Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In zijn leeftijdscategorie hé.Greg zelfs WK triatlon bij +40 jaar
Dat zeg ik tochIn zijn leeftijdscategorie hé.
en ja dat blijft een top prestatieJa daar zat ik over te twijfelenDat zeg ik tochen ja dat blijft een top prestatie

Lucas & Sacha Coenen. Tweeling die motocross rijden, Lucas in de MXGP & Sacha in de MX2.Iemand gezien? Wel straf wat Jelle Van Damme en Greg Van Avermaet nog steeds kunnen. Greg zelfs WK triatlon bij +40 jaar
Wie zijn die 2 van de volgende aflevering? Nog nooit van gehoord.
Eigenlijk diep triest dat het zo met de motocross gesteld is in België.Wie zijn die 2 van de volgende aflevering? Nog nooit van gehoord.
Idd, pijnlijk om te zien. We mogen al blij zijn dat VRT/sportweekend er toch nog een beetje aandacht aan besteed, anders waren het echt totaal onbekenden voor velen.Eigenlijk diep triest dat het zo met de motocross gesteld is in België.
Het meest succesvolle motocross land ter wereld. Meer dan 50 wereldtitels.
Cross der naties een keer of 15 gewonnen.
Lucas is vice wereldkampioen in de hoogte categorie trouwens.

Motorcross is dan ook geen (Olympische) sport. De resultaten van de motorcrossers in de containercup tonen ook aan waarom niet.
Zeer slecht ook voor uw rug.Lijkt me toch ook een fysieke sport.
Niet iedereen kan een motor van 100+ kg in de lucht controleren.
Wil je nu zeggen dat alle olympiërs het top moeten doen in de containercup? Ik zie Loena Hendrickx alMotorcross is dan ook geen (Olympische) sport. De resultaten van de motorcrossers in de containercup tonen ook aan waarom niet.

Is wel een gedurfde uitspraak om motocross niet als een sport te zien. Is dat voor u dan hetzelfde dat F1 geen sport is?Motorcross is dan ook geen (Olympische) sport. De resultaten van de motorcrossers in de containercup tonen ook aan waarom niet.
Graag!Ik zie Loena Hendrickx al![]()

Echt hé. Een programma van niks eigenlijk en toch steengoed enkel al door die hun chemie.Wesley en Pedro, dat blijft toch wel een geniale combinatie. Ik kijk eigenlijk enkel voor die hun commentaar en vibe.
Motorcross is letterlijk één van de zwaarste sporten ter wereld.Motorcross is dan ook geen (Olympische) sport. De resultaten van de motorcrossers in de containercup tonen ook aan waarom niet.