Container Cup 2026

Mee de titel sterkste “natuurlijke” man van Belgie kunde nu toch ook nimmer opscheppen.

Vrij matige prestatie toch 😆
Hoh.. vrees dat je het geheel onderschat. Je krijgt pas een goeie score met combinatie van Kracht/Fitheid en herstel.

Dat die veel kracht heeft is duidelijk. Maar de verzuring was er al snel door de voorgaande proeven. Denk niet dat die normaal gezien veel monkey bars doet.. En veel verloren met slecht golf/schieten. Iets waar hij duidelijk meer had van verwacht.

Mijn man kent Jolien persoonlijk, en ja 't is een toffe naar 't schijnt! :D (We hebben nog niet kunnen kijken, zal voor straks zijn waarschijnlijk.)

Straf van die Tom Franssens. Onder de 7 minuten en zo de beste prestatie ooit in de containercup. Die haalde ook op ieder onderdeel wel een topprestatie.

Straffe prestatie, en wetende dat hij bij het schieten 1 op 5 haalde. Stel je voor dat hij daar nog 4 keer raak schoot.

Straf van die Tom Franssens. Onder de 7 minuten en zo de beste prestatie ooit in de containercup. Die haalde ook op ieder onderdeel wel een topprestatie.
Wat een figuur ook.
Fitness, snel lopen, oudkampioen roeien, defensie, en gewezen golfer. De ideale kandidaat zowat.

Die kerel heeft het record zo scherp gezet dat ze hun programma kunnen opdoeken :oink:

of ze moeten er nieuwe sporten insteken zoals baskethoepelschieten, muurklimmen, fitness steps, verspringen vanuit stand, ...
of wacht nee, dan wint die kerel nog.

Ik vond Fien Germijns toch echt maar irritant. Geef mij maar dan die down-to-earth atleten.

Heerlijk dat schaamteloos uitlachen
:rofl:

Ward er toch niet in geslaagd om op de eerste plek te geraken. Daarvoor waren zijn golf- en schietproef toch veel te zwak. Blijft wel een beest.

Ik snap dat eigenlijk niet. Als ge u opgeeft om een 2de keer deel te nemen, volgt dan een paar lessen eh.

Wel zot die Wattage uitslag van de Ward. idd een beest :p

Ook wel goed gelachen John Heymans, al vond ik de rek er precies wel deels uit. Tuurlijk topprestaties met hopen geleverd maar meh ik heb het met minder interesse gevolgd dan de seizoenen ervoor.

Terug
Bovenaan