Cobra Kai

Cobra Kai

Nu ze 13-voudig wereldkampioene Tae know do Rayna gestrikt hebben, wekt dat wel mijn interesse maar ik heb het er toch niet voor over om die bagger te zien voor misschien enkele goeie scenes. Die moet ook serieus gevloekt hebben op haar tegenspeelsters tijdens de vechtscenes:)

Nu ze 13-voudig wereldkampioene Tae know do Rayna gestrikt hebben, wekt dat wel mijn interesse maar ik heb het er toch niet voor over om die bagger te zien voor misschien enkele goeie scenes. Die moet ook serieus gevloekt hebben op haar tegenspeelsters tijdens de vechtscenes:)
Zou inderdaad leuk geweest zijn als die er eerder had ingezeten. Fantastisch op gebied van karate choreo en doet eigenlijk qua acteren niet onder voor de anderen (of zelfs beter dan sommigen).

Toch is het wel mooi geweest zo stilletjes aan. De verhaallijnen zijn nu echt wel op. Er zijn wel wat betere grappen dan de laatste paar seizoenen (ik lolde hard toen Johnny die klap op zijn bek kreeg nog tijdens het uitspreken van zo'n uitdagend zinnetje). En de vechtscenes zijn ook net wat harder geworden, wat ook wel mocht.

Laatst bewerkt:
Gisteren de laatste afleveringen gekeken. Voor mij was het een goede afsluiter van de reeks, maar vorige seizoenen waren wel veel beter.

Side note, maar het is een stretch dat ze die steeds 13 world champion noemen.
Die heeft 13 American association titels.

Het is sowieso een kluwen met de hopen verschillende federaties (zie ook Andrew Tate wereldkampioen kickbox).
Maar bon, America = world voor die mannen hé, en de Europese pers kopieert dat dan maar klakkeloos over.

Still impressive hoor, maar een beetje accuraatheid mag wel.

vorige week ook uitgezien, was voor mij toch 1 van de verassende reeksen, YT gaf zo ne keer de 1ste 2 of 3 afleveringen gratis, en ik was hooked. kort daarna kwam de reeks op Netflix en ik was superblij.
Vond het een zeer goede reeks, ergens sad dat het voorbij is.

Terug
Bovenaan