TRUMP
Active member
Zelfs al zou ze het arbeidsreglement hebben ontvangen zoals jij nu over valt, ik heb es in mijn arbeidsreglement gekeken.... Daar staat ook nergens iets in hoor van exacte data van verlof. Enkel dat we recht hebben in de zomer aan 3 aansluitende weken etc. Maar geen exacte data. logisch ook, want das elk jaar anders.Ja ze gaan inderdaad te laat zijn als het 31 december is, langs de andere kant heeft uw madam wel afgetekend dat het ontvangen heeft.
Zoals ik het lees zijn het jullie die ervanuit gingen dat het is zoals elk ander jaar + heeft u madam afgetekend dat ze het document ontving waar het eventueel anders op stond - dan kan je al moeilijk gaan beweren dat ze het niet wist?
Bij ons volgen we het algemene bouwverlof, indien afwijking moeten wij dit aanplakken, door iedereen laten tekenen, en naar de sociale inspectie sturen 15 dagen na aanplak. En dat heeft zij zeker niet gezien of getekend.
Dus je uitleg is niet geheel volledig hoor, meen ik te denken.
Maar zoals je al aangaf, elk PC is anders. geen idee hoe het daar zit. Maar zowiezo is ze nooit akkoord gegaan met die verlofperiode. ongeacht of ze een exemplaar van arbeidsreglement zou ontvangen. (tenzij dan weer dat ze het op haar school elk jaar aanpassen en er de verlofperiodes inzetten).
Maar zelfs dan nog! Dan moet bij dat arbeidsreglement een apart addendum zitten waar iedereen nog es afzonderlijk moet aftekenen voor ontvangst. Bij ons (via liantis) is dit zo.
10,5 . En das nog zoiets:Heeft zij eigenlijk contracten van 10 of van 12 maanden?
op haar contract staat werken tot en met 11 juli. (einde contract).
Nu gisteren ook weer, komt de "bazin" af : 3 juli is jullie laatste werkdag. Euch... en die andere dagen dan ?? ze heeft een contract tot 11/7. En haar verlof zal op zijn, want alles echt alles wordt in collectief verlof gestoken.
Met toegestane afwezigheid gaan we zeker niet akkoord gaan. Want dan kon ze 4 juli al op vakantie naar haar thuisland. Nu zou ze nog een week met haar vingers moeten zitten draaien? we moeten dus , in hun ogen, telkens maar wachten tot ze groen licht geven, enkele maand voor vertrek boeken, aan +50 % van de prijs. Dat is niet serieus.
Daaraan zie je, ze doen eigenlijk alles wat ze willen.
Laatst bewerkt: