Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel goei entertainment diee stream

Volgens hun website en facebook is het gewoon open. Andere binnenspeeltuin hierbij de buurt is dicht tot eind januariIk vermoed dat hun website gewoon nog niet aangepast is. Het KB is enkele uren oud.
Ik ben het aant streamen op men tv nu haha. Those idiotsIk zit hier lekker warm en knus te kijken naar hoe da crapuul in de kou nat gespoten wordt en maar "liberte" roepen![]()

Zondagnamiddag, wafels en koffie, met de familie gezellig samen naar de youtube stream via chromecast op TV kijken. Beetje lachen met marginalen die zich zeiknat laten spuiten en een commentator met krom tanden die zich in een voetbalmatch waant en verstaanbaarder is in het Engels dan in zijn Nederlands dialect.Ik ben het aant streamen op men tv nu haha. Those idiots
1) Het vaccin helpt om te verspreiding tegen te gaan. Je bent minder besmettelijk, je bent er zelf minder ziek van (en dus in het geval dat je het krijgt, ben je terug sneller inzetbaar).Maar zelfs met vaccin kan je besmettelijk zijn.
En hoe kan je mensen helpen als het personeel ontslaan is?
Gebrek aan personeel in de gezondheidszorg is de grote bottleneck waarmee we nu zitten.
Al die mensen hebben immuniteit omdat ze ofwel covid gehad hebben of gevaccineerd zijn.
Het nut zit niet enkel in het vermijden van ziek te worden. Het nut zit ook in het verminderen van de overdrachtmogelijkheid. En de booster, zoals gezegd, verhoogt dit weer.Wel voor verzwakten wiens immuunsysteem verzwakt is.
Ouderen, onderliggende aandoeningen.
Dus dezelfde groepen die telkens in het ziekenhuis belanden.
Voor mensen met werkend immuunsysteem heeft dat wellicht weinig nut, buiten het vermijden van wat voor de overgrote meerderheid gezonde mensen een extra verkoudheid is.
Vorige keer was er 35.000 man op die demonstratie, nu nog 8.000.
Zijn die 27.000 afwezigen in de tussentijd dan allemaal gevaccineerd?
Juni 2021, VlaanderenMaar eigenlijk zou ik wel eens willen cijfers zien over de ongevaccineerden in de zorg ten op zichte van de scholing.
Ik ben ooit als assistent aan d'univ mee gaan betogen voor meer fondsen voor wetenschappelijk onderzoek.Shoutout naar de klimaatmars die vele keren groter was en waarbij ge de dag erna gewoon niets van merkte in de straten.