Car keys - doos van Faraday

Denk niet dat de top 10 krakers ter wereld op mijne oprit gaan staan om ne vw id7 te stelen 😉
Op een dag zal dit fenomeen van patserwagens stelen verdwijnen naargelang er meer en meer mensen elektrisch gaan rijden...
De gofast drugskoerriers gaan quasi geen patser diesel/naft wagens à la Audi RS / Porsche meer kunnen vinden, en met een EV kunnen ze niet in één keer ver weg vluchten. Wat zal het dan zijn...
Dan zijn er wel nog de dieven die wagens zullen stelen die gebruikt zullen worden als ramwagens om ergens binnen te geraken...

Je weet toch dat als je wagen gepikt wordt en je kan niet beide sleutels afgeven je mogelijks niks trekt van de verzekering.
Ik zeg niet dat je u sleutels onder u hoofdkussen moet leggen maar ze practisch afgeven is ook niet de bedoeling.

Als je de voordeur opendoet, dan hangen de 2 sleutels van de wagens aan het rekje...
Liever dat ze daarmee gaan lopen dan aan mijn bed staan. Verder moet je eigenlijk ook niet komen. Geld/juwelen liggen er niet en de rest is lomp en zwaar, inbreker zou nog een verschot kunnen oplopen en wie is er dan verantwoordelijk natuurlijk :p.

Een oprit een publieke plaats? Waar halen sommige het toch :crazy:. Ik zal binnenkort eens met mijn strandstoel komen parkeren op jullie oprit.

Er staat publiekelijk toegankelijk en zonder poort is dat wel zo. Maar als uw sleutel binnen ligt en de auto is op slot is er geen issue.

Terug
Bovenaan