Buy & Sell

Moet er dan geen aanpassing gebeuren aan de regels dat ook acties van buiten dit forum ook kunnen leiden tot beperking van de rechten?
Vooral als je het forum misbruikt. (lees: weldoordacht niet op een topic reageren, maar dan wel via pm iemand oplichten). Je gebruikt nog altijd het forum en dat is, in mijn ogen toch, even erg.

En als feiten zijn bewezen, waarom zou je hier dan geen beperkingen mogen krijgen?

Vooral als je het forum misbruikt. (lees: weldoordacht niet op een topic reageren, maar dan wel via pm iemand oplichten). Je gebruikt nog altijd het forum en dat is, in mijn ogen toch, even erg.

En als feiten zijn bewezen, waarom zou je hier dan geen beperkingen mogen krijgen?
1. Er zijn beperkingen opgelegd, zoals gemeld. In beide gevallen.

2. De forumregels laten ons toe om mensen te weren van ons forum als die daar misbruik van maken. iTrader-regels staan daar los van. Het is niet omdat je geen negatieve iTrader krijgt, dat je verder geen enkele sanctie kunt krijgen bij het gebruik/misbruik van het forum. De overige forumregels blijven gelden.

Maar laat me ook wel één ding heel duidelijk stellen: Onze beschermde deals zijn de openbare deals op het forum. Dat is zelfs een beter en veiliger systeem dan 2dehands, maar gebruik het dan ook zoals het hoort. We kunnen niet zomaar in ieders pm meekijken, en gaan dat ook echt niet doen. Iemand kan alleen maar wegkomen met 20 slechte deals als er 20x een koper meegaat in pm. Bescherm jezelf en elkaar, en regel je deals openbaar.

Ik begrijp dat niemand dit in de hand heeft, maar wilde toch gewoon even melden dat ik het jammer vind dat voor een keer ik eens een bod doe op een artikel, ik gewoon geen enkele reactie krijg (al zeker een halve week geleden). Diegene is ook niet meer online geweest intussen. Teleurstellend.

Ik begrijp dat niemand dit in de hand heeft, maar wilde toch gewoon even melden dat ik het jammer vind dat voor een keer ik eens een bod doe op een artikel, ik gewoon geen enkele reactie krijg (al zeker een halve week geleden). Diegene is ook niet meer online geweest intussen. Teleurstellend.
Welk topic?

Dit zeggen de regels. Als je je bod wil intrekken, mag dat zonder probleem. Als er zondag nog geen reactie is, zal ik een warning uitdelen.

Wanneer de verkoper 5 dagen een bod negeert, mag de bieder zich zonder meer terugtrekken. Kan je een aantal dagen niet reageren, meld dit in je topic of wacht even met je objecten aan te bieden.

Wanneer er een topic opgestart wordt en er na 7 dagen (na vraag/bieding) nog geen enkele reactie is op vragen en/of biedingen, wordt het topic gesloten en wordt er een Warning gegeven.

Terug
Bovenaan