Celebrity Masterchef 2025

Didymus

Well-known member
Gisteren proberen in te slapen met een - voor mij eerste - aflevering van Celebrity MasterChef Vlaanderen, maar ik werd er weodend van. Ik ga een crowdfunding starten om de dictielessen voor jurylid Michaël Rewers te financieren: geen enkele klinker kan die man correct uitspreken. Geen probleem mee dat iemand zijn regiolect niet kan verbergen, maar dit gaat er zwaar over.

Gisteren proberen in te slapen met een - voor mij eerste - aflevering van Celebrity MasterChef Vlaanderen, maar ik werd er weodend van. Ik ga een crowdfunding starten om de dictielessen voor jurylid Michaël Rewers te financieren: geen enkele klinker kan die man correct uitspreken. Geen probleem mee dat iemand zijn regiolect niet kan verbergen, maar dit gaat er zwaar over.
images

Er zitten een paar goeie koks bij, maar toch ook weer enkelen waar ik wat plaatsvervangende schaamte bij heb. :unsure:

Bert De Backer lijkt trouwens mega hard op Dennis uit It's Always Sunny in Philadelphia!

Ik merk toch een niveauverschil t.o.v. de vorige twee seizoenen. Ofwel is Peter Goossens zodanig veel strenger dat hij ook de andere twee juryleden aansteekt. De groep zelf vind ik ook minder leuk om naar te kijken. Weinig “warme” karakters zoals een Linde Merckpoel of Titus de Voogd vorige jaren.

Ik merk toch een niveauverschil t.o.v. de vorige twee seizoenen. Ofwel is Peter Goossens zodanig veel strenger dat hij ook de andere twee juryleden aansteekt. De groep zelf vind ik ook minder leuk om naar te kijken. Weinig “warme” karakters zoals een Linde Merckpoel of Titus de Voogd vorige jaren.
Smaken natuurlijk. Linde kan me nooit bekoren en zie ik liever zo min mogelijk op tv.

Het niveau ligt nu inderdaad een stuk lager maar kijkt nog steeds vlot weg.

Je ziet toch onmiddellijk weer de klasse en het toptalent van Peter Goossens, zo spijtig dat die gestopt is.

seffes got iejn von olluh nor oijs :oi22:

Nick Bril was wel een warmere, fijnere hoofdjury/presentatie. Met Goossens is het veel droger, strenger en serieuzer. En neemt Rewers met zijn dialect helaas ook veel meer presentatie voor zijn rekening.

Maar bon, Goossens heeft natuurlijk niet straalbezopen een eigen medewerker plat gereden, dat was wel minder warm en sympathiek van Bril. :unsure:

Ik kijk wel graag naar het programma, al ben ik altijd meer fan wanneer het niet met BV's is en met echte (hobby)chefs.

Ben ik de enige die nogal onuitstaanbaar vibes krijgt bij die Dorianne? Het moment dat ze doorgaat gewoon straal weglopen, niet eens een schouderklopje of knuffel voor de verliezer, gewoon baf weg.

"Een sausje van Griekse yoghurt en Tahini. Om in die Thaïse sfeer te blijven". :unsure:
Ik vraag me soms af hoeveel hulp die krijgen die we niet zien. Doen daar soms moeiteloos masterclass na terwijl bepaalde basisdingen zoals koken van water of bakken van vlees al verkeerd loopt.

Er zijn er duidelijk nog 1 of 2 die daar niet echt op hun plaats zitten.. Maar ik vind het wel een leuk programma.
Ik denk dat wie wel echt op korte tijd veel beter worden door er zo maniakaal mee bezig te zijn gewoon..
Goossens lijkt misschien streng maar ge ziet toch dat ne vriendelijke mens is.. Het valt mij ook op hoeveel meer hulp ze geven aan de kandidaten terwijl ze aan hun opdracht bezig zijn.

Er zijn er duidelijk nog 1 of 2 die daar niet echt op hun plaats zitten.. Maar ik vind het wel een leuk programma.
Ik denk dat wie wel echt op korte tijd veel beter worden door er zo maniakaal mee bezig te zijn gewoon..
Goossens lijkt misschien streng maar ge ziet toch dat ne vriendelijke mens is.. Het valt mij ook op hoeveel meer hulp ze geven aan de kandidaten terwijl ze aan hun opdracht bezig zijn.

Peter Goossens is echt een super sympathieke mens, maar in zijn keuken is hij natuurlijk het meest veeleisend dat je je kan inbeelden. Dat moest ook in een *** en 19,5 op 20. Tim Boury is toch ook wel een toppertje als je die bezig ziet en Inge geeft van die zalige West-Vlaamse vibes.

Terug
Bovenaan