Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

Benieuwd of hij nog doorgaat bij een andere ploeg, maar wat een fantastische carrière heeft Mertens uiteindelijk toch gehad, alleen doodjammer dat ie met Napoli nooit de titel heeft kunnen pakken, dan had hij daar helemaal een legende geweest. Sportief zijn Napoli en Galatasaray natuurlijk een stuk minder dan een City, maar ik zou persoonlijk toch veel liever mijn voetbalcarrière in Napels en Istanbul hebben doorgebracht dan in Manchester. Dat lijkt De Bruyne nu ook door te hebben :p.

Ik denk dat van alle spelers van onze gouden generatie ik het meest jaloers ben op zijn parcours, niet qua grote van clubs maar van levenskwaliteit/passieclubs

Klopt. Mertens kende ook gewoon zijn plafond. Voor een onbetwiste basisspeler te zijn bij een topclub kwam die ook gewoon net te kort.

Hij heeft ook gewoon elk seizoen het overgrote merendeel van de wedstrijden gespeeld, die gast zit aan bijna 1000 wedstrijden in zijn carrière. Daar kan je toch alleen maar respect voor hebben.

Portugal mag dan gewonnen hebben, Martinez krijgt toch weer behoorlijk wat kritiek. Zou naar schijnt ook de Nations League moeten winnen om nog maar kans te maken op aanblijven.

Startte gisteren bv met Bernardo Silva - Ruben Neves als pivot voor de defensie, terwijl Vitinha op de bank begon en Joao Neves rechtsachter stond :laugh:

Een van de voornaamste kritieken is dat er na 3j nog geen enkele lijn in het spel zit en men teert op flitsen. Waar hebben we dat nog gezien.

edit: En Deschamps die blijft ook vrolijk verder prutsen met Frankrijk

Laatst bewerkt:
Portugal mag dan gewonnen hebben, Martinez krijgt toch weer behoorlijk wat kritiek. Zou naar schijnt ook de Nations League moeten winnen om nog maar kans te maken op aanblijven.

Startte gisteren bv met Bernardo Silva - Ruben Neves als pivot voor de defensie, terwijl Vitinha op de bank begon en Joao Neves rechtsachter stond :laugh:

Een van de voornaamste kritieken is dat er na 3j nog geen enkele lijn in het spel zit en men teert op flitsen. Waar hebben we dat nog gezien.

edit: En Deschamps die blijft ook vrolijk verder prutsen met Frankrijk
Denk ook gewoon Spanje dat behoorlijk volwassen speelt en met enkele flitsen kan scoren. Zonde van die 3e goal dat afgekeurd wordt vanwege buitenspel, wat een goal...

Als je naar die ploeg ziet gaan ze nog vele jaren plezier beleven, wat er ook nog op de bank zit van talent...

Rabiot :rofl: :rofl: :rofl:

Dat is toch werkelijk waar een schande dat die vent nog in de basis mag staan bij Frankrijk met al dat talent dat ze daar hebben. Onder meer Tchouaméni zit daarvoor op de bank hè.

Rabiot :rofl: :rofl: :rofl:

Dat is toch werkelijk waar een schande dat die vent nog in de basis mag staan bij Frankrijk met al dat talent dat ze daar hebben. Onder meer Tchouaméni zit daarvoor op de bank hè.
Leek me eigenlijk wel net buitenspel van Yamal?

Soit, dom, dom, dom van Rabiot... Heeft nochtans een beresterk seizoen achter de rug met Marseille hoor, niet heel Real moet op dat veld staan hé... (Mbappé bvb. ook nog niets laten zien)

-edit- Penalty is nog niet binnen, dit bericht is nog niet getypt of de vierde zit er ook lekker in :)

Deschamps out denk ik, Zidane staat al klaar :)

-edit- Alé, Mbappé toch nog iets kunnen laten zien, nl. een mooie duik :rofl:

Pffff... Vivian nu weer met wat trek en sleurwerk maar met welk doel?! Toch een zeer slechte invalbeurt.

Terug
Bovenaan