GETHEZ
Well-known member
Met de alsmaar meer uitvoerige elektrische systemen in wagens, waaronder ook de start n stop functie in de sleutels van de wagen zelf vraag ik me af wie er zowel thuis als onderweg zijn sleutels bijhoudt in een Cage of Faraday systeem waarbij alle signalen van de sleutel zelf naar de buitenwereld worden afgesloten. Bekijk het als een doos met zilver papier wrapping (ik stel het eenvoudig voor maar basically is dat het principe, ik zeg niet dat het met alu papier zelf werkt, maar om maar een idee te geven) .
Als je zulke dozen opzoekt kan je ook pochettes kopen Blijkbaar.
Wie gebruikt dit systeem voor onderweg, en halen jullie de sleutel volledig uit de pochette eenmaal in de auto en erna mooi terug erin, zonder fouten? Kan een persoon met slechte bedoelingen de signalen oppikken als de pochette niet goed afgesloten is, hoe veilig is dit dus. Ik denk eenmaal thuis dat het geheel in een echte doos van Faraday kan. Maar wat dus voor onderweg? Zijn deze een degelijke oplossing?
Als je zulke dozen opzoekt kan je ook pochettes kopen Blijkbaar.
Wie gebruikt dit systeem voor onderweg, en halen jullie de sleutel volledig uit de pochette eenmaal in de auto en erna mooi terug erin, zonder fouten? Kan een persoon met slechte bedoelingen de signalen oppikken als de pochette niet goed afgesloten is, hoe veilig is dit dus. Ik denk eenmaal thuis dat het geheel in een echte doos van Faraday kan. Maar wat dus voor onderweg? Zijn deze een degelijke oplossing?

.