Cirenras
Member
iTrader:
100% (3/3)
- Algemene informatie/specificaties
- nzxt h7 flow
Asus rog strix b650e gaming f wifi
bequiet pure power 12m 1000w 300€ ^
corsair rm850x rmx shift series 80€
- Nieuw/tweedehands
- Tweedehands
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Ja
- Ook elders te koop aangeboden
- Neen
- Verzending/afhaal
- Afhaling
- Afhaallocatie
- Herentals
Hallo,
Ik heb hier nog een halve pc staan waar alleen mobo en voeding in zit.
Het gaat om de nzxt h7 flow met en asus rog strix b650e gaming f wifi mobo en een bequiet pure power 12m 1000w voeding.
Ook heb hier nog een ongebruikte corsair rm850x rmx shift series voeding.
Wordt verkocht omdat het hier gewoon staat en ik een mini itx in gebruik heb op het moment.
De rmx shift voeding bleek niet compatibel te zijn met de case dus heeft altijd in de kast gestaan.
Opmerking: Het moederbord heeft een grizzly am5 plaatje gehad en ben zelf niet handig om het originele plaatje er terug op te plaatsen, alles is wel aanwezig.
Ik zou graag nog 300€ krijgen voor case combo en 80 voor de ongebruikte voeding.
Ik heb hier nog een halve pc staan waar alleen mobo en voeding in zit.
Het gaat om de nzxt h7 flow met en asus rog strix b650e gaming f wifi mobo en een bequiet pure power 12m 1000w voeding.
Ook heb hier nog een ongebruikte corsair rm850x rmx shift series voeding.
Wordt verkocht omdat het hier gewoon staat en ik een mini itx in gebruik heb op het moment.
De rmx shift voeding bleek niet compatibel te zijn met de case dus heeft altijd in de kast gestaan.
Opmerking: Het moederbord heeft een grizzly am5 plaatje gehad en ben zelf niet handig om het originele plaatje er terug op te plaatsen, alles is wel aanwezig.
Ik zou graag nog 300€ krijgen voor case combo en 80 voor de ongebruikte voeding.