Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

Toch vooral zonde voor de Belgische voetbalfan, want was wel een heerlijke voetballer.
Had nu gewoon dé opvolger van Hazard moeten zijn.
Lichaam niet gemaakt voor topsport.
Toch jammer dat die hele generatie of geflopt is, of niet voor België wil spelen.
Ik vraag me toch vaak af of het werkelijk voornamelijk de fysiek was? Heeft nooit aanstalten gemaakt om een volwassen lijf te kweken. Gewoon graatmager en amper spieren. Dat is vragen voor problemen. Ik vrees dat het eerder eentje was die op zijn lauweren is gaan rusten.

Ik vraag me toch vaak af of het werkelijk voornamelijk de fysiek was? Heeft nooit aanstalten gemaakt om een volwassen lijf te kweken. Gewoon graatmager en amper spieren. Dat is vragen voor problemen. Ik vrees dat het eerder eentje was die op zijn lauweren is gaan rusten.
Bon, dat is wel op heel veel veronderstellingen gebaseerd. En graatmager en amper spieren ook gewoon niet correct.
Je kan Musonda en vooral zijn entourage heel wat verwijten, maar dat hij er met zijn klak naar zou smijten toch nooit signalen van opgevangen.

Kan me niet inbeelden dat Clement nog lang trainer gaat blijven bij Rangers. Vorig seizoen uiteindelijk titel verspeeld ondanks een voorsprong, en tegenwoordig reeds 11 punten achter na amper 12 speeldagen. Staan zelfs niet eens 2e, maar moeten ook Aberdeen voorlaten met bijna 10 punten.

Misschien dat die naar de Rode Duivels kan komen...

Kan me niet inbeelden dat Clement nog lang trainer gaat blijven bij Rangers. Vorig seizoen uiteindelijk titel verspeeld ondanks een voorsprong, en tegenwoordig reeds 11 punten achter na amper 12 speeldagen. Staan zelfs niet eens 2e, maar moeten ook Aberdeen voorlaten met bijna 10 punten.

Misschien dat die naar de Rode Duivels kan komen...
Clement stelt inderdaad wel een beetje teleur precies ja. Ik volg Rangers en Schotland nu verder niet echt, dus ik weet niet of er nu sprake is van enkele verzachtende omstandigheden zoals toen bij Monaco.

Garnacho and it's not even close. Omhaal tot in de perfectie uitgevoerd.

Ik heb eigenlijk nooit gesnapt waarom dergelijke doelpunten als die van Dimarco er tussen zitten, ik vind daar nu eens werkelijk niets aan. De keeper staat ver uit z'n doel, je schiet op goed geluk en hoopt dat de bal tussen de palen vliegt. Er zijn duizenden doelpunten die mooier zijn.

Opvallend ook dat er niet echt een 'teamgoal' tussen zit.

Garnacho and it's not even close. Omhaal tot in de perfectie uitgevoerd.

Ik heb eigenlijk nooit gesnapt waarom dergelijke doelpunten als die van Dimarco er tussen zitten, ik vind daar nu eens werkelijk niets aan. De keeper staat ver uit z'n doel, je schiet op goed geluk en hoopt dat de bal tussen de palen vliegt. Er zijn duizenden doelpunten die mooier zijn.

Opvallend ook dat er niet echt een 'teamgoal' tussen zit.
Goed geluk? Ge ziet hem duidelijk kijken.

20241208-151435.jpg

Omzet dit jaar. Van FC bayern

Terug
Bovenaan