Champions League 2022 - 2023 Kwalificaties

Wat.een.comedie

Tis nie omdat ge bal raakt dat ge moogt torpederen hè.
Hij fluit en ging rood geven lol. Druk van het publiek ? Nooit gezien dat ze zich ZO bedenken
Zuiver bal hoor, niks mis mee.

Langs de andere kant wel een gepruts van de scheidsrechter, die heeft het echt niet meer in de hand.

Rangers zijn zwak. Union is nog zwakker. No offense maar beide ploegen hebben toch echt niks te zoeken in de CL?

Genekt door individuele blunders, zo spijtig zeg.
Het ergste vind ik dat de media en de fans ginder waarschijnlijk nu weer stoer gaan doen en zeggen dat de Rangers zo almachtig zijn/waren. Terwijl de Rangers gewoon niks gedaan hebben. T'is Union zelf die het hier toch echt wel weggeeft.

Rangers zijn zwak. Union is nog zwakker. No offense maar beide ploegen hebben echt niks te zoeken in de CL?

Het ergste vind ik dat de media en de fans ginder waarschijnlijk nu weer stoer gaan doen en zeggen dat de Rangers zo almachtig zijn/waren. Terwijl de Rangers gewoon niks gedaan hebben. T'is Union zelf die het hier toch echt wel weggeeft.
Ik denk dat de winnaar van PSV - Monaco de CL wel ingaat.

Zuiver bal hoor, niks mis mee.

Langs de andere kant wel een gepruts van de scheidsrechter, die heeft het echt niet meer in de hand.
1e been wel. Met dat 2e been kan je Vanzeir zijn been breken. Veel te hoge intensiteit
had zijn gele kaart al vast, geen rood
2e geel en dus rood
Maar was 2e geel?
Was op aangeven grensrechter denk ik dat hij terugkomt op zijn beslissing (en die had het imo juist)
Jaja op aangeven grensrechter en tegenstander.
Blijf er toch bij dat de intensiteit veel te hoog is.
Toch vaak genoeg gezien dat ze bal spelen en bij doorzwaaien de man raken is ook fout + kaart.

Ben nu wel benieuwd of ik ergens de marktwaarde van Gent in dat jaar kan vinden. Geen idee of dat ook 32 miljoen was zoals Union nu. Maar een Tuema en Lapossin liep er alleszins in Gent niet rond neen.
Alsof zo'n Teuma veel beter is dan een Kums of Neto, zo'n speciale speler vind ik dat niet.

En Union zit hier te klungelen met Adingra en Vanzeir, terwijl jullie Moses Simon, prime Laurent Depoitre & Danijel Milicevic hadden. Kom kom, beetje serieus blijven aub.

Terug
Bovenaan