Cadeau-thread: welk geweldig goed of abominabel slecht cadeau kreeg jij voor Kerstmis?

@Degenen die 500€ krijgen... is dat dit jaar een uitzondering, of is dat elk jaar zo?
In geval van het 2e, hebben jullie nog een zus die niet getrouwd is?

@coldplayke, in uw schoonfamilie hoef ik precies niet terecht te komen :unsure:.

@Degenen die 500€ krijgen... is dat dit jaar een uitzondering, of is dat elk jaar zo?
In geval van het 2e, hebben jullie nog een zus die niet getrouwd is?

@coldplayke, in uw schoonfamilie hoef ik precies niet terecht te komen :unsure:.
Is bij ons ieder jaar zo. Ik ben enig kind en mijn vriendin heeft nog een broer. Haar broer en schoonzus (wel getrouwd) krijgen ook €500 bij nieuwjaar.

Op zich best veel gekregen, van dure designer handtassen tot parfum, juwelen echt alles maar mooiste cadeau wat mij tot het diepst heeft geraakt kwam de dochter van mijn man.
Kreeg een doosje met daarin
- een pakje haarelastieken (ze weet dat in de mijne altijd kwijtgeraak)
- lievelingsmascara
- klein roze flesje parfum (ik spaar roze parfumflesjes)
- mijn lievelingssnoepjes
- haar lipgloss waarvan ik ooit zei dat die lekker rook
- een nieuwjaarsbrief die ze zelf heeft bedacht en hetgeen erin stond brak mijn hart. Letterlijk.😭
Normaal heeft ze er één voor haar mama en één voor papa, dus via de school maar nu had ze zelf een brief geschreven voor mij. Moest ervan janken en toen mijn man die brief las stond die die daar ook ineens te snotteren.😭

Bier gekregen van zowat iedereen, volgens mij begint de familie mij te kennen. :unsure:

En schoonzus doen wenen van geluk met haar cadeau, dus best goed weekend gehad. :cool:

Op zich best veel gekregen, van dure designer handtassen tot parfum, juwelen echt alles maar mooiste cadeau wat mij tot het diepst heeft geraakt kwam de dochter van mijn man.
Kreeg een doosje met daarin
- een pakje haarelastieken (ze weet dat in de mijne altijd kwijtgeraak)
- lievelingsmascara
- klein roze flesje parfum (ik spaar roze parfumflesjes)
- mijn lievelingssnoepjes
- haar lipgloss waarvan ik ooit zei dat die lekker rook
- een nieuwjaarsbrief die ze zelf heeft bedacht en hetgeen erin stond brak mijn hart. Figuurlijk.😭
Normaal heeft ze er één voor haar mama en één voor papa, dus via de school maar nu had ze zelf een brief geschreven voor mij. Moest ervan janken en toen mijn man die brief las stond die die daar ook ineens te snotteren.😭
FTFY, anders lag je nu onder de grond

Maar wel een mooie gebeurtenis, dat wel.

Davidoff XO
Ottard VSOP
Ticket voor Kraftwerk op de Lokerse feesten
Kleren
Een bon van de AS Adventure

Content van.

wij doen altijd secret santa in de familie. en als mijn tante of nonkel u trekt dan weete.. ik krijg nen boek.
ze verkopen dan ook boeken, en pakken gewoon altijd iets in de winkel., Ik ben totaal genen boekemens..
ik kook graag, maar vind een internet vol recepten wel voldoende.
Ik rijd ook graag met de motor maar lees daar ook geen boeken over.
desondanks telkens: ofwel ne boek met iets van moto's; ofwel ne kookboek.

Dit jaar dubbel geluk: voor mijn verjaardag nog nen boek (omdat het mijn meter is) én mijne secret santa. dus van beide categorien 1e.

Met de vriendin afgesproken: we doen geen cadeau's met kerst.
5dagen geleden, ineens ne cadeau onder mijnen boom "ja ik heb iet gekocht maar 'tis nie echt ne cadeau en ge ga het toch nie leuk vinden"
ja.. zo werket nie he.
Soit ik had toch al bonnen liggen om te gaan e-karten, ik ging haar daar gewoon casual is mee verassen maar ik dacht: cava ik pak da in.

Kerstavond (in quarantaine met 2) en 'tis cadeautjestijd..
Ik geef dat van haar; die uiteraard supercontent, zelf nog een inpakpapierke gemaakt da op ons lijkt enzo.
ik doen da van mij open.. kousen. 5 paar. 3 van levi's en 2 van iet anders.

ik organiseer jaarlijks de secret santa in de familie. met 1en duidelijk regel: geen kousen of badparels.
uit het gedacht van: doe allemaal iéts moeite en je vind best iets dat bij een persoon past.
den dag ervoor zelfs nog een bericht in de familiegroep gestuurd "'tis niet omdat ik er niet ben, dat kousen plots een aanvaardbaar cadeau zijn"

en dan is ze kwaad geworden omda ik teleurgesteld was, omda ik vind da kousen voor uwe partner kopen het meest inspratieloze op het randje van zielige cadeau is, en da ge veel beter niks geeft dan fucking kousen.
"ja maar 'tis van een merk"
ik draag werkelijk NIKS van merkkledij.
weg sfeer.

De mama ging centjes overschrijven, en aangezien die voor het eerst in haar leven wa centen heeft is die wel gul tegenwoordig.
Dus dat zal alleszins een mooi cadeautje worden.

Edit: en dan nog een 75cl fles duvel van ne kameraad zijn ouders omda we normaal daarbij kerstdag zouden vieren maar nu niet mochten, eigenlijk nog den tofste fysieke cadeau

Ik heb kousen gekregen :unsure:
Wel van die dingen met nen toffe print, zoals pizza slizes of spek met eitjes.

Daarnaast nog Piet Pienter en Bert Bibber Integraal delen 6 en 7 en Paleo (bordspel).

Ik ben content. :)

De kindjes hebben een hele lading Duplo gekregen en aangezien ik mee speel, ben ik dubbel content.

@coldplayke : ik vind dat nochtans een heel cool kussen. 't zou zo naast mijn Nicolas Cage kussen kunnen staan.

Kousen vind ik juist een tof klein cadeau om te geven/krijgen. Wel eentje met toffe print natuurlijk. Niet gewoon een 5pak zwarte kousen omdat ge het nodig hebt.

(al heb ik mijne wederhelft ook gewoon een riem gegeven omdat hij het nodig heeft maar kerst zijn ook gewoon kleine cadeautjes bij ons)

Ik moet dit weekend helaas werken, maar vrouwlief had gisteren al een mandje bier met trappisten en een bak Orval klaar staan.

De eerste stok in mijn wielen wat de goeie voornemens betreft, maar ik nu ook niet doen alsof ik het niet leuk vond :)

Ik heb een bonsai boom gekregen en wat Omer.
Ben er blij mee :smile: .

Kerst zijn bij ons al sowieso geen zotte cadeau's. Ik geniet meer van het samen zijn.

Cadeautjes bij de familie:
Tijdens de bingo een wijnkan gewonnen
Een setje met een plankje met potjes en glaasjes voor hapjes in te doen
Doos koekjes

Cadeautjes thuis:
Kleine pan
Wokpan
Ikea bonnen
2 pyrex ovenschalen
Mini waterkoker :unsure:

Ik verhuis volgend jaar dus wat nuttige cadeautjes :') Enkel die mini waterkoker was niet echt iets dat ik wou ma bon :tongue:

Terug
Bovenaan