Coca-Cola of Pepsi?

Wat heeft jouw voorkeur?

• Coca-Cola

Stemmen: 44 75,9%
  • Pepsi

Stemmen: 14 24,1%

• Totaal aantal stemmers
    58
Het lastige is....Coca Cola is stukken beter dan Pepsi Cola regular, maar Pepsi Max is veel beter dan Cola Light en Zero.

Inderdaad.

Thuis altijd gewone Coca Cola, mijn ouders willen per sé iets "light" en hebben altijd Pepsi Max in huis.
Van Coca Light en Zero krijg ik enorm last van het zuur. Pepsi Max ook, maar minder snel en minder hevig.

Even de barbaar ook uithangen: ik drink Cola (en eigenlijk alle frisdrank) meestal op koele berging- of kamertemperatuur.
Enkel in een cocktail (rum-cola, whisky-cola, ...) wil ik het ijskoud.

Grappig om te zien dat bijna iedereen het eens is wat betreft Pepsi Max > cola light/zero en coca Cola > regular Pepsi :p wist ik helemaal niet.

Ik ben wel zeer specifiek over mijn cola noden: ik wil Pepsi Max UIT BLIK en ijskoud (3°). Platte, warme cola, is om te kotsen.
Tegenwoordig drink ik wel de deca versie omdat ik van de gewone niet kan slapen als ik het regelmatig drink (zelfs gewoon overdag).

Grappig om te zien dat bijna iedereen het eens is wat betreft Pepsi Max > cola light/zero en coca Cola > regular Pepsi :p wist ik helemaal niet.

Ik ben wel zeer specifiek over mijn cola noden: ik wil Pepsi Max UIT BLIK en ijskoud (3°). Platte, warme cola, is om te kotsen.
Tegenwoordig drink ik wel de deca versie omdat ik van de gewone niet kan slapen als ik het regelmatig drink (zelfs gewoon overdag).
Dan moet ge wel veel drinken. In koffie zit 5x zoveel caffeine.

Dan moet ge wel veel drinken. In koffie zit 5x zoveel caffeine.
Ik dacht dat de hoeveelheid cafeïne in pepsi max toch aanzienlijk was, ten opzichte van andere cola's.
Ik heb gewoon gemerkt door een weekje alle vormen van cafeïne achterwege te laten, hoe slecht ik cafeïne wel verdraag. Mijn vader heeft dat ook. Ik drink dus ook geen echte koffie meer, enkel deca.
Ik drink gemiddeld 2 blikjes per dag, uitzonderlijk eens 3.

Het lastige is....Coca Cola is stukken beter dan Pepsi Cola regular, maar Pepsi Max is veel beter dan Cola Light en Zero.

Same met Pepsi Max lemon, cherry en ginger die veel beter zijn dan de rare smaken die Coca probeert. Coca Cola Peach is bijvoorbeeld van een ongekende ranzigheid.
yep. Max is beter dan zero.
7Up is beter dan sprite. Fight me.

Ik dacht dat de hoeveelheid cafeïne in pepsi max toch aanzienlijk was, ten opzichte van andere cola's.
Ik heb gewoon gemerkt door een weekje alle vormen van cafeïne achterwege te laten, hoe slecht ik cafeïne wel verdraag. Mijn vader heeft dat ook. Ik drink dus ook geen echte koffie meer, enkel deca.
Ik drink gemiddeld 2 blikjes per dag, uitzonderlijk eens 3.
Ok, dan kun je gewoon caffeine niet goed verdragen. 2-3 valt dan idd nog goed mee.

amai, een deftige conversatie in zwam, de wereld is nu helemaal om zeep.
Ge hebt toch al gerapporteerd hoop ik?

En over zeep gesproken: zeep > cola
sexy-woman-soap-foam-18329433.jpg

few, en ik dacht dat de wereld om bruine zeep was, bleek het om dove te gaan, zijdezacht velleke achteraf. Net zoals bij warme melk.

Terug
Bovenaan