Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En assist. 1 zwaluw maakt de lente niet, maar op de flanken lijkt de toekomst toch mooi voor de Belgen.Mbangula gescoord bij Juventus. Kende hem niet, maar blijkbaar een jonge Belg die zijn basisdebuut heeft gemaakt.
Vandaag een assist en een strafschop uitgelokt. Het is maar tegen Hellas Verona, maar toch, dat zijn al twee zwaluwen!En assist. 1 zwaluw maakt de lente niet, maar op de flanken lijkt de toekomst toch mooi voor de Belgen.

Chiesa zou dicht bij Liverpool staan. Die moet vertrekken.Wat mij gisteren opviel is dat Juventus met een resem talentvolle spelers startte, zelfs geen enkele dertiger in de basis. De maximum leeftijd van een speler was 27 of zo. Da's toch een unicum daar.
Thiago Motta toch ook echt een verademing voor hun fans na al die jaren Allegri. Ik ben nog altijd super opgelucht dat Juventus die op het allerlaatste moment nog heeft 'afgesnoept' van Real een paar jaar terug.![]()
Met de nuance dat de keeper van Parma rood had gekregen en er een speler in doel stond omdat de wissels op waren.Big Rom met zijn eerste voor Napoli. De gelijkmaker in 92ste minuut.

️Altijd gevaarlijk zo'n clubicoon als coach.De Rossi de laan uitgestuurd bij Roma. Toch een pijnlijke aftocht voor een clubicoon.
Snap dat sentiment volledig, ik heb dat met Gerrard. Toen hij begon te coachen waren er direct veel die wilden dat hij zou overpakken na Klopp, heel blij dat het zo niet gelopen is.Altijd gevaarlijk zo'n clubicoon als coach.
Super als het goed gaat en zorgt enkel maar voor nog grotere status maar als het fout gaat brokkelt de legende toch wat af.
Bij ons willen er veel Di Canio als coach want die zou wel voor passie en co zorgen. Maar eerlijk, ik zie hem liever niet als coach. Mijn favoriete speler aller tijden en dat "goden" beeld van hem kan enkel maar afnemen moest hij coach worden.
Di Canio wel een nazi.Altijd gevaarlijk zo'n clubicoon als coach.
Super als het goed gaat en zorgt enkel maar voor nog grotere status maar als het fout gaat brokkelt de legende toch wat af.
Bij ons willen er veel Di Canio als coach want die zou wel voor passie en co zorgen. Maar eerlijk, ik zie hem liever niet als coach. Mijn favoriete speler aller tijden en dat "goden" beeld van hem kan enkel maar afnemen moest hij coach worden.
Voor mij persoonlijk de beste speler die ik zelf heb mogen aanschouwen in Claret & Blue.Di Canio wel een nazi.
Los van politiek is St. Pauli nu wel een club waar ik wel eens een match van zou willen meepikken.Voor mij persoonlijk de beste speler die ik zelf heb mogen aanschouwen in Claret & Blue.
Een fascist idd, nazi/racist dan weer niet.
Nu soit, ikzelf ben een "linkse rat" maar trek me van gans zo'n zaken geen fluit aan als het op voetbal aankomt.
Zo ga ik in België al eens naar bv Standard vanwege vrienden, maar kom overeen met mannen van Lazio en ga in januari zo met hen naar de Romeinse derby.
Al naar St. Pauli gaan zien, en eerder dit jaar dan weer naar Dynamo Dresden.
Qua sfeer en zo wel een aanrader. Dit seizoen zal het daar wel weer haast onmogelijk zijn om aan tickets te geraken tenzij je er connecties hebt.Los van politiek is St. Pauli nu wel een club waar ik wel eens een match van zou willen meepikken.
Wat is er mis met een bepaald merk van jas? (Serieuze vraag)Qua sfeer en zo wel een aanrader. Dit seizoen zal het daar wel weer haast onmogelijk zijn om aan tickets te geraken tenzij je er connecties hebt.
Clubbestuur dan weer zo hypocriet als iet (quelle nouvelle als er geld mee gemoeid is).
De supporters, sjah ben het zeker niet met alles akkoord en zitten er toch bij waarvan ik eens goed moet zuchten, maar buiten toen een kleine aanvaring met enkele (het merk van mijn jas stond hen niet aan) er goed ontvangen geweest.
Is wel al serieus eind geleden, die ene staantribune gewoon op een aardeberg was er nog.
Dresden vind ik ook een aanrader al zijn die iets minder toegangkelijk/open qua supporters.
Gans Duitsland is qua sfeer en beleving top.