Corona: Vaccinatiestatus & de bijhorende covid symptomen voor de huidige actieve varianten

Vaccinatiestatus & de bijhorende covid symptomen voor de huidige actieve varianten

• Vaxed : Onbekend / geen covid gehad sinds juni 2021

Stemmen: 108 44,4%
  • Vaxed : Geen symptomen

Stemmen: 7 2,9%
  • Vaxed : Verkoudheidssymptomen

Stemmen: 64 26,3%
  • Vaxed : Griepsymptomen

Stemmen: 43 17,7%
  • Vaxed : Long covid

Stemmen: 3 1,2%
  • Vaxed : Opname ziekenhuis / IZ

Stemmen: 0 0,0%
  • Not vaxed : Onbekend / geen covid gehad sinds juni 2021

Stemmen: 7 2,9%
  • Not vaxed : Geen symptomen

Stemmen: 3 1,2%
  • Not vaxed : Verkoudheidssymptomen

Stemmen: 6 2,5%
  • Not vaxed : Griepsymptomen

Stemmen: 1 0,4%
  • Not vaxed : Long covid

Stemmen: 0 0,0%
  • Not vaxed : Opname ziekenhuis / IZ

Stemmen: 1 0,4%

• Totaal aantal stemmers
    243
Vandaag nog eens een antigen test bij de apotheker laten afnemen. Ik heb opnieuw wat spierpijn, keelpijn, lopende neus, hoofdpijn.
Opnieuw negatief.
Het leven in een periode van covid is echt wel geen pretje voor een astma-patiënt, ik heb al heel mijn leven om de 3-4 weken dit soort symptomen.
Ik was gisteren op 't werk geweest, en heb in de namiddag iemand wat opleiding gegeven (mondmaskers op), ik wou zeker zijn dat ik niemand besmet had...

Gaat hier precies alleen maar verder bergaf. Dag 5 koorts, keelpijn betert niet en nu krijg ik plots uit het niets ook nog hoestbuien. Zal weer een toffe nacht worden.

Ibuprofen helpt maar lichtjes. Na een uur en half voel ik het werken, maar na een half uur is het al weer terug.

Moest ik eraan geraken dan mogen ze me in slaap doen voor een dag of 5 want ik kom er echt compleet zot van. Wat een ramp moet dat zijn als je zoiets een maand zou hebben.

Gaat hier precies alleen maar verder bergaf. Dag 5 koorts, keelpijn betert niet en nu krijg ik plots uit het niets ook nog hoestbuien. Zal weer een toffe nacht worden.

Ibuprofen helpt maar lichtjes. Na een uur en half voel ik het werken, maar na een half uur is het al weer terug.

Moest ik eraan geraken dan mogen ze me in slaap doen voor een dag of 5 want ik kom er echt compleet zot van. Wat een ramp moet dat zijn als je zoiets een maand zou hebben.
Beterschap!

Mijn vriend had er ook 4 dagen last van en nu vaak hoestbuien…

Ik heb vandaag eindelijk echt het gevoel dat ik er van af ben. Toch een volle 2 weken na de eerste symptomen...

Als het niet meer gaat: bellen naar de dokter ofzo he :p

Ik heb vandaag eindelijk echt het gevoel dat ik er van af ben. Toch een volle 2 weken na de eerste symptomen...

Als het niet meer gaat: bellen naar de dokter ofzo he :p
Is eindelijk iets beter. Nog geen koorts gehad. Veel kunnen slapen deze nacht. Wel 2x badend in het zweet wakker gekomen. Keelpijn is er nog altijd wel maar die plots hoestbuien zijn er niet.

Het enige ambetante is dat ik teveel pijn heb aan mijn keel om die irritante keelslijmen op te kunnen hoesten. En voor ik iets kan eten moet ik een half uur vooraf al beginnen met een waterijsje, pijnstiller en een muntje om de boel genoeg verdoofs te hebben.

Gisteren scan ik mijn vriend zijn CST hier thuis en is hij terug groen dus kunnen eindelijk nog eens een hapje gaan eten. Komen we in ‘t restaurant toe, scant hij daar toch wel niet rood zeker 🤨 Ik scan hem nog eens en groen. In totaal 2x groen, 3x rood.

Die Covid Scan app werkt met een databank. Kan zijn dat het toestel van het resto niet geüpdate was.

Ondertussen dag 7 en nog altijd niks beter. Gewoon geen koorts meer. Maar die rotte keelpijn waarvan ik de muren oploop van de pijn mag dan gvd stoppen of de stoppen gaan hier nog doorslaan.

Ondertussen dag 7 en nog altijd niks beter. Gewoon geen koorts meer. Maar die rotte keelpijn waarvan ik de muren oploop van de pijn mag dan gvd stoppen of de stoppen gaan hier nog doorslaan.
Geen corona (2x pcr, 2x zelftest op 3 weken) maar ondertussen al 4 weken keelpijn. 😖
Wel hanteerbaar met Dafalgan gelukkig.

Geen corona (2x pcr, 2x zelftest op 3 weken) maar ondertussen al 4 weken keelpijn. 😖
Wel hanteerbaar met Dafalgan gelukkig.
Hier ook na mijn initiele verkoudheid die een week geleden begon. Enorme keelpijn tijdens het slikken, al een dag of 3 en wordt precies erger. Ook al 3 zelftesten en 1 PCR gedaan maar telkens negatief.

Tegen de avond aan is stem vaak ook redelijk naar de filistijnen.

Kan me niet voorstellen dat da nog 4 weken zou duren.

Hier ook na mijn initiele verkoudheid die een week geleden begon. Enorme keelpijn tijdens het slikken, al een dag of 3 en wordt precies erger. Ook al 3 zelftesten en 1 PCR gedaan maar telkens negatief.

De eerste 3 weken waren het ergste. Kwestie van je moed te geven. 😁

Bij mij was het ook echt in fases verlopen (maar over het algemeen nog vrij mild in vgl met wat ik hier lees).
Eerst keelpijn, dan loopneus erbij. (3-4 dagen)
Dan keelpijn en een zeer lichte hoest (2 dagen, dan weg)
Dan keelpijn weg maar stevige sinusitis, veel niezen en snotteren. (2-3 dagen)
Dan redelijk lang zo een rare irritatie aan de sinussen, voelde 'rauw' en gevoelig aan, zonder veel snot ofzo (ongeveer een week).
Gecombineerd met af en toe verminderde reukzin en smaak (nooit helemaal weg geweest, maar het ging precies op en af: de ene dag normaal, de volgende dag een pak minder, dan terug normaal, dan weer even minder...) :unsure:

Nu voel ik mij terug helemaal ok, dus toch 2-3 weken nodig gehad. Alleen mijn stem klinkt nog een beetje anders om een of andere reden :unsure: En de conditie een beetje minder, maar dat is ook van 0,0 inspanningen te doen gedurende 2 weken.

De vriendin had eerst last van spierpijn van kop tot teen (exact zoals bij het eerste vaccin). Nu is dat zo goed als weg en heeft ze vooral een verstopte neus. Door haar zwangerschap mag ze niet elke neusspray gebruiken, wat het natuurlijk niet prettig maakt. Als het daarbij blijf komt ze goed weg natuurlijk.

Ikzelf tot nu toe gespaard gebleven * klopt op hout *, maar we leven wel apart.

Eindelijk licht aan het einde van de tunnel. Na 10 dagen is de keelpijn weg aan het gaan. Ik hoop dat ik die rotte ziekte nooit meer krijg.

Beetje offtopic, maar bon. Ik word op 14/02 geopereerd en moet 2 dagen ervoor een pcr test laten afnemen. Ik heb op 16 januari al een positieve test afgelegd. Nu zit ik te twijfelen of ik voor volgende week niet best verlof zou vragen om te voorkomen dat ik op het werk toch nog corona oploop. Maar langs de andere kant zou ik liever nog een week gaan werken omdat ik nadien al 6 weken out ben.

Wat zouden jullie doen? (Thuiswerk is geen optie)
Ik hoop dat j enog altijd negatief bent? Succes maandag met de operatie.

Vrijdag positieve pcr test, zeer zware hoestbuien met keelpijn, spierpijn, 38 graden koorts, hoofdpijn, moe,…

Gisteren en vandaag enkel wat hoesten maar ergste van al is dat mijn geur en smaak weg zijn momenteel.

Mijn vriendin was ff naar de winkel met de zoon en ze komt thuis en blijkbaar had onze dochter van bijna 2 jaar kaka gedaan in de pamper, niks geroken.

Dus vlak boven de kak gehangen met mijne neus op 5 cm en ik rook werkelijk niks.

Smaaktesten gedaan, gemalen peper los in de mond, gebeten in citroen… niks van enige waarneming.

Dat da maar snel terugkomt.

Terug
Bovenaan