Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb es aan AI gevraagd, rekening houdend met courante prijzen op Goboony hoe vaak ik kan huren alvorens zelf aankopen voordeliger zou uitvallen. Je moet toch een pak nachten weg zijn met je eigen camper alvorens je een euro profijt doet met huren. (aankoop/afschrijving, verzekering, onderhoud, taksen, stalling etc...) Gemini houdt zelfs rekening met het verlies van rente op je kapitaal.
Vanaf 10 weken voltijds weg per jaar zou je profijt doen.
Vanaf 10 weken per jaar doe je profijt met kopen bedoel je zeker?
Is dat dan berekend zonder hem zelf te verhuren?Klopt.
Is dat dan berekend zonder hem zelf te verhuren?
Sowieso zou ik liever zelf een oude bestelwagen kopen en zelf ombouwen dan iets kant en klaar te kopen. Maar als single is het natuurlijk makkelijker om klein te 'wonen'.
Hoeveel eeuwen tot je dit terug verdient?
Wat bedoel je met parking?Wij huren in augustus voor het eerst een camper (via Urbano Oostende). Met de kinderen (3 en 5) een weekje naar Nederland.
Voor ons de eerste keer dat we zoiets doen. Zijn er bepaalde zaken om zeker rekening mee te houden?
Hoe vlot kan je parking vinden met zo'n camper?
Over welk aankoopbudget spreek je dan? https://www.2dehands.be/v/caravans-en-kamperen/mobilhomes/m2270830601-mobilhome-alkoof-7persIk heb es aan AI gevraagd, rekening houdend met courante prijzen op Goboony hoe vaak ik kan huren alvorens zelf aankopen voordeliger zou uitvallen. Je moet toch een pak nachten weg zijn met je eigen camper alvorens je een euro profijt doet met huren. (aankoop/afschrijving, verzekering, onderhoud, taksen, stalling etc...) Gemini houdt zelfs rekening met het verlies van rente op je kapitaal.
Vanaf 10 weken voltijds weg per jaar zou je profijt doen.
Binnekort Spanje en Italie met de camper. Zin in!

Holy shit man, da's al meer een huis op wielen. Prijs zal ook wel de moeite zijn, lucky you!Geplande bestemmingen of zo een beetje op de bots?
In Italie bij de wijnboeren is altijd top. Grote fan van.
Hier vorige week onze nieuwe camper besteld. Door de gezinsuitbreiding wouden we toch wel wat groter en gaan we voor onze soort van endgame motorhome. Niesmann Flair 920. Ze bouwen ze maar een selecte periode van het jaar dus zal ergens vroeg in Q1 2027 geleverd worden.
Veel laadvermogen voor de wijnboeren alvast![]()

Holy shit man, da's al meer een huis op wielen. Prijs zal ook wel de moeite zijn, lucky you!
Spanje zoals elk jaar familie bezoeken in Alicante via diverse routes elk jaar, Italie richting Toscane en terug langs de Oostkust. Champagnestreek gaan we wss ook even langs.![]()