Cadeau-thread: welk geweldig goed of abominabel slecht cadeau kreeg jij voor Kerstmis?

Maar dan toch witte vodka ipv rode, mocht ze na 8j toch wel weten :unsure:

Dat en don’t put dick again in crazy.
Het is een ex voor iets hé ...
Ofwel weet ze dat je niet aan alcohol kan weerstaan maar geeft ze daarom net diegene die je het minst graag hebt. 🤷‍♂️

Maar dan toch witte vodka ipv rode, mocht ze na 8j toch wel weten :unsure:

Dat en don’t put dick again in crazy.
Er bestaat sinds enkele jaren ook 'rosé' porto. :tongue:

Ik schrik ervan dat dit bestond, dat bestaat ook nog niet héél lang (sinds 2009 zijn ze daar mee begonnen blijkbaar), maar ik ben afgelopen september naar Porto geweest en toen hadden ze 'rosé'.
Ik vind die 'rosé' wél niet goed smaken .. :unsure:

Traditiegetrouw krijg ik van de mams altijd een wollen trui met rolkraag voor kerst. Dit jaar was dat ook niet anders (truien gaan ook ~4 jaar mee, dus ik heb er altijd 4 in roulatie). Sokken (van die goede van Falck) is meestal voor oudjaar, ook dit jaar voorzie ik geen afwijking. Ik vind het wel goed zo, da's toch altijd iets functioneel, en gelijk ik graag kleren ga kopen, da's toch ook weer een bezoekje aan de winkel uitgespaard. 't Zijn al een chance geen badparels... of erger nog: "nen bon".

Van de verkering heb ik op Kerstmis zelf een zeer goed toetsenbord gekregen voor de home-office. Alleen had ze er geen rekening mee gehouden dat wij Belgen geen QWERTY gebruiken (en ik daar ook echt niet mee kan werken), dus dat moest eventjes omgeruild worden. The perks of dating expats :laugh:. En als "half kerstcadeau" ook nog een weekendje Straatsburg begin December.

Moeder krijgt altijd boeken, ook dit jaar niet anders (en daar is ze altijd blij mee), en de verkering heeft van mij erg mooie oorbellen gekregen. Had ze totaal niet verwacht, en ze was nog eens aangenaam verrast door mijn goede smaak hierover, dus 'k heb nog wat puntjes gescoord ook :ROFLMAO:

- Bier
- paar kousen
- nog een paar kousen :unsure: (van verschillend persoon!)
- matje voor onder toetsenbord en muis
- bbq boek van weber
- ps store bon van 20€

Best content, nix dat direct op 2dehands moet 😝

Lego Guardians of the Galaxy ruimteschip
Lego darth vader
Ticket To ride europe
licanius trilogie
laatste 2 boeken in The Long Earth serie

content met alles :p

De vriendin heeft een stelton koffiekan (wat boven budget, maar ik heb wat bijgelegd) gekregen en ik heb een leesboek gekregen. Erg tevreden.

Van mijn papa hebben we allemaal zes flessen champagne gekregen. Mooier dan de champagne zelf, zijn de champagnehuizen waarvan te komen. We zijn allemaal jarenlang mee moeten gaan op vakantie naar de champagnestreek, erg saai voor kinderen die zelf niet mogen proeven, maar ach we denken er vaak nog nostalgisch aan. Nu had papa de moeite gedaan om een fles te kopen bij de meest gedenkwaardige champagnehuizen. Niet enkel een lekker cadeau, maar ook een emotionele trip down to memory lane. :)

De vriendin heeft een stelton koffiekan (wat boven budget, maar ik heb wat bijgelegd) gekregen en ik heb een leesboek gekregen. Erg tevreden.

Van mijn papa hebben we allemaal zes flessen champagne gekregen. Mooier dan de champagne zelf, zijn de champagnehuizen waarvan te komen. We zijn allemaal jarenlang mee moeten gaan op vakantie naar de champagnestreek, erg saai voor kinderen die zelf niet mogen proeven, maar ach we denken er vaak nog nostalgisch aan. Nu had papa de moeite gedaan om een fles te kopen bij de meest gedenkwaardige champagnehuizen. Niet enkel een lekker cadeau, maar ook een emotionele trip down to memory lane. :)
Sorry dat ik altijd dezelfde vraag stel in deze thread:

Welk boek?

Van mij...voor mij.
Niemand heeft deze gekocht voor mij (want niemand buiten meneer weet dat 2 van mijn 10 tenen altijd koud blijven) dus doe ik het zelf en moet eerlijk zeggen, dit ding is heaven!👌

Stapeltje boeken, altijd heel blij mee:

Göring’s Man in Paris
Hitler’s Furies
Last Book on the Left
Village of Secrets
The Widow Clicquot
The Third Reich in 100 objects
Cabinets of Curiosities (eerder kunstboek)

Voor mijn verjaardag straks wil ik ook gewoon terug naar de Waterstones’, ik blijf dat gewoon plezant vinden.

Van mij...voor mij.
Niemand heeft deze gekocht voor mij (want niemand buiten meneer weet dat 2 van mijn 10 tenen altijd koud blijven) dus doe ik het zelf en moet eerlijk zeggen, dit ding is heaven!👌

In oktober deze gekocht voor vermoeide voeten en benen, ook HÉÉL tevreden van!
Turejo Elektrisch 3D Shiatsue voetmassageapparaat met trillingen, luchtdruk, kneden, rollen, schrapen en opwarmen, ter verlichting van voetpijn https://www.amazon.de/dp/B08RDT8NWF/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_C3V79PV7497W0Y1ZJNQ9?_encoding=UTF8&psc=1

Ik had bij tips aan secret santa een boek van de ceo van Disney gevraagd (Ride of a lifetime), maar heb 1 of ander duurzaam houten gezelschapsspel gekregen (geen idee wat daar duurzaam aan is) want "dat boek leek zo immens saai".

Dat is nu eens totaal gebrek aan empathie hé :)
Als ik een specifiek boek voorstel, dan is het voor mij per definitie niet saai.

En dan projecteren ze hun eigen interesse op u, terwijl voor mij een houten soort gezelschapsspel zowat de definitie van extreme saaiheid is.

Maar: vriendelijk bedankt, heel enthousiast gereageerd, en de kerstavond duurde nog lang en gelukkig.

Laatst bewerkt:
Enorm veel leuke cadeaus gekregen, dus eigenlijk niet te klagen.

Ik maak altijd duidelijke lijstjes met links zodat je maar moet klikken en bestellen, mijn vrouw houd dat dan bij zodat het toch een verrassing blijf wat ik ga krijgen.
Mijn schoonvader is er toch in geslaagd iets verkeerds te geven en nu zit ik met iets dat ik niet kan gebruiken (BBQ-probe met draden ipv probe om direct te meten). Via mijn schoonzus eens nagevraagd, nu blijkt dat het verkeerde product is geleverd en ze dat dus gewoon hebben ingepakt zonder na te kijken wat ze hebben aangekregen. Niet verwonderdlijk aangezien ik een stuk of 10 pakjes heb gekregen van hun...
Mijn petekind (de schoonzus in dit geval) was te lui/te laat om de link te volgen en is dan maar de brol-equivalent gaan halen (twee brol insectenhotels ipv één deftig). Op zich niet slecht, maar ik weet uit ervaring dat dit binnen de twee jaar uiteen gaat vallen.

Maar het ergste geval komt niet toevallig van mijn moeder (zie band met je ouders topic).
Mijn twee schoonzussen zijn in verwachting en kregen als kleinigheid wat babykleertjes (niks fancy). Wij hebben bewust geen kinderen (wel twee honden) dus kreeg mijn vrouw een pakje voor de hondjes. Bleek dat een of ander heuptasje met een merknaam van een dierengeneesmiddel te zijn dat overduidelijk ergens gratis bij zat. Geef dan gewoon niets ipv uwen brol he (een simpel speeltje of zakje snoepjes was meer dan genoeg geweest)!
Thuis direct in de vuilbak met dat ding, nog niets van gezegd maar twijfel toch of ik nog zin heb om samen kerst te vieren.

Terug
Bovenaan