Cadeau-thread: welk geweldig goed of abominabel slecht cadeau kreeg jij voor Kerstmis?

Kousen vind ik juist een tof klein cadeau om te geven/krijgen. Wel eentje met toffe print natuurlijk. Niet gewoon een 5pak zwarte kousen omdat ge het nodig hebt.

(al heb ik mijne wederhelft ook gewoon een riem gegeven omdat hij het nodig heeft maar kerst zijn ook gewoon kleine cadeautjes bij ons)
Ik heb ook kousen gekregen, wandelkousen van een heel goed merk.
Ik vind dat een fijn cadeau.

Ik besef trouwens dat het zo goed als onmogelijk is om voor mij een cadeau te kopen. Wanneer ik iets wil hebben; koop ik me dat.

+1 voor kousen als cadeau eigenlijk. Wel liefst deftige zoals goeie wandelkousen idd maar 'k zou mij toch ook niet geaffronteerd voelen moest dat een pak gewone kousen zijn.

+1 voor kousen als cadeau eigenlijk. Wel liefst deftige zoals goeie wandelkousen idd maar 'k zou mij toch ook niet geaffronteerd voelen moest dat een pak gewone kousen zijn.
En mijn petekind had me vorig jaar Happy Socks gekocht. Ik vind dat gewoon een geweldig cadeau.
Ik doe die dan ook gewoon aan.

Goede kadootjes:
  • Staafmixer
  • Croque monsieur machine
  • Kleine ronde springvormen
  • Amazon kado bon
  • Centjes
Minder goed kado:

• Een key finder ding wat ge aan uw gsm moet linken maar het is heel de avond om de tien minuten blijven afgaan ook al waren mijn sleutels vlakbij en ik kreeg het niet afgezet 😁

Sweater die kei comfy (en mooi) is
Een boek dat op mijn lijstje stond
Sportbroek
Koffietas en t-shirt van WTTAA
Lederen tas

Ik ben supercontent, vooral omdat we terug een normale Kerst konden vieren, met familie en vrienden, ik heb dat vorig jaar echt gemist.

Sweater die kei comfy (en mooi) is
Een boek dat op mijn lijstje stond
Sportbroek
Koffietas en t-shirt van WTTAA
Lederen tas

Ik ben supercontent, vooral omdat we terug een normale Kerst konden vieren, met familie en vrienden, ik heb dat vorig jaar echt gemist.
Welk boek?

Wil van Jeroen Olyslaegers, het was dan nog eens het secret santa cadeau en omdat mijn secret santa nog budget over had, zat er nog een waardebon van 10 euro bij van de Standaard Boekhandel :love:
M'n vrouw heeft onder andere "Antwerpen, de gloriejaren" van Michael Pye gekregen, die stond ook op m'n "to read", dus ook met haar cadeautjes ben ik blij!

Een LED surround voor rond mijn dartsbord, echt ferm content van! En dan nog een groter poschke voor mijn dartspijlen in op te bergen, kousen van baby yoda :love: en dan nog hier en daar wat centen (briefkes van 50 euro en zo), maar als crypto-investeerder (Go DOGE!) en BG lid hebt ge daar niet zo veel aan.

Stofzuiger; ontzettend blij mee, zeer welgekomen met een ruivende hond in huis. Degene die ik hier had staan, trok het op den duur niet meer.

Wil van Jeroen Olyslaegers, het was dan nog eens het secret santa cadeau en omdat mijn secret santa nog budget over had, zat er nog een waardebon van 10 euro bij van de Standaard Boekhandel :love:
M'n vrouw heeft onder andere "Antwerpen, de gloriejaren" van Michael Pye gekregen, die stond ook op m'n "to read", dus ook met haar cadeautjes ben ik blij!
Olyslaeghers wordt regelmatig in Literatuur besproken, dus voel je vrij om nadien mee te palaveren! :)

Ik had kleine stokoude wijnglazen. Deze stonden reeds op tafel voor kerst te vieren.
Ik heb als cadeau splinternieuwe grotere wijnglazen gekregen. Ik heb die op tafel stonden snel vervangen.
Uiteindelijk géén wijn gedronken maar bon :)

En mijn petekind had me vorig jaar Happy Socks gekocht. Ik vind dat gewoon een geweldig cadeau.
Ik doe die dan ook gewoon aan.
ooit ook gehad ... zijn gewoon goede sokken :D
Draag die met plezier

Dees jaar gehad:
- nieuw scheermes + mesjes (Gilette fusion 5)
- nieuwe fitness kledij, 2 shirts en een trainingshort van adidas

perfecte cadeau :)

gegeven:
Zilveren ketting met hangertje

Lego porsche 911 (10295), en dan nog een paar assortimentjes bier (en pralines met whisky, maar daar ben ik niet zo zot van, heb mijn whisky liefst in een glas) en een bon van een fietsenwinkel. Ik ben een moeilijke voor cadeau's, ik heb eigenlijk niets nodig en hecht daar ook niet veel aan.

cadeaumand gekregen van mijn ex :wtf:
1. But why?..
2. Rode vodka, serieus?
Om u terug binnen te halen natuurlijk!
Als het zo niet lukt, dan wel als je zat bent.
think-smart.gif

Terug
Bovenaan