Champions League 2022 - 2023 Kwalificaties

Normaal zullen er wel altijd tickets zijn. Zo in de week is toch niet zo ge makkelijk om op tijd terug te keren naar bxl. Paar maten hebben laatste trein gemist 🤣 zeer pijnlijk om op te staan voor werk.

Soit, thuismatchen in de groepsfase zullen er normaal gezien wel miniabo's verkocht worden. Dat zal wel snel uitverkocht raken. Onze abo's voor de staantribune voort gewone seizoen waren ook snel uitverkocht.

Wat brengt een match in deze kwalificatieronde en de play offronde eigenlijk op voor de coëfficient? Niet de volle pot van een groepsfase dacht ik.

Wat brengt een match in deze kwalificatieronde en de play offronde eigenlijk op voor de coëfficient? Niet de volle pot van een groepsfase dacht ik.
1 punt voor een zege
0.5 punt voor een draw

Brugge zit aan 4 punten (CL-deelname), Antwerp heeft er 1.5 en Union heeft er 1 voor een totaal van 6.5 wat neerkomt op een coëfficiënt van 1.300 (delen door vijf).

En dan lees je bij Rangers fans nog altijd commentaren dat Union een matige ploeg is die in de middenmoot van de SPL zou meespelen :biglaugh: Die zitten daar nog in de 'denial' fase van het verwerkingsproces.
"Rangers will go through next week at Ibrox , terrible performance tonight , but the Belgians are no great shakes". Dit en nog vele andere laatdunkende commentaren...hopelijk krijgen ze nog eens goed op hun kloten dinsdag

Pompen of verzuipen voorlopig. Eerste kwartier doorkomen.
Geen verrassingen hier. Ik acht de Rangers zeker ook niet kansloos om alsnog door te stoten. MAAR ...

"Rangers will go through next week at Ibrox , terrible performance tonight , but the Belgians are no great shakes". Dit en nog vele andere laatdunkende commentaren...hopelijk krijgen ze nog eens goed op hun kloten dinsdag
... Het is door zo'n idiote uitspraken, dat ik gewoon hoop dat de Rangers het niet gaan halen vandaag.

De zenuwen zijn toch strak gespannen bij de spelers van de Rangers ongeacht wat ze zeggen.

Heel fysiek, over het randje, mekkeren.
En de ref gaat precies ook gedwee mee laatste minuten

Vanzeir met voorsprong zwakste man vandaag, precies schrik van de duels en de bal

De zenuwen zijn toch strak gespannen bij de spelers van de Rangers ongeacht wat ze zeggen.

Heel fysiek, over het randje, mekkeren.
En de ref gaat precies ook gedwee mee laatste minuten

Vanzeir met voorsprong zwakste man vandaag, precies schrik van de duels en de bal
Union krijgt net als vorige week toch wel heel veel mee, mogen echt niet klagen. Met een goedkope penaltie erboven op. Gewoon een zwakke arbiter nu, langs beide kanten.

En Vanzeir staat op een eiland, zo verdedigend zeg. Spelen veel te bang en afwachtend. Gaat afgestraft worden.

Haha, jongens toch. Ik ga het beschaafd houden, maar hoe LOMP kan je zijn.

Geen vuiltje aan de lucht en dan ga je dit doen, onwaarschijnlijk gast.

Nu los daarvan, ik had het gevoel dat dit eerder op de schouder was?

Haha, jongens toch. Ik ga het beschaafd houden, maar hoe LOMP kan je zijn.

Geen vuiltje aan de lucht en dan ga je dit doen, onwaarschijnlijk gast.

Nu los daarvan, ik had het gevoel dat dit eerder op de schouder was?

In de herhaling leek het mij toch duidelijk op de bovenarm te zijn.

Domme beweging allleszins.

Union krijgt net als vorige week toch wel heel veel mee, mogen echt niet klagen. Met een goedkope penaltie erboven op. Gewoon een zwakke arbiter nu, langs beide kanten.

En Vanzeir staat op een eiland, zo verdedigend zeg. Spelen veel te bang en afwachtend. Gaat afgestraft worden.
Vandaag ? Integendeel vind ik.
Vorige match idd wel, nu zeer fysiek potig spel van de Rangers wat hij laat passeren, gaat een speler van Union in een fysiek duel is het mekkeren en fluit hij.

Nuja debiele actie gewoon bij die 1-0. Rangers max 1 kans gehad hiervoor.
Waarom heeft Moris geel gekregen eigenlijk ?

Allè onze Marc zou dus - bij nog steeds een voorsprong en kwalificatie - geen laag verdedigend blok meer zetten, maar hoger spelen met meer ruimte tussen de linies.

Terwijl ge de 1e helft ziet dat 1 foute inspeelpas of slecht uitstappen meteen zeer veel ruimte maakt voor hun en ze zeer snel en met veel opkomen.
Tis gene FIFA hè vriend.

Gewoon laag blok en counteren, het ging 44 minuten perfect op die manier. Met zo'n centraal blok spelen ze in de competitie toch ook ? Volgt die mens geen voetbal

Allè onze Marc zou dus - bij nog steeds een voorsprong en kwalificatie - geen laag verdedigend blok meer zetten, maar hoger spelen met meer ruimte tussen de linies.

Terwijl ge de 1e helft ziet dat 1 foute inspeelpas of slecht uitstappen meteen zeer veel ruimte maakt voor hun en ze zeer snel en met veel opkomen.
Tis gene FIFA hè vriend.

Gewoon laag blok en counteren, het ging 44 minuten perfect op die manier. Met zo'n centraal blok spelen ze in de competitie toch ook ? Volgt die mens geen voetbal
De grappigste vond ik dat hij Union in principe de betere ploeg vindt. :biglaugh:

Terug
Bovenaan