Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

Ontknoping in Serie A is ook spannend
Matchen trekken wel op niks
Voor dergelijke zaken als waarom nu Napoli geen penalty krijgt moet die VAR echt verdwijnen vind ik.

Trekt echt op niks dat er 5 minuten gekeken moet worden voor mogelijks een lichte voorafgaande fout. Is ook gewoon meer een contact in een duel dan een echte fout maar bon.

Voor dergelijke zaken als waarom nu Napoli geen penalty krijgt moet die VAR echt verdwijnen vind ik.

Trekt echt op niks dat er 5 minuten gekeken moet worden voor mogelijks een lichte fout. Is ook gewoon meer een contact in een duel dan een echte fout maar bon.

Absoluut.
Speler was ook al aan het vallen voor het contact met de Napoli speler.

+ Hij laat de hele wedstrijd stevige duels en ook overtredingen toe. En dan ga je daar wel voor fluiten enkel en alleen omdat de VAR een contact zag

Beide coaches van de beide partijen kregen trouwens allemaal rood op 't einde :rofl:

Zo zie je maar hoe strak de zenuwen gespannen staan in zo'n duels. Al zijn Inzaghi en Conte sowieso al clowns langs de lijn.

Congratz Big Rom!
Bxl is calling 😎

Eén van de mooiste ploegen/steden om kampioen mee te spelen denk ik.
Maar wat een clown van een voorzitter (Die clown van Napoli voor de verduidelijking)

Ben blij voor Lukaku. Die heeft al een paar keer dikke dikke pech gehad in beslissende matchen, maar deze keer niet.
Kampioen met Napoli, heerlijk.

Ben blij voor Lukaku. Die heeft al een paar keer dikke dikke pech gehad in beslissende matchen, maar deze keer niet.
Kampioen met Napoli, heerlijk.
Er gaan geruchten rond dat Kevin klaar is om te tekenen bij Napoli. Na de titel denk ik toch ook dat die kans echt reëel is.
Italië is Engeland nog niet maar het is nog altijd een topcompetitie en hij is nog niet klaar voor het Midden Oosten.

Italië is voor familieman Kevin ook veel beter dan ergens wegkwijnen (in de VS of) het Midden Oosten.
Over 3 jaar kan hij dat nog altijd doen hé.

Lukaku is er ook goeie maatjes mee dus die gaat daar op aandringen.

Op welke plaats gaat hij dan spelen, die van McTominay en die schuift dan achteruit?
Als KDB aantoont fit te kunnen blijven in Italië gaat Conte zijn middenveld rond hem bouwen lijkt me. Conte heeft zijn 352 zo al verlaten (fuck wingbacks) tvv de 433, en een De Bruyne die de ruimte ziet icm een voorhoede met Neres, Lukaku en Politano kan echt wel serieus potten gaan breken. Mij lijkt het logisch dat McTominay idd een verdedigendere rol zal opnemen maar evengoed gaat roteren met Anguissa - in de veronderstelling dat iedereen blijft natuurlijk. De rol van de mezzala zal sowieso KDB toekomen lijkt me. Vraag me wel af hoe je dat managet met een McTominay na zo een sterk seizoen. Ik ben benieuwd alleszins.

Regista op z'n Pirlo's. Lijkt me momenteel de rol die het best bij hem past.

Die rode kaart trouwens van Reina gisteren is toch ook weer serieus overdreven vind ik. Minimaal contact en er stond nog een verdediger. Ik weet dat het zijn allerlaatste wedstrijd uit zijn carrière was en de scheids naar zo'n dingen niet zou moeten kijken, maar een beetje menselijkheid had hier wel gemogen. Geel was voldoende.

Laatst bewerkt:
Lap, geen europees voor Lazio.
Had het op de to do lijst staan om er nog eens Europese match van mee te pikken maar helaas dus.

Terug
Bovenaan