'n ploeg verdwijnt, verdwijnt ook de derby/rivalenstrijd. Dat is toch één van de mooiste dingen die er is in voetbal imo. Ik zou de matchen tegen Feyenoord en PSV niet willen missen elk seizoen. Wij moeten uiteraard wel winnen :unsure: .
Idd.
Begrijp het leedvermaak, maak me daar ook schuldig aan. Maar moest voor mij bv de derbies met tottenham, chelsea en de kans om nog eens tegen dat ploegje uit zuid-londen te spelen volledig wegvallen zou dat gewoon saai zijn.

Verliezen van een amateurploeg, dat kan er ook nog bij. Beschamend. Ik hoop dat het seizoen snel voorbij is.

Ik was trouwens de Ligue 1 aan het bekijken, die Mbappe gaat er ook wel stevig te keer zeg:

afN65M5.png

Die Avila is echt wel dramatisch. Zo erg heb ik nog niet veel gezien in een Ajax-shirt. We gaan toch serieus moeten bouwen naar volgend jaar toe.
Maar wel genoeg bouwstenen op langere termijn. Het zijn vooral die dramatische Mislintat transfers waar we een oplossing voor moeten zoeken.

Dat zo een Stanis Idoumbo dan weer Ajax wil verlaten, vind ik wel een zeer bizarre keuze. Ging echt wel kansen krijgen de komende jaren. Hopen dat Godts goed herstelt van zijn blessure.

Maar wel genoeg bouwstenen op langere termijn. Het zijn vooral die dramatische Mislintat transfers waar we een oplossing voor moeten zoeken.

Dat zo een Stanis Idoumbo dan weer Ajax wil verlaten, vind ik wel een zeer bizarre keuze. Ging echt wel kansen krijgen de komende jaren. Hopen dat Godts goed herstelt van zijn blessure.
Ja, onbegrijpelijk. Omdat hij te weinig kansen krijgt. Waar gaat het over? Oké, er zijn jongens die nu wel hun kansen krijgen en imo ook niet klaar ervoor zijn, maar wacht toch eens even.

Ik hoop echt dat Godts terug op niveau kan geraken na zijn blessure. Zie daar echt wel een basisspeler in op lange termijn.

Benieuwd wat de winter gaat geven met inkomende en uitgaande transfers. Bergwijn hopelijk voor wat geld richting SA.

In de maand van Slegers' overlijden werden hij en zijn familie verrast door een bezoek van Luuk de Jong. Op dat moment zat de toenmalig perschef van de Eindhovenaren samen met oud-directeur van PSV Toon Gerbrands gebogen over de toekomstige financiën van zijn gezin.

Slegers' familie moest onbezorgd in het huis kunnen blijven wonen, zonder bijdrage van Thijs zelf. De Jong verzekerde de perschef 'dat alles goed zou komen'.

"Wij als spelersgroep gaan jullie helpen", zei de PSV-captain. "Het komt echt goed, we lossen dit samen op." Dat zorgde voor emoties bij Gerbrands, de familie Slegers, de aanwezige accountant en De Jong zelf.

Driekwart jaar later is Sylvia nog even dankbaar 'dat de puzzel werd opgelost'. "Waar vind je zoiets? Het was een heel bijzonder moment voor ons allemaal."
Klasse van Luuk de Jong en PSV :bow: .

Terug
Bovenaan