Complottheorieën in de familie...

Gelukkig nog niemand in de familie of vriendenkring die zich met zulke zaken bezig houdt. Houden zo.

Gelukkig niemand in de familie. Ik heb de neiging daar vrij hard tegen in te gaan, dus het zou niet goed komen.

Ik heb zo ne neef. Toppunt van zijn crazy shit was ongeveer 10j geleden toen hij elke theorie geloofde, en hij zich tot moslim liet bekeren. Dat is gelukkig al heel wat verminderd, maar Corona is echt weer spek voor zijn bek (pun not intended). Hij gelooft dus echt dat de mondmaskers zever zijn en dat Corona niet erg is etc. En dat terwijl heel zijn schoonfamilie door de ziekte gegaan is. Ja, die hebben er waarschijnlijk niks aan overgehouden, maar toch. Laatst had hij iets gepost over het vaccinpaspoort of hoe heet het. Ik heb vlakaf gereageerd dat ik dat een goede zaak vind. Ten 1e is dat ook zo, ten 2e had ik zin om wat te stoken.

'k Heb ook een broer en een kameraad die in zekere zin tegen de maatregelen zijn, vooral de kameraad. We zijn met 2 in ne whatsappgroep die daar tegenin gaan met onderbouwde kritiek, maar het helpt niet altijd.

vandaag ook zo ene in onze groep: omdat we al maanden samenwerken en niemand van onze groep is al ziek geworden van Corona, kloppen de cijfers van besmettingsgraad volgens hem niet. Op zo`n moment weet ge toch niet hoe te reageren ze. Dan kan je je al inbeelden hoe neig zo iemand zich aan de regels houdt.

Ik heb de Ergopensioenspaar-shit moeten aanhoren. Opeens bleek dat de helft van de tafel al had ingetekend dus heb ik me maar ingehouden om de sfeer wat te redden.

Mijn vriendin haar stiefbroer heeft een webshop met antivax, covid is a lie, pro Trump, deepstate t-shirts.

Topper. :unsure:

Terug
Bovenaan