Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Care to share? Altijd geïnteresseerd om bij te leren… ik gebruik wel geen Chrome maar DuckDuckGo en soms FF. Heb nu uBlock origin, Facebook container, en nog wat draaien als extensions…
Hoeveel % heb je gewonnen dor Avast eraf te zwieren in de benchmarks?
Als ik taakbeheer op de voorgrond draai, Valley bench loopt staat elke Avast toepassing op 0% CPU ... enkel geheugen is (beperkt geserveerd).
Die paar MB's gaan de zaak niet maken bij een monster zoals het uwe met 64GB DDR5 mijn gedacht
Uit nieuwsgierigheid welk scherm gebruik jij i.c.m. dit monster?
Hoeveel % heb je gewonnen dor Avast eraf te zwieren in de benchmarks?
Als ik taakbeheer op de voorgrond draai, Valley bench loopt staat elke Avast toepassing op 0% CPU ... enkel geheugen is (beperkt geserveerd).
Die paar MB's gaan de zaak niet maken bij een monster zoals het uwe met 64GB DDR5 mijn gedacht
Uit nieuwsgierigheid welk scherm gebruik jij i.c.m. dit monster?
Care to share? Altijd geïnteresseerd om bij te leren… ik gebruik wel geen Chrome maar DuckDuckGo en soms FF. Heb nu uBlock origin, Facebook container, en nog wat draaien als extensions…
Die laatste is complementair aan AdBlock in die zin dat ie scripts tegenhoudt. Mogelijks zijn paar van deze plugins achterhaald qua, gebruik ze al vele jaren. Ben ook niet actief in cybersecurity of IT dus doe vooral ook zelf nog wat opzoekwerk