Check: High End - Monster PC build

Die computerzaak heeft Avast er af gezwierd dus momenteel gebruik ik enkel nog Defender. Ik merk het wel aan de prestaties van de PC.
Hoeveel % heb je gewonnen dor Avast eraf te zwieren in de benchmarks?
Als ik taakbeheer op de voorgrond draai, Valley bench loopt staat elke Avast toepassing op 0% CPU ... enkel geheugen is (beperkt geserveerd).
Die paar MB's gaan de zaak niet maken bij een monster zoals het uwe met 64GB DDR5 mijn gedacht :)

Uit nieuwsgierigheid welk scherm gebruik jij i.c.m. dit monster?

Hoeveel % heb je gewonnen dor Avast eraf te zwieren in de benchmarks?
Als ik taakbeheer op de voorgrond draai, Valley bench loopt staat elke Avast toepassing op 0% CPU ... enkel geheugen is (beperkt geserveerd).
Die paar MB's gaan de zaak niet maken bij een monster zoals het uwe met 64GB DDR5 mijn gedacht :)

Uit nieuwsgierigheid welk scherm gebruik jij i.c.m. dit monster?
Die PC is nog niet gebouwd. Hij had zijn huidig systeem binnengebracht bij de PC winkel.

Care to share? Altijd geïnteresseerd om bij te leren… ik gebruik wel geen Chrome maar DuckDuckGo en soms FF. Heb nu uBlock origin, Facebook container, en nog wat draaien als extensions…

- AdBlock
- Popup Blocker

Die laatste is complementair aan AdBlock in die zin dat ie scripts tegenhoudt. Mogelijks zijn paar van deze plugins achterhaald qua, gebruik ze al vele jaren. Ben ook niet actief in cybersecurity of IT dus doe vooral ook zelf nog wat opzoekwerk :)

Terug
Bovenaan