knight-rider
Well-known member
De laatste tijd neemt het aantal cash automaten toch weer toe heb ik de indruk.
(Om de topictitel toch even tegen te spreken)
(Om de topictitel toch even tegen te spreken)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier:"Makkelijke toegang tot cash blijft, zeker in een landelijke gemeente, toch belangrijk".
Why? Wij wonen landelijk, ik denk dat wij voor letterlijk 1 ding nog cash geld nodig hebben: aardbeien uit den automaat hier wat verderop. En eerlijk, tis de laatste die nog automaten zonder elektronisch betalen heeft, bij alle andere boeren die hier dingen zelf verkopen heb je al lang geen cash meer nodig. En al de rest heeft hier gewoon payconiq: bakker, beenhouwer, frituur, dokter, kinesist noem maar op.
)
We moeten een kat een kat noemen.Eerder deze week was het nochtans nergens mogelijk om met Bancontact te betalen, dus de mensen die geen cash bijhadden, hadden pech. Toegang tot cash blijft overal noodzakelijk. Dat van de landelijke gemeenten wordt waarschijnlijk genoemd omdat daar meestal al weinig of geen banken zijn en een automaat dan eens zo belangrijk is."Makkelijke toegang tot cash blijft, zeker in een landelijke gemeente, toch belangrijk".
Why? Wij wonen landelijk, ik denk dat wij voor letterlijk 1 ding nog cash geld nodig hebben: aardbeien uit den automaat hier wat verderop. En eerlijk, tis de laatste die nog automaten zonder elektronisch betalen heeft, bij alle andere boeren die hier dingen zelf verkopen heb je al lang geen cash meer nodig. En al de rest heeft hier gewoon payconiq: bakker, beenhouwer, frituur, dokter, kinesist noem maar op.
Veel mensen betalen gewoon nog graag met cash of ontvangen graag nog cash. Op verscheidene redenen."Makkelijke toegang tot cash blijft, zeker in een landelijke gemeente, toch belangrijk".
Val in herhaling, maar je kan quasi alles kopen met Bitcoin. Net zoals er met je EUR VISA een conversie doet wanneer je USD zaken aankoopt.
Een enkel extreem standpunt maakt de lente nog niet natuurlijk. Als ik eens toevallig cash heb, zorg ik ervoor dat ik dat zo snel mogelijk kwijt ben. Gelukkig heb ik niet vaak cashTrouwens grappig hoe we van onderstaande argumenten nu terug zijn bij meer cash uithaalpunten.
Het kan toch snel keren.
.
.